- Dat er nu zoveel babyvliegjes zijn buiten. Ging fietsen en had er twee in m’n haar, zo goor
- De abrikozenjam in zo’n pak mini jams, wie eet dat nou. Ze blijven altijd over
- De wasmachine die tegen me liegt want het was net ook al nog maar 12 minuten
Ikkkkk. Lekker op een boterham met kaas.
Jaaa heerlijk!
Net als @Spaarlamp met kaas!
En je kunt het ook verhitten en fruit mee afstrijken op baksels of toetjes
En je kunt er ook mee koken. Ik eet zelf geen vlees meer, maar vroeger wel eens gebruikt in marinade voor kip of beenham .
Mmmm oke oke dat laatste is een goede suggestie. Dank je. Er liggen inmiddels zes van die cupjes in de koelkast haha
Ik heb nog nooit zongedroogde tomaten gegeten die me niet deden denken aan rubber. Ja, ook in Italië.
Ik wil een minipack met alleen aardbeien jam.
Bon Maman heeft die maar alleen bij de groothandel of op Bol voor tering veel geld. ![]()
Ik ook! Vind dat de enige eetbare jam.
Door het kapitalisme zijn aardbeien uit de volle grond volledig weg geconcurreerd. Alles wordt op steenwol gekweekt volgens mij. Voor echt ouderwets lekkere aardbeien moet naar een lokale boer of ze zelf kweken in de volle grond. Echt zo treurig. Maar zoveel in de supermarkt. Om te janken.
Die nu bij mij in de AH liggen lijken ook gewoon overrijp en krokant tegelijk plus alsof iemand met al die dozen heeft staan schudden??
Ik heb een nieuwe iPhone maar het overzetten via iCloud is mislukt op de nieuwe telefoon terwijl ik wel ingelogd ben. ![]()
Heb ook geen macbook waarmee ik het kan fixen.
Je moet Meinardi aardbeien hebben! Maar misschien hebben we die alleen in het noorden
Hmm dat is een beetje te ver weg voor mij, maar wel een goed idee om hier eens een aardbeienboer te zoeken!
Treurig dat zoveel dingen zoveel slechter worden.
Mijn ervaring als Vlaming is wel dat aardbeien in België geteeld veel lekkerder zijn dan die uit Nederlands trouwens. Veel smaakvoller en minder waterig.
(Disclaimer: Ik heb nog geen aardbeien geproefd dit seizoen)
Ja echt zonde! Ik heb vandaag aardbeien en die smaakten precies zo + waterig + naar aarde
Jaa ik wilde al zeggen, haal Hoogstraatse aardbeien ![]()
Ja Belgische aardbeien ![]()
![]()
Als je eraan ruikt, ruiken ze dan wel zoet?
Ik koop ze tegenwoordig al niet meer als ik ze in de winkel niet ruik.
Ik heb nu goede trouwens, van de lidl, maar het kan per batch heel erg verschillen. Soms dat ze wel smaakvol zijn maar binnen 3 dagen beschimmeld. Deze zijn nu al 9 dagen goed, dat voelt lang na al die snelle beschimmelingen.
Die van Hoogstraten 10/10! Wel lekker bespoten wss.
Ja het is het een of het ander hè tegenwoordig. Smaak of plastic ![]()
Die Hoogstraten zijn wel lekker idd (en lekker opgepoetst met een soort was alleen haha).
Maar de allerlekkerste blijven de Lambada, daar heb ik wel wat bakken van op tijdens het seizoen (die helaas voorbij is haha). Tip voor volgend jaar.