Liever 5 keer opnieuw prikken dan 1 keer die tape van mn huid moeten trekken
Waar ik bloed doneer gebruiken ze geen tape meer maar krijg je standaard een verbandje over het watje. Echt top.
In een te klein lettertype, waardoor je het alleen kunt lezen als je zelf gaat bumperkleven.
Tape eraf halen doet ook meer pijn dat het prikken zelf.
Het is ook altijd een hele lap aan tape en geen klein stukje.
Neeee, ik ben een hele grote batch granola aan het maken en het duurde mega lang, dus de oven hoger gezet en nu is het in de laatste 10 min echt best wel verbrand
sowieso alle dure en lekkere nootjes zal ik eruit moeten vissen
Ik weet niet specifiek welke tape ze gebruiken maar bij tape als Leucosilk laat het heel makkelijk los als je de lijm oplost met iets waar alcohol in zit. Sterilium werkt perfect maar misschien ook wel van die desinfecterende handgel, daar zit ook alcohol in.
In dezelfde strekking vind ik het irritant als bumper stickers een te klein lettertype hebben want ik ben dan zo nieuwsgierig dat ik ga bumperkleven om het te lezen
Thanks! Mogen ze ook wel bij de priklocatie vertellen hahah
Mijn fiets was kennelijk niet opgeladen dus ik moest mega sloom naar werk fietsen (14km). Onderweg was een van mijn oortjes ook nog eens uitgevallen, ik ben mega ongesteld, oh en mijn nieuwe schoenen zijn toch te groot dus ik loop de hele dag al te sloffen.
‘if you can read this you’re too close!’
Ik ben zo’n zure trut die het HAAT als mensen fluiten, m’n hele leven al. Maar waarom zijn het ook altijd mannen die perse moeten fluiten
Ja vind ik ook, lekker altijd de ruimte innemen zonder na te denken hoe dat is voor de omgeving zulke kerels
Oh I love fluiters juist, zo lang het gewoon buiten is oid. Doet me aan mijn opa denken ![]()
Het erge is, ik weet dat mensen het doen omdat ze waarschijnlijk vrolijk zijn en/of blij. Wat juist een goed iets is. Maar ik vind het geluid zo kut, dat ik me niet aan hun vrolijkheid kan verbinden ![]()
Ik woon vlakbij een natuurgebied en kom de laatste tijd veel luidkeels zingende wandelaars tegen, ook altijd mannen. Ik flipflop steeds heen en weer tussen “wat aanstekelijk dat iemand zo vrolijk is” en “ja vent, pak anders nog wat meer ruimte in op een plek waar mensen komen voor de rust
” afhankelijk van mijn eigen humeur ![]()
Ik heb dit ook. En een vriendib van me doet dit altijd met muziek op, dus in de auto of zo. Echt ik ga dan kapot vab ergernis. Dus vaak begin ik dan een gesprek waarin zij moet reageren zodat het stopt haha
Mijn vriend heeft een tijdje geleden heel goedbedoeld een nieuw wasrek gekocht, omdat die die we hadden kapot was. Hij was niet eens goedkoop en nogal een bakbeest, dus je zou denken, mooi, dan kun je er lekker veel op laten drogen. Maar hij is dus van zo’n raar formaat dat je er geen handdoeken of grote t-shirts op kunt laten drogen omdat die niet passen.
Ik erger me dus vooral aan de producent die zoiets onhandigs produceert.
Ik heb zo’n hekel aan bouwlui die komen om 1 ding te fixen en dan bij weggaan een heel verhaal houden dat alles kut en in slechte staat is en op omvallen staat en het is wachten op de volgende lekkage/totale ramp. Dan heb ik spontaan al geen zin meer om zo’n gast in te huren op het moment dat er wel iets aan de hand is.
Ja!!! Vakmannen die dan alles wat een ander ooit heeft gedaan aan je huis af begint te zeiken, ugh
Ja het is altijd een of andere lulhannes die het eerdere werk heeft gedaan.
Maar vooral: ik vind je verhaal echt veel geloofwaardiger als je zegt ‘dit is wel echt aan vervanging toe, en als je X en X mee pakt kun je weer jaren vooruit’ ipv ‘nou ik heb gered wat ik kon maar het is een kwestie van tijd tot je volledige dak wegwaait bij windkracht 3’
Aan hoe kinderlijk Australisch Engels klinkt. Ik kijk masterchef Australië en erger mij dood aan al die afkortingen.