Dat sommige berichten op insta feller worden.
Ja mijne! Hij is al met pensioen zelfs maar hij deelt een heel kneuterig kaartje uit met zijn kvknr en bankrekening er op! Maar ik geef hem meestal cash (denk dat hij wel veel wegsluist)
Zou opzich wel een droom zijn, dat 1 uur op een dag geen fietsers toe gestaan zijn ![]()
Dat mannen het altijd voor elkaar opnemen.
Gisteren was ik uit en had ik buiten met een vriendin een ernstig en vrij emotioneel gesprek. Er komt een man op ons af, vraagt of hij een vraag mag stellen. Ik zeg âWe zijn in een ernstig gesprek, maar heb je een vuurtje nodig ofzo?â en hij vraagt nog eens of hij een vraag mag stellen. Ik zeg âNu liever niet, we zijn in gesprek.â En dit herhalen we 4 keer ofzo, ik word telkens een beetje kordater, tot het volgende niveau kordaatheid âals je ons nu niet met rust laat, haal ik security erbijâ was. Toen ging hij dreigend doen, zeggen dat ik âniet zo tegen hem mag pratenâ (
) dus ik ging security halen.
Die twee schudden een paar keer de handen en alles was kumbaya? Ik sprak de security erop aan, dat hij te weinig doet om vrouwen veilig te houden, en toen ging die kerel mij ook intimideren??
Gadverdamme ik haat ze.
Ja ga ik doen, maar zal ook wel weer niks uithalen.
Ik was 3 dagen terug aan het opruimen en vond het toen een goed idee om alles te gaan herorganiseren etc. Alleen ik heb het niet afgekregen en het wordt natuurlijk eerst slechter voordat het beter wordt, dus nu zit ik nog steeds in de klere bende en is het zondagavond en moet ik het echt gaan oppakken
voel al 3 dagen zoân weerstand en afkeer om verder te gaan en baal ook dat ik al zoveel uur besteed heb aan denken dat ik het moet doen maar dat het niet lukt etc, had in al die uren ook gewoon kunnen opruimen ![]()
Ik heb hetzelfde gedaan, zowel thuis als in mijn klas op school
Het enige wat ik moest doen is mijn eigen spullen mee naar huis nemen en de helft van alle spullen op school schoonmaken.
Thuis hoefde ik alleen maar mijn vakantiespullen bij elkaar te zoeken (1 rugzak lol met wat reisspulletjes). Echt waaarom ben ik al mijn naai garen aan het sorteren, alle honderden pennen die ik heb aan het testen, alle make-up⊠my god en ik ga over 6 dagen op vakantie en de komende 5 dagen is de laatste schoolweek dus alles is extra druk. Moet ook nog traktaties maken.
Hoeveel kost het om iemand in te huren om alles te organisen.
Godverdomme ik ben nog pissig van die aanvaring van gisteren, kom ik deze paljas weer tegen:
Terwijl ik keer om te parkeren aan de laadpaal voor mijn deur zie ik deze oetlul met razernij in zijn ogen zwaaien en teken doen dat dat niet mag. Ik denk âhuhâ want ik zie niet eens een andere wagen, dus ik doe gewoon verder.
Pas wanneer ik uitstap om mijn laadkabel te pakken, rijdt er een wagen uit de poort naast zân huis. Zijn buurman blijkbaar. Die besefte gelukkig wel dat je parkeerplaatsen nu eenmaal niet kan reserveren.
En die brutale vent hield gelukkig ook zijn bek ![]()
Ik ben de id kaarten kwijt. Ze liggen niet op de vaste âhier bewaar ik belangrijke spullenâ plekken.
Nog 3 weken voor we vertrekken.
Bij mij komt dit altijd op als ik weet dat ik bijna vakantie heb. Ineens moet alles opruimd en schoon. Misschien daarom bij jou ook? Ook @Vogeltje
Ik moet jog 2 weken werken en dan vakantie en ben al mijn ramen aan het wassen, kasten op aan het ruimen enz. Alsof er een soort nesteldrang boven komt omdat je in je vakantie rust wil (ongeacht of je wel of niet weg gaat in je vakantie)
Herkenbaar dit en geen idee waar die neiging vandaan komt. Ik ga ook allemaal taken die ik al tijden uitstel doen
Ik vind het zo irritant dat witte of beige/creme kleur rokken en jurken altijd doorschijnen. En dan gooien ze er een voering in die nog doorzichtiger is dan huishoudfolie.
Nu verplicht om een binnenrok te kopen, maar ik wil niet laag op laag op laag aan hoeven doen.
Misschien ongegronde ergernis aan mân werkgever maar ik heb vakantie en ga donderdag weer beginnen en normaal heb ik dan een half dagje en ik zie net in mân planning dat ze bijna al mân werk wat ik normaal op woensdag doe dus op donderdag hebben ingepland. Waarschijnlijk omdat ze niet hebben kunnen fixen met vervanging. Word dus gelijk bikkelen na 2 weken vrij ![]()
Sta wel gewoon beschikbaar dus misschien gewoon ergernis aan mezelf.
Ik vind het zo vervelend dat je soms ook een keuze maakt door niks te doen
laat me gewoon in het midden bliiven.
Heb je wel een halve dag dan of wel een hele? Is het normaal dat ze jouw dagen plannen?
Ja normaal heb ik een halve maar sta ik wel beschikbaar voor een hele maar er veranderd vaak niet zo veel.
Kan gebeuren maar ik had gehoopt op een makkelijk dagje zo direct na mân vakantie.
Ja dat snap ik, jammer dat ze daar weinig rekening mee houden en je vol douwen. Gewoon relaxed doen hoor, wij zeggen zo vaak âmoet vandaag nog ff inkomenâ
Dat ik al 2,5 week aan het hoesten ben. De rest van de verkoudheid is gelukkig wel weg inmiddels, maar ik word helemaal gestoord van dat hoesten nog steeds ![]()
De prijzen van (fatsoenlijke) parasols! Mijn parasol is door de wind kapot gegaan en komend weekend wordt het weer goed warm dus wil eigenlijk wel een nieuwe hebben maar jeetje wat een geld. Ook op marktplaats vragen ze nog de hoofdprijs
Ik heb er van karwei voor 50 euro, daar ben ik heel tevreden over!