Waar erger je je aan? #21

Haha wat?

1 like

Ik denk dat het is dat je ook een only fans mevrouw kan zijn zonder andere vrouwen af te zeiken? Maar schijnbaar kiest zij voor de pick me route

2 likes

https://www.tiktok.com/@amydevuurtoren/video/7601918460116929824?_r=1&_t=ZG-96Ots6SEjWT

En dan reacties als:
“Ik kreeg na een elf uur durende werkdag een maaltijdsalade van de appie die ik zelf uit de koelkast moest halen
 Daarna nog even de hond uitlaten en stofzuiger door het huis heen. Dus kan nu zelf heerlijk koken en happy single :relaxed:”

@Leverworst ja dat bedoel ik inderdaad

1 like

Onze kinderen krijgen een dubbele achternaam. Die staat de hele tijd goed op alle digitale bestanden van het geboortekaartje en nu is op de proefdruk overal (zowel bij kind als bij mij) mijn achternaam weggehaald en heb ik de naam van mijn vriend gekregen. Ben echt woest.

10 likes

Dat ik in mijn lievelingswandelschoenen de laatste tijd gaten in mijn sokken krijg bij mijn linker groteteen :sob: moet hem blijkbaar tot de huid weg veilen ofzo.

De drukker heeft het naar eigen inzicht aangepast??

3 likes

Ja dat moet haast wel. Echt bizar.

2 likes

Nogal ja. Snap dat je not amused bent

1 like

Pardon??? Mijn werk is geboortekaartjes maken en ik heb dit nodig noooit gehoord

9 likes

Wat belachelijk!!

3 likes

Zou flink klagen en ergens anders laten drukken

4 likes

Ben echt benieuwd wat hier de reactie op is als je vraagt waarom ze dit gedaan hebben.

Gare reden (per ongeluk ‘weggevallen’ bij het drukklaar maken), maar ze hebben excuses aangeboden en sturen een nieuwe dus ik vind het wel best zo.

2 likes

Haha en de achternaam van je partner is op magische wijze verschenen achter jouw voornaam? Bijzonder. Maar ja gelukkig lossen ze het netjes op.

34 likes

Idd, die zou ik echt geen m’n geld niet meer gunnen.

5 likes

Omg een vriendin van mij heeft ChatGPT als app en gebruikt het als google/zoekmachine! Ben echt verbaasd

Doen meerderen dat? Ja ik ben niet naïef, hoor maar ben ik’oldschool’ aan het worden dat ik google echt gebruik als zoekmachine en nog geen ChatGPT

Oh dit moest naar het persoonlijke vragen topic
Brb

8 likes

Ja superveel mensen doen dat :cry: En hebben het er steeds over dat ze iets aan ‘chat’ hebben gevraagd. Ik snap het ook niet

10 likes

Ik zit in de trein in een vierzits bij het raam en 2 mannen komen erbij zitten: één tegenover mij en één naast me, allebei nog lekker aan het manspreaden :nauseated_face: het zijn gewoon normale mannen en ze doen niks ofzo maar voel me toch opgesloten ofzo, waarom gaan ze niet lekker naast elkaar of die ander tegenover die ander? (De trein zit niet bomvol, er zijn meer plekken)

3 likes

Ja totale onzin, maar ben al blij zat dat ze direct aangeven dat het echt niet de bedoeling is. Ben verder namelijk erg blij met het ontwerp.

1 like

Zo serieus bedoelde ik het niet hoor.

3 likes