Waar erger je je aan? #21

Oh welke heb je? Ik stofzuig inmiddels twee keer per dag en alsnog ziet de bank eruit als een haarbal

Misschien ben ik debiel, maar ik vind het zo irritant dat het op mijn telefoon nooit duidelijk is wanneer ik op iemands naam in mijn contactenlijst klik of ik dan diens nummer te zien krijg (wat ik dan zoek), of dat ik diegene meteen bel. Ik heb best vaak even iemands nummer nodig om bijvoorbeeld met een andere telefoon mee te bellen of door te geven, en dan bel ik diegene per ongeluk zelf. Volgens mij is het ook veranderd met de laatste update.

26 likes

Het is een supplement voor de artrose van m’n hond. Klik visolie

3 likes

Omg ik dacht dat ik gek werd en de enige was die dit had. Volgens mij belde je diegene vroeger meteen na klikken op de naam, maar nu krijg je het nummer eerst te zien?

3 likes

Sinds ik een oude date per ongeluk heb gebeld vind ik dit te spannend.

5 likes

@grace nee edit! Het ligt er dus aan hoe je je tab “recent” hebt ingesteld. Wat onhandig…

1 like

Jezus wat irritant allemaal. Ik was laatst ook echt nog even in de avond werk aan het inhalen toen ik als een creep iemand belde die ik helemaal niet goed ken :cry:

Mensen die roken op de fiets, en dat ik er dan achter fiets en het me niet lukt om die mensen in te halen. Ik vind roken zo goor gewoon, waarom wil je al die mensen achter je ook laten meeroken?

34 likes

Wanneer je naar bed wilt gaan, langs de wasmachine loopt en er dan achterkomt dat er nog een was in zit die je móét uithangen :rage::rage:

38 likes

Oke en waarom is dit in theorie zo’n vreselijke taak :joy: Ik heb het getimed en het duurde 3 minuut 15.

31 likes

Ja net als de focking vaatwasser uitruimen? Heb er een schijt hekel aan maar je bent altjjd zo klaar hahaah

8 likes

En was opvouwen :sob: helemaal als je het combineert met een serie

5 likes

net zo erg: naar bed gaan en ontdekken dat je daar de berg schone was hebt uitgestort die je nog moet opvouwen.

Of: het is al opgevouwen en in stapeltjes dus in een hoek smijten zodat je snel kan slapen is zonde van je werk

23 likes

Nog erger: recht je bed in willen kruipen en er dan achter komen dat je je lakens had gewassen, en je bed nog niet opnieuw opgemaakt had :rage:

30 likes

Ik ben echt al de HELE ochtend bezig met kut tech dingen die vastlopen of niet werken maar ik al wel geld voor heb betaald. Eerst een abonnement afgenomen bij de Online Bibliotheek, werkt Adobe Digital Editions niet mee. Is het eindelijk gelukt om daar boeken in te zetten wil mijn Kobo niet meer synchroniseren en lijkt niks te werken.
Daarnaast een duo sim gekocht, activeren lukte niet want de Odido website gaf al weken storing. Deze week naar een shop gereisd om hem te laten activeren omdat dat de enige optie was, en nu accepteert mijn oude telefoon deze simkaart niet.

:rage: :rage: :rage: :rage: waarom werkt niks met ‘verouderde software of hardware’ er is niks mis met die e-reader of telefoon waarom ben ik nu gedwongen nieuwe apparaten te kopen.

13 likes

Ja ik kan daar ook woest van worden dat je bijna wordt gedwongen om overal het nieuwste van te hebben.

Ik zou naar m’n ouders vandaag aan de andere kant van het land en wilde vanochtend gaan, maar heb te lang liggen niksen op de bank. Kom ik op het station, vallen precies vanaf dat moment alle treinen uit naar Utrecht en naar Schiphol en dat gaat nog wel even duren wss. Als ik niet zo had liggen uitstellen, was ik er al zonder problemen geweest :unamused: Nu ga ik maar naar huis, kan het ook niet aan om daarna met al die mensen in de hitte in een volgepakte trein te zitten.

5 likes

Ja ik heb laatst ook zovaak geprobeerd om van de online bibliotheek boeken op mijn e reader te zetten en heb het gewoon maar opgegeven. Hopelijk kom jij er wel uit! Ik snap echt hoe gefrustreerd je bent want het is zo kut!

1 like

Love dit weertje hoor maar mijn kat is 13 en heeft een verzwakt hartje dus zij heeft nogal last van bloeddrukvallen (het is al 30 graden in mijn woning). Dus nu staat de airco in de slaapkamer maar blijft die koppige trien in de woonkamer liggen.

4 likes

Dit klinkt echt heel eng! Moet je die eigenwijs niet gewoon in de slaapkamer leggen? Ik dacht dat het wel erg gevaarlijk kan zijn, of valt het mee en zijn jullie eraan gewend?

1 like