Waar erger je je aan? #21

Als je daar bang voor bent zou ik van die snij-handschoenen aanschaffen. Zoveel fijner om gewoon met een scherp mes te snijden!

2 likes

Hahaha mijn zus heeft dit. Inderdaad ook een kersenontpitter maar elke verjaardag erger ik me er weer aan dat ze haar taart opschept met een kaasschaaf. ā€œEen taartschep heb je zo vaak niet nodigā€. Nee een kersenontpitter wel dan? :melting_face:

16 likes

Klinkt als haar volgende verjaardagcadeautje!

5 likes

Boomer mannen die alle ruimte natuurlijk weer innemen in het buitenbad tijdens banenzwemmen (waar geen lijnen in het water liggen) waardoor IK de hele tijd aan de kant moet bij passeren :angry:

7 likes

@FrauHelga hahaha ja en dan wel geven voor ze de taart gaat uitdelen :joy:

3 likes

De meeste snijwonden worden gemaakt met botte messen! Dus je bent juist veiliger met een scherp mes :stuck_out_tongue:

2 likes

Wat gebeurt er als je gewoon ook door blijft zwemmen? Ik doe dit nu ook buiten bij mensen die niet opzij gaan. Ben mss kleiner en lichter maar heb wel scherpe ellebogen en een zware tas als stormram.

10 likes

Dit is een leuk experiment inderdaad, zorgt wel voor blauwe plekken weer ik uit ervaring.

2 likes

Oh ik wist niet dat dat bestond, daar ga ik eens naar kijken!

1 like

Nou bij mij niet dus, heb me nog nooit aan mijn botte mes gesneden en wel aan een scherpe! Maar zo’n snijhandschoen lijkt me wel wat.

beetje een domme ergernis maar ik zie dit altijd bij heterokoppels: ik vind het altijd zo gaar als vrouwen met een man trouwen (daar gaat het al mis) en dan de achternaam van die man nemen (daar ook) en dan vervolgens meteen die zelfde dag hun gebruikersnaam op insta bijvoorbeeld gaan veranderen met hun nieuwe achternaam. haha ga genieten ofzo hoezo moet je DAT meteen doen??? ik zie dit heel regelmatig en het valt me altijd meteen op

56 likes

Hierdoor wist ik wel dat een vage kennis was gescheiden want ze had opeens weer haar eigen achternaam op insta. Verder helemaal met je eens.

2 likes

ja dan is het juist weer wel leuk. lekker juicy

1 like

Ik heb het lang voor me willen houden want hier zijn we weer:

Ik ga morgen op vakantie (denk ik?) maar nog geen idee waar naartoe. Ben in protest gegaan door ook niks voor te bereiden maarja nu is het dan vrijdag. Heb nog geen zonnebrand of boobtape gekocht, geen koffer open geklapt (we hebben niet eens koffers) of iets gewassen.

En dan heb ik nu ook nog eens 4 kippen, 1 eend en een paard waar andere mensen voor moeten zorgen en die mensen moet ik ook nog instrueren :crazy_face:🫨 maar dan moet ik wel weten wanneer ik weg ben.

Verder is ook alles volgeboekt en mega duur. Boek maar een weekje Turkije aub want ik ben er klaar mee

7 likes

Turkije is ook duur zag ik! Tussen de 4 en 6k voor een week met 4 personen🤣

4 likes

Ik ga het volgende keer proberen als ik het durf haha :smile:

2 likes

Ja dat is inderdaad ook gewoon echt niet meer normaal nee :joy:

2 likes

Ik lig aan het zwembad en een kind voor me gooit de hele tijd koelelementen net naast mijn hoofd. Heb er net al 1 opgepakt en verder weg gesmeten en de volgende gaat denk in richting zijn ouders.

(Overigens de ouders al geprobeerd aan te spreken maar ze spreken alleen talen die ik niet spreek, en ze lijken zich ook geen zorgen te maken over het gedrag van het kind :sob:)

1 like

Goede reminder dat ik een taartschep ga vragen voor mn verjaardag, dank :joy:

2 likes

Gooi m terug, is t snel klaar haha

3 likes