Waar erger je je aan? #21

Nee dat heeft geen zin want ik heb die andere 2 ook al zelf betaald dus het was al een vreselijke ervaring

12 likes

oh jezus, sterkte!

2 likes

Dat ik er wel erg vaak ben. En dat ik veel van ze vraag, omdat ik mijn medicatie niet ver vooruit mee kan nemen. En al meerdere keren gevraagd of ik dat wil heroverwegen, terwijl het vanuit een psychiater zo is vastgelegd.

Kracht en wijsheid!

3 likes

Jemig wat vervelend. Heel klantonvriendelijk ook dat ze je het gevoel geven dat je ze tot last bent.

Zou je kunnen overstappen van apotheek?

1 like

Wij proberen voetbal te kijken maar het is de hele tijd aan het bufferen :rage: Echt al een miljoen delta monteurs hier gehad en de internetsnelheid lijkt elke keer goed maar toch is tv kijken eigenlijk niet te doen :triumph::triumph:

Ja, zou denk ik wel kunnen. Het enige ‘handige’ is dat deze apotheek tegenover mij zit en ik er dus heel vaak moet zijn. Dus ik twijfel inderdaad weleens, maar vind weinig reistijd handig. En het zit in hetzelfde gebouw als mijn huisarts en heb weleens van de huisarts direct iets bij de apotheek moeten ophalen.

1 like

Kunnen ze geen notitie in je dossier zetten dat het op last van de voorschrijvende arts is en dus niet aan jou hoeven te vragen?

4 likes

Ik erger me eraan hoe mensen met schoon drinkwater omgaan. Er wordt zo veel water verspild alsof het niet iets superkostbaars is.

19 likes

Omg mijn buren zijn aan het klussen :sob::sob: hele appartementenblok zit thuis bij de ventilator en zij gaan boren

1 like

Maar dat is superbelangrijk!!!
En urgent bovendien!!!

1 like

Oh dat is wel shit. Zo vaak moeten gaan is al zo vervelend en belastend.
Als je zulke opmerkingen zo ervaart ipv professioneel en oplossingsgericht meedenken, gaat er iets helemaal niet goed.
Neem aan dat er een gedachte achter zit maar is het echt niet beter te regelen vanuit de instantie die het recept uitschrijft?

1 like

Mijn ervaring is dat die 2 helemaal niet communiceren. Ik heb zo lang gezeik gehad met de juiste naalden en spuiten krijgen voor mijn B12, de apotheek wisselt dat telkens op eigen initiatief handmatig hoe vaak ik het ook zei. Nu bestel ik ze niet en doe ik dat maar bij een los bezoek als ik in de buurt ben. Heel frustrerend.

Gelukkig is het grootste deel heel behulpzaam, maar er werken altijd 1 of 2 die het hun missie maken om het zo lastig mogelijk voor je te maken. Zie het ook altijd bij andere klanten gebeuren aan de balie als ze die personen hebben haha.

4 likes

De reclame van de hm. Als je hier op klinkt dan is die kledinf helemaal niet in de aanbieding.

1 like

Dat sommige mensen echt TE veel delen op social media. Ik heb nu iemand op facebook die dus blijkbaar in een scheiding ligt. Heel naar ja, maar ze deelt dus alle brieven enzo daarover. Nu een foto van een brief dat ze officieel gescheiden is.

Heb het idee dat er in nieuwsartikelen steeds vaker taalfouten staan. Vandaag al twee keer een zin tegengekomen waar 1x te veel “is” in voorkomt en net “stilstand voertuig” ipv “stilstaand voertuig”. Wordt alles direct online geknald voordat er een tweede paar ogen naar heeft gekeken?

5 likes

Staat erin!

Mijn psychiater schrijft het inmiddels niet meer uit. Ik slik het al zolang en het gaat direct vanuit de apotheek. Als er iets verandert in de medicatie is er een psychiater die aan de praktijk is verbonden. Met alles en iedereen ben ik zĂł blij in de zorg, maar specifiek die apotheekmedewerkers zijn echt niet ok.

1 like

Nou ja. Wat stom dan.

1 like

Herkenbaar! Ik mag mijn SSRI maar voor 2 weken mee ivm een vroegere TS, en het is niet alsof ik daar voor m’n plezier elke 2 weken sta. Bij mijn vorige apotheek deden ze daar ook heel naar over, maar ik ben nu overgestapt van apotheek, en hier zijn ze heel fijn! Is overstappen ook een optie voor jou?

3 likes