Influencers op m’n favoriete festival
Stalling was te vol, dus hij heeft te oude fietsen verwijderd. Zag er fietsen tussen staan die echt alles behalve oud zijn ![]()
Ik had dit van het weekend, heb alles afgenomen met een sopje met azijn erin, en vervolgens Deet gespoten op de plek waar ze binnenkwamen. Het lijkt tot nu toe te helpen
dit is Nederland, 80% van de fietsen ziet eruit alsof ie uit de sloot en van de schroot komt
Dit had ik zaterdag
Ik heb de tips van het forum van de laatste tijd opgevolgd en heel goed schoongemaakt en gedweild met citroensap en azijn in het water, en daarna kaneel gestrooid langs de plinten en bij de deur. Eerst scharrelden er een paar tussen de kaneel maar sindsdien zijn ze helemaal weg!
Twee jaar verder en still going strong ![]()

hahaha ik vind t vooral komisch dat haar hele merk zich eerst richtte op plus-size en nu ze zelf veel is afgevallen niet meer
en zoveel video’s maakt ze nu over dat anderen dat aankaarten en ze zich met allerlei belachelijke argumenten verdedigt ![]()
dit ook echt “klaagden”
En een deel van haar jurken gaan maar tot L, niet eens XL. Heb haar overal geblokt, schijt en schijt irritant.
ook droog dat ze altijd zegt dat ze zon goedlopend bedrijf heeft maar alle videos gaan over producten die niet verkopen hha
Voetgangers die helemaal verbouwereerd zijn wanneer je met je auto op een stuk van het zebrapad staat omdat je voorrang aan het verlenen bent aan de fietsers die van rechts komen.
Een absolute flapdrol sloeg net op mijn auto, maar wat moet ik doen makker? Opstijgen? De fietsers neerkegelen?
pfffff ik vind haar ZO irritant, heb haar al op block, en nu zie ik haar hier toch nog ![]()
Ja en dan heeft ze plussize jurken met mouwen, maar de stof van de mouwen heeft ze uit de rug geknipt want alles heeft een open rug ![]()
Ik volg met koken vaak een recept en pas dan wat dingen aan, laatst had ik bolognese saus gemaakt en die was echt super lekker geworden maar ik weet nu dus niet meer wat ik toen anders had gedaan tov het recept. De vorige keer dat ik m maakte was precies het recept en die was minder lekker dan de keer daarvoor. 🫠
Zo herkenbaar dit haha. Ik doe altijd maar wat en als het dan super lekker is, kan ik het vaak niet weer reproduceren.
The dodo die in een filmpje over het redden van vogels het gebruik van chatgpt promoot om advies te vragen wat je voor die vogel kan doen. Had echt niet verwacht dat zo’n groot platform, wat nb in het teken staat van dierenwelzijn, zich positief uitspreekt over het gebruik hiervan. ![]()
Van die mannen die doen alsof buitenspel echt heel ingewikkeld is (voor vrouwen).
Ik had dit laatst met lasagne en was van plan om het op te schrijven maar eindstand is dit natuurlijk niet gebeurd en nu heb ik geen idee meer.
Ik had een seksdroom over Chris Martin
Why
Ozempicreclames. Vandaag onderweg naar mijn werk 4 reclames gezien voor zo’n aanbieder. Leave me alone!