Waar erger je je aan? #21

Drommels drommels drommels!!
edit: ik zie nu pas dat het in je tagline staat laat maar :rofl:

2 likes

Wss is het gewoon omdat het sowieso bloed hoeren heet is maar voor mn gevoel wordt mn telefoon als die aan het opladen is ook ineens warmer :joy:

6 likes

Same!

4 likes

Mijn ouders hebben morgen een uitvaart! In de kerk en daarna een nazit. Je kiest je eigen dood natuurlijk niet uit maar allemaal oude mensen daar man man man

Mn pa zei al ze mogen wel vast twee ambulances neerzetten

5 likes

Kerken zijn over het algemeen wel koele plekken, maar weet niet of dat met deze hittegolf ook geldt

4 likes

Ondertussen mijn oma van 82: de tuinman komt morgen niet vanwege het weer. Nou dan doe ik het wel zelf! How about no???

9 likes

Haha ik las na de crematie :sob:

5 likes

Ja ze doen 2 in 1, scheelt in de kosten :joy:

1 like

Rusteloze benen
Helemaal in combi met dit weer. Ik wil het liefst zo stil mogelijk liggen want hele dag al hoge hartslag en zweet etc, maar zijn die benen super irritant waardoor het niet gaaaaat

1 like

Het helpt mij om dan in een keer alle spieren keihard aan te spannen in mn benen en dan te ontspannen. Misschien is dit echt bullshit maar voor mn gevoel wordt t dan minder.

2 likes

Meeuwen jongen vind ik echt schattig totdat ze 1 week ofzo uit het ei zijn en beginnen met roepen. En dat eindeloze gepiep wordt alleen maar luider en luider naarmate ze groter worden en daar word ik zo knetter gek van. Straks zijn die jongen zelfs groter dan hun ouders en zijn ze nog steeds aan het roepen, onder mijn slaapkamerraam natuurlijk. Het is zo’n irritante, hoge pieptoon wat de hele fucking dag doorgaat, dat gejengel om vreten ughhhj

2 likes

Helpt ook om sokken heel strak om je voetpalmen te binden, weird maar het is echt zo.

Aan en ontspannen vind ik zelf juist erger maken. Helpt maar een paar seconden.

3 likes

Aan die onnozele reacties op de Instagram van Defqon. Ik snap de teleurstelling echt wel maar come on… Vrienden van mij zitten daar nu en horen de ambulances heen en weer rijden. Zo’n beslissing maken ze echt niet zomaar.

6 likes

Ja lekker een festival door laten gaan waar het drugsgebruik hoog ligt, dat is verstandig in de hitte :smiling_face_with_tear:
Uberhaupt al niet verstandig om in de zon en hitte op een groot schaduwloos veld te gaan staan bewegen.

11 likes

Kerken zijn over het algemeen koel, totdat de warmte erin zit. Dan zijn ze goor klam en ruikt het nog weeĆÆger dan normaal

Tenminste bij katholieke kerken. Die zijn namelijk gek op kaarsjes branden en wierook. Geen idee hoe het met de protestantse tak is gesteld

2 likes

Absolutely devastating. Stay strong. Heart boken :broken_heart:. No words… My thoughts are with all you warriors

Hahahaha kom op zeg er wordt ook gereageerd alsof er een gigantische ramp heeft plaatsgevonden met veel slachtoffers. Denk dat er nu juist voorkomen wordt dat er slachtoffers vallen maar ja

10 likes

Jezus die tekst is inderdaad echt niet te doen, lijkt wel een sekte i.p.v. een hardstylefestival.

This is not the journey we imagined, and the reality has barely sunk in. Nevertheless, it is our duty to take care of you. That is our sacred oath.

omg en iemand in de comments zegt ā€œklimaat lockdown has startedā€, en iemand reageert ā€œThey are trying to lockdown people again, like in that stupid Covid timeā€ worden klimaatwappies nu een ding? Klimaatverandering is verzonnen door de woke overheid om onze vrijheden te beperken!!!11! :melting_face:

image

4 likes

Of bemoei je gewoon niet met iemand enkels, nog beter

1 like

De Roverheid :sob:

2 likes

The Holy Grounds will close their gates

:sob:

2 likes