Zou flink klagen en ergens anders laten drukken
Ben echt benieuwd wat hier de reactie op is als je vraagt waarom ze dit gedaan hebben.
Gare reden (per ongeluk ‘weggevallen’ bij het drukklaar maken), maar ze hebben excuses aangeboden en sturen een nieuwe dus ik vind het wel best zo.
Haha en de achternaam van je partner is op magische wijze verschenen achter jouw voornaam? Bijzonder. Maar ja gelukkig lossen ze het netjes op.
Idd, die zou ik echt geen m’n geld niet meer gunnen.
Omg een vriendin van mij heeft ChatGPT als app en gebruikt het als google/zoekmachine! Ben echt verbaasd
Doen meerderen dat? Ja ik ben niet naïef, hoor maar ben ik’oldschool’ aan het worden dat ik google echt gebruik als zoekmachine en nog geen ChatGPT
Oh dit moest naar het persoonlijke vragen topic
Brb
Ja superveel mensen doen dat
En hebben het er steeds over dat ze iets aan ‘chat’ hebben gevraagd. Ik snap het ook niet
Ik zit in de trein in een vierzits bij het raam en 2 mannen komen erbij zitten: één tegenover mij en één naast me, allebei nog lekker aan het manspreaden
het zijn gewoon normale mannen en ze doen niks ofzo maar voel me toch opgesloten ofzo, waarom gaan ze niet lekker naast elkaar of die ander tegenover die ander? (De trein zit niet bomvol, er zijn meer plekken)
Ja totale onzin, maar ben al blij zat dat ze direct aangeven dat het echt niet de bedoeling is. Ben verder namelijk erg blij met het ontwerp.
Zo serieus bedoelde ik het niet hoor.
Nou idd! Waarom niet tegenover elkaar? Pfff
Er is hier in de buurt een feest met een DJ die zichzelf erg graag hoort praten en die liedjes niet verder dan een couplet afspeelt ![]()
De bibliotheek vlak bij mijn huis wordt drie maanden lang verbouwd en nu is mijn account op de online Bibliotheek geblokkeerd omdat ik 15 cent boete heb… Toevallig ben ik vorig weekend naar een bieb verderop gegaan, maar toen natuurlijk vergeten dat te betalen.
Kun je dat bij jouw bieb niet in je account online betalen?
Ja, blijkbaar wel! Thanks, dat wist ik helemaal niet! ![]()
Edit: kan alleen nog steeds niet inloggen in de app ![]()
Dat ik niet kan inloggen in mn bank. En nu lees ik ook dat men niet meer kan pinnen. Grrrrrrrr
Waar lees je dit? Ik probeer ook in te loggen. Storing?
ik heb gisteren schoenen besteld, eerste keer gaf het een foutmelding bij verwerking van de betaling, dus opnieuw besteld. Zelfde bestelling ‘toevallig’ 30 euro duurder. Nu blijkt dit eerste bestelling er wel doorgekomen te zijn waardoor ik dus een dubbele bestelling heb ![]()
Dat is de reden waarom ik een tas naast me op de stoel zet als de twee stoelen tegenover me nog vrij zijn. Mannen. Naast elkaar zitten is zeker niet masculien genoeg.
![]()
Op allestoringen.nl en later zag ik ook een melding bij de app van abn. Maar inmiddels is het opgelost gelukkig