Mensen/instanties die vinden dat je bepaalde dingen niet via de telefoon of een appje kan doen. Stuur me gewoon een mailtje met wat er aan de hand is.
Dat ik, na een mail én sms van mondial relay dat mn pakket bezorgd was, mn warme bank heb verlaten om naar het pakketpunt te lopen en ze daar gewoon zeggen dat het er niet is. Sowieso weer kwijt of gejat ofzo ik haaat dit zo ![]()
De Liquid Glass update van Whatsapp ![]()
De hoeveelheid haren die mijn katten in dit jaargetijde verliezen. Ik ben echt de hele dag aan het stofzuigen en mijn kleding van haar ontdoen. Het is echt niet normaal, ik denk dat ik serieus een extra kat kan maken van deze hoeveelheid vacht. En ze willen ook niet echt gekamt worden dus dat helpt niet mee.
Die van mij verhaart ook extreeeeem dit seizoen. Veel meer en langer dan andere jaren
Mijn hond verhaart bijna helemaal niet meer sinds ze aan de dure visolie zit. En ze is nog zachter dan voorheen. Dus wellicht werkt dat ook wel voor katten? ![]()
Ja het lijkt echt meer dan vorig jaar. Scheelt ook wel dat ze toen net een jaar waren en nu echt wel groter zijn.
Dat is waarschijnlijk ook zo! Ik was paar weken terug bij een trimmer voor mijn kat en die zei dat ze dit jaar heel veel katten had met klitten. Komt waarschijnlijk omdat het weer de afgelopen periode flinke pieken heeft gekend met warmte, waardoor de katten hun vacht al snel uitgooiden.
Oh welke heb je? Ik stofzuig inmiddels twee keer per dag en alsnog ziet de bank eruit als een haarbal
Misschien ben ik debiel, maar ik vind het zo irritant dat het op mijn telefoon nooit duidelijk is wanneer ik op iemands naam in mijn contactenlijst klik of ik dan diens nummer te zien krijg (wat ik dan zoek), of dat ik diegene meteen bel. Ik heb best vaak even iemands nummer nodig om bijvoorbeeld met een andere telefoon mee te bellen of door te geven, en dan bel ik diegene per ongeluk zelf. Volgens mij is het ook veranderd met de laatste update.
Omg ik dacht dat ik gek werd en de enige was die dit had. Volgens mij belde je diegene vroeger meteen na klikken op de naam, maar nu krijg je het nummer eerst te zien?
Sinds ik een oude date per ongeluk heb gebeld vind ik dit te spannend.
@grace nee edit! Het ligt er dus aan hoe je je tab ârecentâ hebt ingesteld. Wat onhandigâŠ
Jezus wat irritant allemaal. Ik was laatst ook echt nog even in de avond werk aan het inhalen toen ik als een creep iemand belde die ik helemaal niet goed ken ![]()
Mensen die roken op de fiets, en dat ik er dan achter fiets en het me niet lukt om die mensen in te halen. Ik vind roken zo goor gewoon, waarom wil je al die mensen achter je ook laten meeroken?
Wanneer je naar bed wilt gaan, langs de wasmachine loopt en er dan achterkomt dat er nog een was in zit die je móét uithangen ![]()
![]()
Oke en waarom is dit in theorie zoân vreselijke taak
Ik heb het getimed en het duurde 3 minuut 15.
Ja net als de focking vaatwasser uitruimen? Heb er een schijt hekel aan maar je bent altjjd zo klaar hahaah
En was opvouwen
helemaal als je het combineert met een serie