Waar erger je je aan? #21

Mensen hebben zo weinig geduld en vooral in het verkeer merk je dat. En dan vooral in drukke steden of in de spits. In een kleine stad met minder auto’s had ik minder last van die angst dan in de stad waar iedereen haast lijkt te hebben. Dan mis ik echt een L op mijn auto. Hoewel dat niet eens meer echt uit lijkt te maken voor sommige automobilisten, die hebben alsnog geen geduld voor lesautos.

@HermandeSchermman waarom een passief duimpje? Zo stom of onzin is het nou toch ook weer niet wat ik zeg? Zo bedoel ik het in ieder geval niet, ik zou het alleen fijn vinden als mensen gewoon wat chiller in het verkeer zijn.

3 likes

Passief duimpje? :sweat_smile: Lees even mijn laatste reactie (en misschien al die reacties daarvoor), ik heb wel gezegd wat ik wil zeggen en heb jouw vraag ook al lang beantwoord.

1 like

In mijn bescheiden voortuintje heb ik borders met planten, waaronder kattenkruid met van die paarse bloemetjes. Altijd heel blij mee want elk moment van de dag zie ik minstens 15 bijen/hommels daar omheen vliegen. Mijn buren hebben alleen maar tegels in de voortuin. Nu gaat mn buurman elke keer als hij z’n heg (de voorkant van alle tuinen hier hebben hier dezelfde groene heg, dus hij heeft wel iets van groen want dat heeft de hele straat) gaat snoeien, ook tot op de millimeter die mooie plant van mij snoeien. Dus alles wat overhangt op zijn kant zeg maar (dat is niet heel veel ofzo, gewoon 1 kant van de plant die wat opzij hangt omdat het te zwaar is om rechtop te staan) Terwijl: er staan dus al 0 planten in hun tuin, ze zien de overhang van mijn plant niet eens vanuit hun raam, ze gebruiken de voortuin nooit. Natuurlijk ‘mag’ je weghalen wat er op jouw terrein hangt maar waarom zou je, als je er 0 last van hebt :sob: is toch fijn voor de beestjes om lekker te laten.

2 likes

Ik heb soms periodes dat ik iedere maand met ovulatie een schimmelinfectie heb (dat is al een ergernis opzich). Dus ik ging zo’n ei bestellen. Maar dan kom je dus overal het zogenaamde ‘candida dieet’ tegen. Het zou eenvoudig, lekker en vullend moeten zijn.

De voorbeelddag:
Ontbijt: 2 eieren met avocado en tomaat.
Lunch: Blaadjes sla met 2 bietjes, 5 walnoten en een beetje feta.
Avondeten: 50 gram rijst, stukje zalm en purree van erwten.

Haha wat??? Misschien ben ik een vreetzak, maar dit zou ik alleen als avondeten op kunnen. Buiten dat vind ik geen suiker, geen bewerkte voeding, geen gluten en alles biologisch nou ook niet echt eenvoudig.

3 likes

Nee dit is echt absurd weinig. Misschien is het doel zo weinig eten dat je menstruatie uitblijft want dit lijkt me voor niemand gezond.

18 likes

Ik ben eergisteren ook bijna aangereden bij een soortgelijk zebrapad, ik groen rechtdoor en zij groen afslaan. Moest letterlijk achteruit springen anders was ik aangereden

2 likes

Dit gaat ook zo vaak bijna mis hier. Van die automobilisten die niet snappen dat er verschil zit tussen een rond en een pijl verkeerslicht bij het afslaan. Totaal blind dat er dus andere weggebruikers ook groen kunnen hebben (die ze dus voorrang moeten verlenen).

1 like

Daar heb je ook gelijk in. Sorry ik weet dat dit kut is maar toch even context nav mijn eerdere berichten. Ik stop niet altijd voor iedere fietser. Als er geen stroom aan auto’s is stop ik niet. Maar als die stroom er wel is in de spits dan laat ik de fietser voor, anders kan die nooit oversteken. Eigenlijk wat @Karl_Lagerfeld, @ellegirltalk @Shaaar zeggen

3 likes

#boysmom

17 likes

Ik HAAT een dresscode voor een bruiloft (van een collega). “Summer chique”, en de instructie is dan “lichte kleuren”, maar ik heb geen summer chique dingen in lichte kleuren BEHALVE beige en wit maarja dat is dan natuurlijk te beige of wit voor een bruiloftsfeest. Ik wil eigenlijk niets nieuws kopen, maar ik kan ook niets lenen van vriendinnen want ze hebben allemaal een ander lichaamstype dan ik en de jurken en dingen die zij hebben staan mij niet. Ik ben al drie weken aan het zoeken naar iets en ik kan gewoon niets vinden, alles wat ik mooi vind qua model is er alleen in donkere kleuren of beige/wit.

6 likes

Dresscodes zijn walgelijk, ik zou voor licht zwart gaan.

6 likes

Heb je iets wat je aandurft te verven met textielverf?

3 likes

Haha nee, zeker niet :joy: ik heb nu alsnog wat dingen besteld wat ik liever niet doe?? :cry: maar heb ook geen tijd om de stad in te gaan en heb echt niets dat voldoet. Als er niets bij zit wordt het toch zwart of bruin :joy:

1 like

Ik had net deze situatie en uiteindelijk wel gestopt. 2 kinderen staken de weg over op een fiets (konden net fietsen) en de ouders liepen er een paar meter lachend achteraan. Zij waren niet aan het opletten en zagen sowieso niet dat de kinderen midden op de weg stonden en dat er een auto aankwam. Kind zou maar schrikken en van de paniek de andere kant op gaan dan zitten ze er toch mooi onder.

Nee!! Hoe erg is het als je helemaal geen duiding hebt van wat mensen verwachten dat je draagt :weary: en het zou fijn zijn als er überhaupt geen verwachting of oordeel zou zijn. Maar dat is er 99% van de tijd toch wel.

6 likes

Oh verkeerde topic

Ja ook begrijpelijk, maar het blijft verschrikkelijk, meer als het te precies is dus: trek alleen groentinten aan.
Het enige wat moet kunnen: geen wit en niet naakt. :sweat_smile:

2 likes

Desnoods een rok in een lichte pastelkleur? Kan de zoektocht vergroten wellicht.

2 likes

wat voor model zoek je!!! laat ons meedenken

2 likes

Haha lief!! Ik heb twee uur geleden op de valreep dus nog een paar opties besteld. Maar wel tricky want de meeste zijn korte jurkjes en korte jurkjes zijn vaak té kort?

Maar ik heb iets nodig met een hoge halslijn, dat is belangrijk. En bijvoorbeeld a-lijn staat mij goed, maar ook wel andere modellen als het maar niet te strak is van boven tot onder. Maar HOPELIJK heb ik nu iets, heb ook niet echt meer tijd want de bruiloft is al Woensdag

1 like