Waar erger je je aan? #21

Ik had 3 kippen. Echt super lief, tam en makkelijk. Leggen mega veel eieren. Dus ik dacht, kan wel wat bij, leuk en heb toch ruimte genoeg.

Toen kwam ik een zelfde soort kip tegen die een eend als vriend had. Nou helemaal leuk, ben ik ze gisteren gaan halen. Want ze moesten weg op de plek waar ze nu zaten. En heb er echt spijt van!

De eend zou heel timide en makkelijk zijn en naar mij is hij inderdaad tam en vriendelijk. Maar naar de kippen dus niet, hij bijt naar mijn kippen en dat zal misschien normaal en natuurlijk gedrag zijn maar ik voel me echt mega schuldig naar ‘mijn’ kippen die helemaal tevreden waren en nu dus met die eend opgescheept zitten die ze uit hun eigen hok jaagt :cry:

De nieuwe kip had ook nog eens haar hele kont en veren enorm vol met opgedroogde poep zitten bij haar kont dus dat moest ik losweken en schoonmaken.

4 likes

@itakepictures @ciselering

Voor als jullie dit nog niet kennen, ze zijn er ook met pistache

6 likes

Ik heb een vast groepje waarmee ik bordspellen doe wat echt superleuk is, maar één jongen daarvan speelt echt zó traag. Denkt over elke zet ellenlang na, denk oprecht dat t spel wat we nu deden een uur sneller had gekund als hij niet had meegedaan :sob:

1 like

Ik ben dus 3 jaar geleden door iemands hond gebeten op straat omdat ze hem niet onder controle had. Die vervolgens bleef volhouden dat er niks was gebeurd en dat die hond dat noooooit zou doen en ze wilde perse de wond zien etc etc. Nouja dat werd dus een hele ruzie en de afhandeling ging met een advocaat. Zij ging ook 5 minuten nadat die hond mij gebeten had met dat beest door een kinderspeeltuin lopen???

Nu heb ik de uiteindelijk schadevergoeding dus gekregen en gaat ze na 3 jaar mij elke dag bellen? Ook echt na 22.00 uur in de avond. Echt laat me met rust. Ik word nog steeds super boos als ik er aan denk en ik heb geen behoefte aan contact. Dat heb ik toen ook gezegd, dat ik haar niet wilde spreken. En een excuus hoef ik na 3 jaar ook echt niet. Geef lekker iets door via mijn advocaat als het belangrijk is.

11 likes

Waarom blokkeer je diegene nu niet gewoon?

11 likes

Wat rot zeg! Maak je zo iets rots mee, is er ook nog een hele nasleep. Met welke reden belt ze? Om onder de vergoeding uit te komen?

3 likes

weet je waarom ze belt of neem je nooit op? is ze boos of wil ze juist sorry zeggen? lijkt me wel een beetje eng

5 likes

Gewoon nummer blokkeren joh

3 likes

Mijn apple watch geeft me een lagere slaapscore omdat ik TE VROEG naar bed ben gegaan??? Heb echt bijna 9u geslapen, wat vrijwel nooit voorkomt :laughing:

3 likes

En @MyMoon. Ik neem nooit op. Ik heb geen zin om op te nemen zonder dat ik weet waar het over gaat. Ik win er ook niks mee: als ze boos is heeft ze pech, en na 3 jaar een excuus hoef ik niet.

5 likes

Dat is bij (bijna) elk telefoontje toch zo: je weet niet waar het over gaat, dan neem en op en dan kunnen ze je het vertellen. Het is niet zo dat iedereen voor ze bellen via een appje aan gaan kondigen waar het over gaat, dat zou wat zijn :cowboy_hat_face:

Maar in deze situatie zou ik haar dan lekker blokkeren.

9 likes

Ik heb mijn (betaalde) eieren gister in het schap bij de frisdrank laten staan toen ik mijn boodschappentas ging herorganiseren. No eitjes for ontbijt for me
 :melting_face:

Oh en dat mijn hotmail geblokkeerd is door mijn flitsbezoek aan Turkije en dat ik mijn account met geen mogelijkheid terug krijg. Heb net schoenen besteld via die mail.

3 likes

Waarom is het geblokkeerd?

Mn droom

12 likes

Omdat ik heb ingelogd terwijl ik in Turkije was, en nu denken ze dat dat “ongebruikelijke activiteit” is. Echt helemaal op slot gegooid, 2-staps verificatie is ook geblokkeerd, dus moet nu via een tool te zien herstellen, maar dat gaat ook niet van harte.

3 likes

Huh mag je in Turkije niet mailen

2 likes

Dat ik onderhand drie keer iets vraag aan mijn man om te doen omdat ik het zelf in mijn rug heb, een dag later is het nog steeds niet gedaan, en nu ik het beu ben en het zelf maar ga doen meneer ineens wel van de bank af kan komen ‘wacht maar, doe ik wel ff
’ :neutral_face:

5 likes

Als je hem ‘meneer’ gaat noemen is het wel tijd om hem te dumpen.

10 likes

Want? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Nichtje die ons bruiloftsfeest afzegt omdat haar vriendje die ochtend zijn verstandskiezen eruit krijgt :smiling_face_with_tear:

8 likes