Waar erger je je aan? #21

Ik had een ai ‘hulp’ bij de apotheek die niet wilde luisteren. Bleef in een loop waardoor ik maar als collega ging bellen.

2 likes

Ja, zeker! Zoals een vriendin wel eens zegt: mijn lichaam is geen prullenbak :smiley:

6 likes

Ik herken je struggle wel!

Zelf vind ik pizza shoarma echt enorm lekker, dus tegenwoordig plan ik het zo dat we in een van de dagen nadat we shoarma hebben gegeten zelfgemaakte pizza eten. Dan kan ik daar weer die overgebleven shoarma op doen.
Wie weet heb je er iets aan :blush:

6 likes

Ik ben op vakantie en moet ongesteld worden. Eigenlijk vrijdag al, dacht dat het gisteren begonnen was. Maar nee toch niet echt doorgezet, boeit me verder weinig dat ik dat zou zijn op vakantie. Maar voel me echt een beetje naar daardoor en wat ik dan vaak heb is dat ik dan ook niet naar de wc kan. Dus voel me nu dubbel kut. Heb vandaag bij de apotheek zetpillen daarvoor gehaald maar die geven tot nu toe ook niet het gewenste effect :sob:

En thuis heb ik een heel AARSenaal aan spullen die wel zouden werken dus dat vind ik extra irritant :weary:

5 likes

Ik kan ook nooit naar de wc als ik ongesteld ben of moet worden. Dan blokkeert de boel gewoon ofzo. Dan voel je je ook nog meer zon opgezwollen pad.

5 likes

Ja echt vreselijk. Alles moet gewoon even loskomen :weary:

2 likes

Ja en dan daarna komt alles tegelijk eruit 🫠🫠 sorry had misschien in het TMI gemoeten haha maar zo kut is het altijd

4 likes

Dat ik fucking corona heb tijdens mijn vakantie en nu geen smaak/reuk heb
Al dat lekkere eten hier wat ik nu niet kan proeven :sob:

2 likes

Fucking klussen met dit weer. Op zolder nog wel.
Nog twee weken en dan is alles wel klaar, maar ben er even klaar mee. Overal stof van de stuc, en stof van het schuren.

2 likes

De airco in de sportschool is kapot :hot_face:

1 like

Ik was gisteren bij reformer pilates zonder airco en het was echt genant hoeveel zweet ik op dat martelwerktuig achterliet… Heb hem daarna maar goed gepoetst :sweat_smile:

1 like

Heb je nog kunnen testen?
De test die ik nog kon vinden thuis, was al een paar jaar verlopen dus ik vertrouwde de negatieve uitslag niet. Positief is wel betrouwbaarder na expiratiedatum.
Ik was wel verbaasd hoeveel mensen mij nog aanraadden om te testen, zo’n 4 jaar na afloop van de maatregelen

1 like

Ik ben aan het catsitten en heb per ongeluk een of andere dosing funnel vast gekregen in de group head van een espressoapparaat omdat ik dom deed en ik begrijp er allemaal geen fuck van en krijg het niet los FML

1 like

Nee, heb hier op mijn vakantieadres niks. Thuis heb ik idd nog testen liggen maar die zullen ook wel verlopen zijn qua datum.
Maar ik heb precies dezelfde klachten als de vorige keer, dus kan het zo ook wel plaatsen

1 like

Ik heb al een schijthumeur vandaag, word ik aangesproken in de supermarkt omdat ik alcohol koop (en duidelijk zwanger ben) en wist je dat dat slecht is voor de baby? Wat een wilde gedachte dat je denkt dat ik dat voor mezelf koop, doe ff normaal joh.

16 likes

Hahahaha wat de fuck. Ik zou echt gaan fucken met die persoon ‘mijn verloskundige heeft me 1 shotje per dag aangeraden hoor?’.

20 likes

Hahaha helaas was ik niet zo scherp in het moment. Ik ben gegaan voor “Meen je dat nou joh? Goh, weer wat geleerd.”

8 likes

Soms heb ik geen zin om te zelf scannen en dan ga ik naar de enige bemande kassa. Maar daar
werkt vaak een vrouw die altijd commentaar geeft op je boodschappen. Het is gewoon om een praatje te maken maar mennn daar heb ik geen zin in. Echt in de trant van ‘zooo wat veel lekkers’, ja het is bijna weekend en ik had honger. ‘je moet geen boodschappen doen als je honger hebt, je moet een lijstje maken en je daar aan houden’. Bedankt voor de tip Truus.

Oja en ik wilde een ligbed bestellen voor de tuin, eindelijk een keuze kunnen maken en in het digitale mandje gelegd. Staat erbij: wordt geleverd rond november. Fuuuuuu dan wil ik toch niet buiten liggen!!!

6 likes

Ik voel me boos, chagerijnig en verdrietig tegelijk en nu bij het uitstappen kwam er een windvlaag en vliegt mijn autodeur ineens open tegen de deur naast me :sob: en ja hoor echt een dikke beschadiging in de auto van de buurvrouw. Ik heb het meteen gemeld but whyyyyy

4 likes

Bouillonblokjes die te hard zijn om te verkruimelen en na 10 minuten koken in de soep nog niet opgelost zijn

9 likes