Of mannen in kledingwinkels (voor vrouwen), staan altijd in de weg.
Fietsers die hun fiets overduidelijk in een te lage versnelling hebben staan. Die benen die 500 rotaties per seconde maken en dat ze dan 1 meter vooruitkomen. Kan dat niet aanzien.
Vliegen in huis, heb gister flink huisgehouden met de vliegenmepper maar ze zijn er vandaag weer. Ook al gecheckt, maar alle prullenbakjes zijn goed afgesloten/âschoonâ, dus wordt er helemaal gestoord van
Vooral van die etters die dan de hele tijd op je been gaan zitten
Ja ook oude! Het werkt ook voor gele deo vlekken.
Ben zo moe dus dacht ff lekker een dutje in bed. Maar dann ben ik boven en weer klaarwakker đ«
Edit: en toen lukte het bijna, kind wakker ![]()
Hahaha ik ben die persoon nu want mijn goede fiets heeft een lekke band. De fiets die ik nu gebruik trapt door behalve bij 1 versnelling
Als ik dan een tunnel inrijd stuiter ik helemaal op mijn zadel omdat ik zo snel trap hahaha vreselijk!!! Maar het is niet vrijwillig in mijn geval ![]()
Ugh, ze komen idd gewoon terug. Zodra ik ga koken (nu met de achterdeur open) dan is het helemaal feest. Alsof ze het van kilometers ver riuiken
Ja ik sprak net mijn buren en die hebben er ook allemaal last van, meer dan normaal. Bah
Wat is het geluid in de Arena toch kut hé, gewoon bijna zonde om daar naar een concert te gaan.
Ik was nog nooit in de Arena geweest en was echt voorbereid op iets ergs, maar vond het (bij Bruno Mars) echt 1000% meevallen en stond ook niet zooo extreem hard waar ik zat. Maar zal ook wel per concert verschillen misschien? Of mijn oren zijn al verpest
Ik leen mijn fiets best vaak uit en mân zus en mân man fietsen dan echt in zân 2?? Waarom zou je dat doen? Houd je van rondjes draaien met je benen??
Mijn moeder, die een veel slechtere conditie heeft dan bovengenoemde mensen, fietst gewoon fatsoenlijk in zân 5 (vd 8) op mijn fiets.
Ik heb dus met haar ook heerlijk mân man en zus zitten bashen dat ze in zoân lage versnelling fietsen.
De Italiaanse muggen en de gigantische muggenbeten die ik eraan overhou.
Ik ben op vakantie en er is geen dekbed, alleen een laken
En ik hou er gewoon van om met de airco mijn kamer tot een vrieskist te maken en dan onder een dekbed te kruipen.
Ugh ik HOU van Italië maar die muggen⊠zie daar nu al tegenop ![]()
Maar je weet toch niet of ze het hele ritje in dezelfde versnelling trappen?
Ik schakel de hele tijd eigenlijk. Als ik stil sta fiets ik licht weg en dan steeds op een zwaardere. Dus als ik aankom op bestemming schakel ik automatisch naar een lichte versnelling zodat het voor het wegfietsen daarna al goed staat.
Aan mensen die hun handen niet goed kunnen wassen na het eten
Was vandaag bij iemand thuis en daar droogde ik mn handen af maar had ik ineens saus of iets aan mn handen wat aan hun handdoek zat ![]()
echt gatverdamme ![]()
Even geleden een ontzettend leuke man ontmoet, die stem, die ogen, alles klopte. We komen elkaar steeds vaker tegen, zonder echt een aanleiding. Hij zei al dat we misschien eens iets konden afspreken en dat ik altijd zo lekker ruik.
De plek waar ik woon is niet ontzettend groot dus ik toch even via social media hem gezocht. Ben echt teleurgesteld, gewoon een gezin. Snap er ook even niets van. Stom dat ik mij echt even verslagen kan voelen over iemand die ik toch niet ken
Ik mag elke keer in Italië naar de apotheek voor een crÚme op basis van cortisone. Ze worden zo dik en warm en jeuken voor dood.
Ik heb dat ook altijd door muggen in Italië, hele dikke schijven en bloeduitstortingen. En aaaahhh die jeuk ![]()
Dit jaar had ik een bult bij mijn enkel en die was helemaal opgezwollen. Ik ben al drie weken terug in Nederland en het jeukt nog steeds.
Mannen zijn vuilnis