Dat influencers outfits foto’s maken, maar als je wil weten waar iets van is, je in de reacties moet reageren met “linkjes” en dan krijg je de links in je dm. Echt alles voor de engagement ![]()
Ooh! Nou ik zal het eens aan ze vragen. Ik schakel ook wel maar wegfietsen in z’n 4 vind ik prima en dan schakelen obv de wind en de klim.
Ik haat even de combinatie van klachten. Vandaag ongesteld geworden en daardoor gisteren enorm veel hoofdpijn gehad dus een kutnacht gehad. Dan nu ook nog verkouden met een loopneus die maar niet stopt met lopen + mijn gewone hooikoorts. En gisteren ook nog gestoken door een wesp dus wil mijn bovenarm er op dit moment echt afhaken van de jeuk en pijn.
Ik neem anti allergie tabletjes mee (gewoon van Kruidvat) en slik die zodra ik zo’n schijf/bult krijg. Werkt altijd!
Werkt die crème wel meteen? Anders wil ik die ook, want allergiemedicatie doet niks bij mij (of nou ja, wie weet was ik anders gewoon 1 muggenbult).
Ze zijn op een dag al een heel stuk kleiner en merk ook dat ik minder de neiging heb om ze open te krabben. Zal je straks een foto dm’en. Ik reis morgen terug maar ga eind deze maand weer en kan voor je kopen als je wil.
Er was een broek die ik graag wilde hebben die steeds uitverkocht was dus ik had notificaties aan staan en het was gelukt om hem in mijn maat te kopen, dit was in april (!!). Hij zou binnen een week bezorgd worden maar toen kreeg ik een email dat het uitgesteld werd naar juli!
Ik kreeg vorige week weer een notificatie dat ze in stock waren maar bij mijn bestelling stond dat ze hem gingen verzenden. Nou duurde het nog een week, kreeg ik hem net eindelijk binnen na maanden wachten… is het de verkeerde maat
op het kaartje staat wel de juiste maat maar in de broek zelf staat een andere maat.
En nu is die broek natuurlijk weer volledig uitverkocht, ben echt pissig.
nu ben ik heel benieuwd wat voor broek. wel echt kut als je zo je zinnen erop gezet hebt
Haha ik had zelfs vorige week nog een topje gekocht die ik hierbij wilde dragen ![]()
Het gaat om deze broek van Free People:
Ik heb hem al in het ecru en het is echt zo’n fijne broek, echt zo perfect ~slouchy~. En groen is mijn lievelingskleur (ook een van de weinige kleuren die je in extra lang kon krijgen). Maar ik kreeg dus per ongeluk de standaard lengtemaat en die is te kort
Dit heb ik nu ook. De hele dag moe door de warmte maar geen powernap kunnen doen want te heet. En nu is de slaapkamer lekker koel en lig ik al twee uur klaarwakker in bed.
![]()
![]()
![]()
oke ik snap je pijn wel want love het model idd. zo kut, hopelijk kun je hem alsnog krijgen op een manier
Dat elke klantenservice tegenwoordig ai is
Ik had een mail gestuurd en kreeg al na 1 minuut een reactie dus ik dacht al ??? Maar zelfs dat is dus ai gvd, met uiteraard een kut antwoord waar je niets mee opschiet, echt hoe kan ik ooit nog in contact komen met een mens
Ja omg en dan vragen ze: heb ik je goed geholpen? NEE! oke bedankt voor de feedback we sluiten het gesprek ![]()
Het helpt om bij je contact niet alleen je probleem uit te leggen maar ook de oplossing die je graag wilt! Verder eens dat het armoe is dat je geen mens te spreken krijgt.
Ik heb echt precies hetzelfde probleem
en hier is er nog niet eens een e-mailadres alleen een ai chat functie
andermans katten in je tuin. Ik kan gewoon niet eens normaal in mn tuin zitten door die gore pis en kaklucht van weet ik veel wie zijn kat. Echt niet te harden gewoon. Heb de hele tuin al over de kop gehad, gesproeid, schoongemaakt, maar ruik het nog steeds
Zou het serieus niet erg vinden als het verplicht werd je kat binnen te houden of in je eigen tuin.
“Super snelle pasta in 5 minuten klaar”
Stap 1: begin met 500 gram voorgesneden cherry tomaten
Ja zo kan ik het ook
Vond dat bij hello fresh altijd zo kut, dan was het een 15 min gerecht maar dan exclusief snijden. Was ik alsnog 45 min bezig.
En een deel invriezen?
Ja, of de volgende dag als lunch. Lijkt me dat er genoeg andere opties zijn dan het tegen heug en meug naar binnen duwen ![]()