Als het al duur is en je kunt er niet eens genieten is het echt zo zonde. Aub doe het jezelf niet aan, boek die fijne plek waar je tenminste zult relaxen.
Je gaat toch niet voor een paar tientjes elke dag naar het centrum reizen?
Waar ga je meer plezier van hebben, van een paar tientjes besparen of minder gedoe/meer genieten? Voor mij is dat op vakantie vrijwel altijd het laatste
Haha nee ik verwacht het niet, het is ook maar een nachtje maar ik denk wel dat het juist daarom ook waard is want dan kunnen we meer van desbetreffende stad genieten ![]()
OkĂ© ik ga nu boeken met mân ogen dicht.
Als het al zo duur is maken een paar tientjes ook het verschil niet meer! ![]()
Dat de nieuwe flits filter van insta het nog niet doet bij mij. Ik vind dat zulke leuke fotoâs. Krijg telkens een foutmelding.
Wij ook! Word er gek van. Mijn man heeft nu op een paar plekken 5 cent neergelegd en het werkt? Ik heb geen mier meer gezien? Wow
Goed!!
Ik erger me aan mensen die hun verhaal beginnen met âraad eensâ bij echt hele normale mededelingen over hun dag ofzo,
Bijvoorbeeld: raad eens wie ik in de stad tegenkwam / raad eens hoe koud het vanmorgen was / raad hoeveel mensen mijn post hebben geliked.
WEET IK VEEL ik heb geen zin in 3 keer fout raden en dan vertel je het alsnog. Verspil mijn tijd niet en vertel gewoon wat je wil vertellen ik zal geboeid luisteren ik beloof het.
Ik vind het ook megakut als mensen vragen hun leeftijd te raden. Ik ben toch niet eerlijk dan.
ja dat is pas stress.
Ze vragen het vaak zo omdat mensen ze altijd jonger schatten. Ik ga dan heel snel nadenken wat voor antwoord het minste kans heeft om ze te beledigen. Pff.
En het is dan ook zo teleurstellend als je zegt â37â en het klopt. Want ze hadden duidelijk gehoopt dat je 28 zou zeggen.
Ja!! Kom gewoon ter zake, ik heb geen zin in raden en gedoe. Zeg gewoon wat je wil zeggen
Ja, terwijl ik bij 37 wss minstens al 45 dacht hahaha.
Mijn gezin is trouwens echt master in âraad eensâ gesprekopeners en ik weiger er gewoon aan mee te doen. Ben er klaar mee.
edit - weet niet waarom het antwoord is op jouw bericht maar jaaa
ik haat dat zooo erg en vgm heb ik dit al 5x gepost. âhoe oud denk je?â en dan echt zo glunderend omg ZEG GEWOON???
Ik gok tegenwoordig gewoon standaard 10jr ouder dan wat ik denk met een stalen gezicht. Dan is hun glunderende gezicht snel verdwenen.
Dat maakt het voor mij tenminste ook nog vermakelijk haha.
Dat in de creatieve hoek op sociale media iedereen elkaar en zijn moeder beschuldigen van gebruik van Ai, want de vingers zien er raar uit op de schilderij.
Handen zijn moeilijk om te tekenen hoor
Oh ik doe dat ook echt niet meer. Dan zeg ik dus ânee daar doe ik niet aanâ haha
Yogadocent zei de hele tijd borstkast. En ook heel nadrukkelijk die t op het eind, hele focus weg. ![]()
Mijn pilates docent zegt vaak sluit je ogen en daarna zegt ze nooit wanneer je ze weer open mag doen!? Soms wel meerdere keren per les