Ik zit bij de pedicure, graag naam en kenteken dan kan ik me ook even ergeren.
shirley_dutch ze is hier al vaker besproken. ze woont in nl en komt uit hongarije en als je haar kijkt verander je spontaan in geert wilders want ze is ALLEEN MAAR aan het zeiken met zo’n nasale klaagstem haha. alles in nl is kut en slecht geregeld en alle nederlanders zijn antisociaal en gemeen en blablabla
ohh die bedoelde ik niet. geen idee wie dit is
Haha ja zij is zo irritant en soms onterecht boos over gedrag van Nederlanders
Omg, ik kende haar nog niet, maar wat praat zij irritant
Is het een nieuwbouwwijk? Volgens mij zijn putten iets van “vroegah” waar regenwater het riool nog in ging (ook via de dakgoot).
Waar ik woon zijn alleen rotondes en het fietspad is apart, dus met een berm er tussen. Auto’s hebben daar voorrang op fietsers en bij fietsers staan haaientanden als zij over willen steken. Dit vind ik overigens heel raar, maar goed, het is nu eenmaal zo gemaakt. Dat is meteen ook de hoofdweg om bij alle huizen te komen. Er is nog een 2e weg maar die gebruiken veel mensen niet want dat is om, veel drempels enz.
Wat lullig is, is dat vooral in de spitstijden (08.00 - 09.00 uur en 17.00 - 18.00 uur) er soms fietsers lang staan te wachten doordat de stroom aan auto’s blijft komen. Als ik daar dan een fietser zie staan stop ik altijd en laat ik die voor, vooral juist als regent/koud is. Ik vind het gewoon kut dat zij moeten wachten. Je wil niet weten hoe vaak de auto achter mij boos is, toetert of handgebaren maakt. Ik denk dan ook altijd net zoals @VickyViolence: kun je niet gewoon ff meedenken??? Wij zijn sneller, zitten droog en dan niet even 10 seconde geduld hebben. Mensen zijn echt erg in het verkeer.
Ik ben buitenproportioneel geïrriteerd door deze marktplaatsadvertentie. Nieuw seizoen, nieuwe kleuren, dus m’n MEUBELstuk past niet meer in m’n interieur?
Jezus, lijkt wel een opgerolde slaapzak. Ziet er echt totaal niet comfortabel uit
Klopt!
Misschien iets voor Vera Camilla?
Anderhalf jaar
dan ben ik net gewend aan een nieuw meubel. Fucking wegwerpmaatschappij.
Vanmiddag liep ik op de werkvloer en zag ik een collega een heel bord met eten in de prullenbak gooien. Ik schrok me rot en vroeg aan haar of een gast ziek was geworden of dat het eten niet goed was.
Nee, het waren Amerikaanse gasten die ons eten niet goed vonden. Ze hadden alleen het vettige van de gerechten gegeten en alle gezonde dingen laten staan. Zelfs de burgerbroodjes ![]()
Heb dit echt nog nooit meegemaakt, maar ben niet heel verbaasd ![]()
Ahh ik snap dit echt maar dit is oprecht heel gevaarlijk om te doen, dus het is niet helemaal gek dat de auto’s achter je geïrriteerd raken. Ik zou ook schrikken want ik weet dan dat er achter mij nog meer mensen komen die ervanuit gaan dat het autoverkeer op die rotonde in principe doorloopt.
Oh PS ik bedoel niet dat ik vind dat die mensen achter jou zo mogen doen en zou dat zelf in principe ook niet doen ![]()
Ik kan altijd met een tikkie betalen
“Boodschappen bbq”
Zijn er glazenwassers die wit werken?
Huh nee dat is toch onzin? Iedereen moet anticiperen op de verkeerssituatie, dusja dan kan het zijn dat iemand voorrang geeft. Iedere auto ziet die fietsers toch staan? En op een drukke rotonde geef ik ook wel eens voorrang aan auto’s die de rotonde op willen rijden.
Ik krijg elke keer netjes een factuur
ik heb er een fulltime week opzitten bij mijn ene baan en ik ben nu onderweg naar mijn tweede baan om tot een uur of half 3 te werken ![]()
Ja ik ook nu. En ze deden het ook niet netjes dus ja dan vind ik het zonde vd geld en doe ik het zelf. Ramen hoeven m.i. niet elke maand gezeemd te worden.