Waar erger je je aan? #21

Niet meer terug geven, dan is er snel niks meer om mee te gooien.

4 likes

Ik heb ze onder onze handdoeken gestopt, probleem opgelost.

10 likes

Ik zag dit nieuwsbericht en moest aan dit bericht denken

https://www.nu.nl/binnenland/6402603/mogelijk-kankerverwekkende-stof-in-squishy-dumplings-bol-stopt-verkoop.html

6 likes

Ik verkoop een vrijwel nieuwe Furla tas op vinted voor echt heel weinig en heb serieus van een persoon al 18!!! vragen over die tas gehad😂

Drie mails later krijg ik mijn geld terug. Mooi.

6 likes

En je weet gewoon dat deze persoon de tas niet gaat kopen :unamused:

8 likes

Precies!! Heb nu maar gezegd dat ze die tas beter niet kan kopen als ze zo twijfelt. Weet gewoon wanneer ze hem koopt dat er gezeur komt

2 likes

De bikini’s atm. Waarom zijn al die broekjes zo onmogelijk klein en laag? Smal en hoog vind ik prima maar smal, kort, scrunch en touwtjes aan de zijkant… Ik was in new yorker, en zag echt veel leuke bikini’s maar die broekjes waren niet te doen. Ook zo irritant als je ze allemaal opnieuw moet strikken

6 likes

Dit verbaast me echt niets

5 likes

Ik heb hem niet meer gevonden maar ik had onverwachts nog 2 andere shoots om te doen dus ik heb de shoot uitgesteld en de bal opnieuw besteld.

Hier het resultaat voor wie nieuwsgierig was:

Kitten WK foto’s

94 likes

Kunnen we ergens meer foto’s van kittens zien? Dit is toch fantastisch!

9 likes

Nee niet echt helaas! Het grootste gedeelte wordt geplaatst in een gesloten facebook groep voor de fosters van deze kittens!

1 like

Omg zo lief

4 likes

Ahh mn hart :heart: die Messi :joy:

1 like

Dat Nivea zonnebrand al onze witte zwemkleding geel heeft gekleurd?! Echt nog nooit meegemaakt :cry:

3 likes

Volgens mij is hier een truukje voor dat je glansspoelmiddel erop moet doen! Kun je vast ergens vinden op het forum.

1 like

Ja! Even 24u laten weken in AH glansspoelmiddel (blauwe), kan ook met water aanvullen als je te weinig hebt. Daarna in de wasmachine en weer stralend wit.

6 likes

Werkt dit ook met oudere witte vlekken of moet je er wel zo snel mogelijk bij zijn?

Werkt ook met oude gele vlekken! Misschien moet je het dan een dag langer later staan (wij deden dat iig wel)

3 likes

Mannen in lingeriewinkels

14 likes