Ik heb vorige week weer een bak matige aardbeien in huis gehaald en het enige wat ik ervan krijg is een mond vol aften. Leer ik het dan nooit?
Nee
Heel random maar dit doet me denken aan vroeger. Aardbeien op een beschuitje of gewoon met een half pak suiker erover heen. ![]()
![]()
Tip: extra puur chocopasta op je beschuit en daar aardbeien bovenop ![]()
![]()
![]()
Ik haal mijn aardbeien bij de dirk maar die vind ik altijd wel lekker eigenlijk?? Deze week waren ze extra zoet naar mijn idee
@grace misschien zitten jullie helemaal niet op tips te wachten maar drop hem toch: ik heb een tijdje terug onderbroeken bij de C&A gekocht en al vaak gewassen. Kwaliteit blijft wel goed vind ik
Als aardbeien 9 dagen goed blijven zou ik bang zijn voor alle pesticiden die ze erop hebben gespoten? Volgens mij is het heel normaal dat aardbeien na 3 dagen beschimmelen, mochten ze nog een beetje puur natuur zijn.
Ja oei.
Of ze kwamen van Dirk nu 7 dagen geleden.
Ik ben het vergeten :d
Ik moet een koffer hebben van 55x40x20. Een besteld is die 21cm. Verder indrukken lukt niet. En andere fatsoenlijke zijn 23 cm of meteen stuk kleiner.
Heel irritant. Misschien toch maar de roze hello kitty koffer kopen die ik bij de action zag en 19.5cm dik was volgens het label. Als die er nog is.
Durf met vueling de 1cm dikker niet aan, vorige keer dat ik met ze vloog moesten veel mensen het in zo’n ding proppen.
als we dan toch tips aan het gooien zijn: organic basics ![]()
Ik heb met Vueling een Suitsuit fifties, en dan de kleinste koffer, meegekregen aan boord.
Is sinds een paar jaar in handen van een israelisch bedrijf. ![]()
Thanks, die is mooi.
Ik heb nu andere besteld, die volgens de reviews ook mee konden met ryanair.
Maar als die weer niet klopt bestel ik deze. Wel duur maar mooi.
Delsey kan ik aanraden!
Shocking: een vriend had laatst aardbeien van de appie en die waren veel lekkerder dan de aardbeien uit mijn eigen tuin ![]()
Wanneer je een bestelling plaats bij een webshop die levering volgende dag belooft en je dan vrijwel onmiddellijk melding krijgt dat de levering pas de dag daarna plaatsvindt.
Hou het dan bij he makker.
(Ik weet dat het ‘verwend’ is, maar het is de hypoallergene voeding voor mijn kat waar ik haar medicatie mee meng, geen makeup ofzo. Nu moet ik speciaal weer naar de dierenarts rijden.)
Ik heb dit de laatste tijd echt heel vaak, maar mijn bestellingen hadden niet zo’n haast.
En als postnl/dhl nou langer zou doen zou ik het begrijpen, maar dat was niet eens zo. Lag bij de webshop zelf, best raar om te claimen ‘voor 17.00 besteld is dezelfde werkdag verzonden!’ En dat je dan pas 3/4 dagen later een verzendbevestiging krijgt
zeg dan niks idd.
Ik vind dit wel een terechte ergernis en niet verwend, omdat het een belofte is die ze niet nakomen. Het is niet eens dat ik iets meteen wil en moet hebben. Het maakt mij echt niet uit of het 1 of 4 dagen is. Maar die belofte slaat nergens op. Promoot dan met iets van: voor 22 uur besteld, zelfde dag verstuurd. Of gewoon niet met snel verzenden.
Maar die zitten wel vol met gif he!
Dat ouders doen alsof ze heel ruimdenkend zijn op gendergebied “Mijn jongen mag ook lang haar/roze kleren/met poppen spelen” maar vervolgens wel geïrriteerd zijn als iemand denkt dat het van een ander geslacht is. Alsof het dan ineens een belediging is dat iemand je meisje voor een jongen aan ziet of andersom.