Waar erger je je aan? #21

Dat mannen het altijd voor elkaar opnemen.

Gisteren was ik uit en had ik buiten met een vriendin een ernstig en vrij emotioneel gesprek. Er komt een man op ons af, vraagt of hij een vraag mag stellen. Ik zeg “We zijn in een ernstig gesprek, maar heb je een vuurtje nodig ofzo?” en hij vraagt nog eens of hij een vraag mag stellen. Ik zeg “Nu liever niet, we zijn in gesprek.” En dit herhalen we 4 keer ofzo, ik word telkens een beetje kordater, tot het volgende niveau kordaatheid “als je ons nu niet met rust laat, haal ik security erbij” was. Toen ging hij dreigend doen, zeggen dat ik “niet zo tegen hem mag praten” ( :face_vomiting:) dus ik ging security halen.

Die twee schudden een paar keer de handen en alles was kumbaya? Ik sprak de security erop aan, dat hij te weinig doet om vrouwen veilig te houden, en toen ging die kerel mij ook intimideren??

Gadverdamme ik haat ze.

9 likes

wtf

ff lekker melden bij de tent waar jullie waren byeeee

5 likes

Ja ga ik doen, maar zal ook wel weer niks uithalen.

2 likes

Ik was 3 dagen terug aan het opruimen en vond het toen een goed idee om alles te gaan herorganiseren etc. Alleen ik heb het niet afgekregen en het wordt natuurlijk eerst slechter voordat het beter wordt, dus nu zit ik nog steeds in de klere bende en is het zondagavond en moet ik het echt gaan oppakken :sob: voel al 3 dagen zo’n weerstand en afkeer om verder te gaan en baal ook dat ik al zoveel uur besteed heb aan denken dat ik het moet doen maar dat het niet lukt etc, had in al die uren ook gewoon kunnen opruimen :angry:

7 likes

Ik heb hetzelfde gedaan, zowel thuis als in mijn klas op school :confounded: Het enige wat ik moest doen is mijn eigen spullen mee naar huis nemen en de helft van alle spullen op school schoonmaken.
Thuis hoefde ik alleen maar mijn vakantiespullen bij elkaar te zoeken (1 rugzak lol met wat reisspulletjes). Echt waaarom ben ik al mijn naai garen aan het sorteren, alle honderden pennen die ik heb aan het testen, alle make-up… my god en ik ga over 6 dagen op vakantie en de komende 5 dagen is de laatste schoolweek dus alles is extra druk. Moet ook nog traktaties maken. :sweat_smile: Hoeveel kost het om iemand in te huren om alles te organisen.

6 likes

Godverdomme ik ben nog pissig van die aanvaring van gisteren, kom ik deze paljas weer tegen:

Terwijl ik keer om te parkeren aan de laadpaal voor mijn deur zie ik deze oetlul met razernij in zijn ogen zwaaien en teken doen dat dat niet mag. Ik denk “huh” want ik zie niet eens een andere wagen, dus ik doe gewoon verder.
Pas wanneer ik uitstap om mijn laadkabel te pakken, rijdt er een wagen uit de poort naast z’n huis. Zijn buurman blijkbaar. Die besefte gelukkig wel dat je parkeerplaatsen nu eenmaal niet kan reserveren.

En die brutale vent hield gelukkig ook zijn bek :pray:

3 likes

Ik ben de id kaarten kwijt. Ze liggen niet op de vaste “hier bewaar ik belangrijke spullen” plekken.

Nog 3 weken voor we vertrekken.

1 like

Bij mij komt dit altijd op als ik weet dat ik bijna vakantie heb. Ineens moet alles opruimd en schoon. Misschien daarom bij jou ook? Ook @Vogeltje

Ik moet jog 2 weken werken en dan vakantie en ben al mijn ramen aan het wassen, kasten op aan het ruimen enz. Alsof er een soort nesteldrang boven komt omdat je in je vakantie rust wil (ongeacht of je wel of niet weg gaat in je vakantie)