In de goot bij een put?
Ja ik giet het dan in een put!
Oh ja klinkt logisch, die hebben wij hier niet dus was het bestaan hiervan vergeten ![]()
Maar goed ook geen oplossing omdat ik niet in de buurt van een put woon ![]()
Woon je niet in NL? Er zitten toch overal putten bij de stoep / straat? Of zit ik een putten bubbel en is dit niet overal zo.
Ik woon in Nederland maar in een wijk met veel water. Regen loopt hier dus het water in. Dat is niet iets voor mijn gore containerresten ![]()
Haha oke ik had werkelijk geen idee ![]()
Ik heb dus nooit geweten dat er wijken/straten zijn zonder putten. 🫣
Ik ook niet de fuck? Alleen in mn straatje met 8 huizen al drie putten
?? Welk festival en welke influencers?
Is ook niet iets waar je vaak actief over nadenkt haha
Maar bijvoorbeeld wijken met veel wadi’s hebben ook vaker geen putten.
Dat mensen nu ook al hun ‘vakantie op de camping in Spanje’ delen via Polarsteps
Vind ik ook zo irritant met glazenwassers, kan ook alleen maandelijks en dat vind ik echt te duur en overbodig, dus nu doen we het maar weer zelf (is het idee).
Oh… ik heb gewoon gezegd dat ik het 2x per jaar wil. Hahaha. Gaat tot nu toe al 2 jaar goed.
Die van ons komt 8x per jaar. Lekker random en daarom moet ik altijd gaan zoeken naar geld als hij dan weer eens voor de deur staat.
Dat de zomervakantie weer is begonnen en de komende zes weken de stad weer niet te doen druk gaat zijn.
Lago Lago en die verschrikkelijke Gabriel Matser en de rest van heel for you agency
Dit vond ik zo vervelend, en ik heb nagenoeg nooit contant geld zo gepast liggen. Dus ik heb gezegd het hoeft niet meer. Scheelt ook dat ik ramen lappen niet een vervelend klusje vind om te doen.
Waarom je ook niet met tikkie kan betalen bij die lui hè? Maar nu pin ik altijd braaf als ik denk ze zijn al lang niet meer geweest.
ik zie weer een tiktok van die ene irritante expat en omg ik ben haar eeuwige nasale gezeik zoooo zat, nu weer over dat nederlanders per definitie antisociaal zijn met een of andere gare sire reclame als bewijs. nee je bent gewoon een kutwijf daarom praat niemand met je ga aub je uitgroei bijwerken en stop met die zeurderige filmpjes
maar ga haar ook niet blokkeren want haten is leuk
die blonde met dat spitse en platte hoofd tegelijk? raar gezicht, kan t niet plaatsen