Waar erger je je aan? #21

iedereen die nu zeg maar ouder dan 20 is merkt toch ook gewoon al duidelijk verschil tov toen we kind waren? snap niet dat mensen dat ontkennen. ik weet nog dat 30 graden vroeger echt uitzonderlijk warm was en dat gebeurde dan een paar keer per jaar max. warmer dan 32 ofzo werd het echt nooit toen ik kind was. maar alsnog merken mensen dat niet ofzo?

27 likes

Waarom is LinkedIn tegenwoordig Facebook…

6 likes

Ja want grafieken als deze zijn fake news lol

8 likes

Hmmm ja ik ben soms gewoon onder de indruk van de creatieve manieren waarop ze hun klantjes in de problemen brengen zal ik maar zeggen.
Vlogen zou ook nog kunnen.

2 likes

Mijn schoonfamilie zegt altijd ‘ja, maar in de jaren 80 waren de zomers ook heel warm!!#1!’, maar als ik naar did grafiek kijk hebben ze waarschijnlijk core memories aan die ene warme zomer in 1983 ofzo.

2 likes

Ik had even gekeken en waren maar 17 30+ dagen in heel de jaren 80 (in 10 jaar dus) :joy::joy:

In 1976 was er dan weer een extreme zomer met 10 30+ dagen

12 likes

Schaaf net heerlijk met mn velg langs een stoeprand :unamused:

Ik twijfelde tussen 3 verschillende topjes. Wilde er maar 2 kopen en mijn vriend zei niet ‘pak maar alle 3’. Bah bah

24 likes

De hitte is vast naar zijn hoofd gestegen waardoor hij niet meer logisch kan nadenken.

5 likes

koop de derde als troost voor dit belachelijke gedrag

4 likes

Dat moet toch gewoon kunnen?? Ik heb ook foto’s in mijn fotoboek met bikini!!
(Grrrr)

4 likes

Nee dat heeft geen zin want ik heb die andere 2 ook al zelf betaald dus het was al een vreselijke ervaring

10 likes

oh jezus, sterkte!

2 likes

Dat ik er wel erg vaak ben. En dat ik veel van ze vraag, omdat ik mijn medicatie niet ver vooruit mee kan nemen. En al meerdere keren gevraagd of ik dat wil heroverwegen, terwijl het vanuit een psychiater zo is vastgelegd.

Kracht en wijsheid!

3 likes

Jemig wat vervelend. Heel klantonvriendelijk ook dat ze je het gevoel geven dat je ze tot last bent.

Zou je kunnen overstappen van apotheek?

1 like

Wij proberen voetbal te kijken maar het is de hele tijd aan het bufferen :rage: Echt al een miljoen delta monteurs hier gehad en de internetsnelheid lijkt elke keer goed maar toch is tv kijken eigenlijk niet te doen :triumph::triumph:

Ja, zou denk ik wel kunnen. Het enige ‘handige’ is dat deze apotheek tegenover mij zit en ik er dus heel vaak moet zijn. Dus ik twijfel inderdaad weleens, maar vind weinig reistijd handig. En het zit in hetzelfde gebouw als mijn huisarts en heb weleens van de huisarts direct iets bij de apotheek moeten ophalen.

1 like

Kunnen ze geen notitie in je dossier zetten dat het op last van de voorschrijvende arts is en dus niet aan jou hoeven te vragen?

4 likes

Ik erger me eraan hoe mensen met schoon drinkwater omgaan. Er wordt zo veel water verspild alsof het niet iets superkostbaars is.

18 likes