Waar erger je je aan? #21

‘Effe bollen’ :triumph::triumph::triumph::triumph: en dat dit natuurlijk ook precies is wat ze willen :triumph::triumph::triumph::triumph: dat er over wordt gepraat :triumph:

6 likes

Ooooh ik vind die reclames ZO irritant! Zorgt er juist voor dat ik er nu niks meer wil bestellen.

1 like

Het zit ook steeds in mn hoofd heel irri

2 likes

Is de lange arm van Michelle

7 likes

Nee zij is voortaan Walluk

3 likes

Wij hebben in de winter een hele goede parasol gekocht die toen in de aanbieding was. Misschien kun je een goedkopere kopen ter overbrugging en wachten tot de goede in de uitverkoop zijn?

1 like

17834638576767257449115995345003

1 like

Wilde graag weekendje naar het zuiden, maar Andre Riu staat er, geen hotel meer te verkrijgen

Ik vind het altijd zo irritant dat de tandarts een afspraakbevestiging stuurt met “als je langer dan een kwartier te laat bent dan kan de afspraak geen doorgang vinden en moeten wij deze in rekening brengen”. En dan zit je daar met je goede gedrag eigenlijk altijd wel langer dan een kwartier te wachten tot je aan de beurt bent.

48 likes

Ik ben normaal echt geen snob met vers of diepvries/blik/pot, maar de zongedroogde tomaten in een glazen potje van de Albert Heijn zijn niet te vreten zeg gadver.

2 likes

Ik heb sowieso de laatste tijd het idee dat heel veel dingen gewoon echt van mindere kwaliteit zijn in de supermarkt? Misschien is dit wappie maar ik heb steeds vaker het gevoel dat iets wat ik al tijden gebruik ineens naar niks smaakt. Dat ze stiekem goedkoper produceren en dan gewoon dezelfde prijzen blijven vragen.

19 likes

Dit heb ik met letterlijk alles wat in massa wordt geproduceerd en ik kan er echt een existentiële crisis van krijgen. Dat je al niet meer uit kunt gaan van de kwaliteit van HEMA, bijvoorbeeld. Is er nog één groot merk dat de kwaliteit van vroeger heeft?? Ik wil er best meer voor betalen maar ik hoef geen luxe merken waar je vooral betaalt voor het merk, en ik heb soms het idee dat er niks tussenin zit.

12 likes

Ja ik heb al tijden geen fatsoenlijke onderbroek of sok meer gehad

Maar bij eten is het voor mij wel nieuw! Ik weet ook wel dat je bij speciaalzaken betere kwaliteit koopt blabla maar er was toch een tijd dat de Franse kaasjes bij de appie echt prima waren met een toastje. En de laatste paar keren dat ik ze kocht vond ik het gewoon echt niet lekker meer. Zelfde geldt voor tomaten in blik en kokosmelk en lasagnabladen. En ja je kan altijd duurder en bij andere winkels maar volgens mij wás dit als je een klein beetje kunt koken allemaal wel prima en nu zielige aftreksels.

8 likes

Ik heb laatst nieuwe gehaald, dacht laat ik eens beter kopen, zijn er al 3 los op de fucking naad??? Ze bestaan echt niet meer fatsoenlijk hè?

4 likes

Mijn moeder die iedere keer allerlei totaal onlogische ideeën en voorstellen heeft m.b.t. mijn aanstaande verhuizing en de voorbereidingen ervan. En dan tegen me zeggen ja maar je moet toch dit, en je moet toch dat? Waardoor ik nog meer stress krijg, en dan tegen haar zeg dat wat ze voorstelt heel onlogisch is en waarom en dan krijg ik een soort guilt trip dat ze het allemaal alleen maar goed bedoelt en dat ze ook graag dingen wil betalen en schenken enzo. Echt een irritante loop waarin ik ff niet meer weet of ik nu zo’n bitch van een dochter ben of zij gewoon irritant doet (het is vast beide zo).

3 likes

Hun rode kidneybonen zijn ook niet rood meer!!!
En de tomaten in blik zijn voor de helft de aanzetten van de steel. (ROMMEL!!!)

5 likes

Hahahaha sorry ik moest hier hard om lachen
:sob::sob::sob::sob::joy::joy: zoooo droog en volwassen (en true btw)

5 likes

Ik had laatst aardbeien en die smaakten echt nergens naar, vraag me dan ook af als de smaakt weg is, zijn de vitamines dan ook weg? Of is dat echt een wappie gedachte?

Dat als je zo een bon krijgt er altijd heel veel eisen aan zitten, je weekend toeslag betaald en er uiteindelijk heel weinig dingen meedoen in je buurt :unamused: ik heb het nu weer met een bon waarmee ik naar de spa wil. Er doen maar 3 echte saunas aan mee, de meeste zijn ver en dan moet je meteen een entree voor 2 personen kopen, ipv dat je het daar gewoon als geld kan besteden 🫠 wonderbox doe het niet

5 likes

Ja die aardbeien zijn nu telkens van die smakeloze krokante dingen?! Ugh

5 likes