Waar erger je je aan? #21

Heb echt net chips op en lig in de tuin en iemand bakt friet en daar heb ik nu zin in terwijl ik het eigenlijk al op heb :smiling_face_with_tear:

1 like

following-smell

Follow ur nose hahah

9 likes

Omg gaan wij naar dezelfde supermarkt? Bij mijne werkt ook zo een, en als ik in de steekproef val is dat ALTIJD bij haar. Altijd ‘zo veel lekkere dingen’ ‘ohh je bent iets van plan’. Nee Karen IK HEB EEN KATER EN WIL ONGEZONDE TROEP MN MIK INDOUWEN CAUSE I HAVE FREE WILL. Ik probeer ook vriendelijk terug te doen maar kost heel veel moeite terwijl ze het gewoon aardig bedoelt😭

8 likes

Dat het moeite kost om normaal te reageren herken ik wel echt. Vind het ook steeds moeilijker worden. Misschien als ik haar zie zitten toch maar zelfscannen, maar dan is er een Gerda die gaat zeuren dat je met meer dan 15 dingen naar de kassa moet.

Een bonusaanbieding van 1+1 en er dan maar 1 bestellen :weary:

2 likes

dit weekend zijn (door mij gemaakte) sieraden van me geëxposeerd in een atelier, heeft een bezoeker 1 van mijn ringen gejat :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: van alles waar je dingen kan jatten kies je dit :sob:

6 likes

Een paar dagen terug was er een poll met
‘Hoor jij krekels ‘s nachts’ en toen dacht ik nog nee die hoor ik niet. En sindsdien hoor ik krekels ‘s nachts en het is echt heel irritant.

6 likes

Klussen.
Graf takken tyfus hekel aan.
Maar alles voor een mooi huis

9 likes

Sinds gistermiddag een storing op mijn werk, waardoor ik niks kan doen. Terwijl er aardig wat werk ligt.

Ik dacht even een keukenkastje te demonteren om plek te maken voor een vaatwasser maar ik was toch te overmoedig het blijkt toch moeilijker dan gedacht :thumbsdown:

Snap ook niet dat de woningbouw een vaatwasser aansluiting heeft gemaakt maar dan niet een gat over heeft gelaten voor de vaatwasser maar goed

1 like

Ik heb het precies andersom, een gat waar ik liever een kastje had gehad :joy: Want ik heb geen vaatwasser, dus ik heb er nu maar mijn wasmachine gezet

2 likes

Dat iedereen in m’n omgeving met minimale inspanning zwanger wordt en wij al jaren bezig zijn met geen resultaat

14 likes

Ik probeer wat gewicht te verliezen maar jeetje wat is het leven saai als je niet gewoon allemaal lekkers kan eten. Ben er helemaal chagrijnig van.

38 likes

Dat als ik lange broeken draag in dit weer mensen met van die ‘iedereen is mooi, elk lichaam is een zomer lichaam, jij mag je benen laten zien!’ Opmerkingen komen. Dat is helemaal niet mijn reden. Laat me dragen wat ik wil!!

3 likes

Ik dacht echt dat de fruitvliegjes ons huis dit jaar niet gevonden hadden
. Tot er vandaag ineens een invasie was :sob:

2 likes

Weet niet hoe je woont, maar misschien kun je zo’n apparaatje met sonische geluiden ophangen? Dat geluid hoor je zelf niet maar katten wel en schrikt af. Als je buren met katten hebt die dichtbij wonen is dit geen oplossing, dan kunnen ze hun eigen tuin ook niet meer in.

1 like

Haha mijn ergernis is juist dat mijn hele buurt sinds een tijdje vol staat met die kut apparaatjes. Ik hoor het geluid wel en het is zo irritant als ik gewoon even een rustig rondje wil wandelen :sob:.

46 likes

Ja ik wilde net zeggen, dat hoor je wel degelijk als je in de buurt komt. Zou knettergek worden als ik dat in m’n eigen tuin zou zetten.

8 likes

Ik pak net een lekker wijntje, paar minuten later zwemmen er drie fruitvliegjes in mijn wijn alsof het 't plaatselijke zwembad is :sob:. Was mijn laatste beetje uit de fles :skull_and_crossbones:.

4 likes

Ik schrik me ook elke keer helemaal dood als dat geluid afgaat als ik langs een bepaalde tuin loop.

3 likes