Waar erger je je aan? #21

Ik weet uit ervaring dat ik dit helaas wel hoor :frowning:

Alsnog lief dat je deze tip met me deelde hoor!

2 likes

Als ik vraag hoe oud iemand is en ze zeggen: doe eens een schatting… Waarom zit ik er dan altijd 10 jaar naast?

3 likes

Vind ik sowieso irritant als iemand dat als antwoord geeft, zeg gewoon hoe oud je bent

22 likes

Irritatie in dezelfde lijn als mensen zonder aanleiding opeens je leeftijd gaan raden. Voorbeeld: Je zegt iets en dan o huh hoe oud ben je dan want ik dacht zo oud. En het klopt ook nooit.

2 likes

ja en ook de manier waarop helemaal zo glunderend ā€˜nou raad eens’ alsof ze er echt even voor gaan zitten. je lijkt geen 21 dus hou maar op

8 likes

Haha ja om die reden altijd +10 jaar er bovenop als straf

12 likes

Godsamme, ik zie net dat er in het raam van mijn keuken een enorm barst in het glas zit?! Het is het binnenste glas van mijn dubbele glas, ik kan bijna niks anders bedenken dan dat het door de warmte is gekomen. Echt geen zin hierin.

2 likes

Had je die avatar al of heb je m speciaal aangepast? :face_with_monocle::grin:

Na bijna een jaar zoeken eindelijk een auto gevonden die ik wil kopen. Advertentie staat al een tijdje online, vorige week 4 uren voor gereden, zou ā€˜m morgen ophalen, stuurt de verkoper vanochtend een bericht ā€˜dat hij de auto toch niet wil verkopen want hij heeft zelf nog geen nieuwe’ ???.

Fuuuucking irritant

2 likes

Aan de olijfboom in glazen pot die gisteren van het balkon van m’n bovenburen onze tuin is in geflikkerd en de pot in miljoenen stukjes gebarsten is. Ik blijf overal stukjes glas regenkomen na 5x goed geveegd te hebben.

En de pot is ook nog eens ongelukkig terecht gekomen op de nieuwe motor van m’n bootje en nu is er een handvat afgebroken die niet makkelijk opnieuw te kopen is.

1 like

Er zijn gewoon geen fatsoenlijke snackbarren met ruim assortiment aan snacks in mijn buurt. Geef me een viandel en lihanboutje!!

8 likes

Lekker Nederlands maar ik zou ze aansprakelijk stellen voor de schade aan die motor. Je moet een glazen pot niet zo kwetsbaar op een balkon neerzetten

44 likes

Absoluut eens @Cajun-moon. Misschien eerst met hen overleggen voor vergoeding, maar anders zeker aansprakelijk stellen.

Een pot met een olijfboom zou toch stevig moeten staan als je die op een balkon zet. Stel jij had er gelopen of een kind etc.

2 likes

Ik heb een nieuw bed, een ledikant want ik wil geen boxspring, en nu moet ik dus ook een lattenbodem kopen. Wat een gedoe zeg is dat

3 likes

Ik weet dat het aan mij ligt en dat ik geen smaak heb. Maar die koude koffies in griekenland :woozy_face:

Ik wil gewoon een hele melkerige ice latte niet die mega sterke brouwsels die ze hier maken

3 likes

Ik ben drie weken geleden in een bepaald jurkje naar een plas geweest om te zwemmen en nu kan ik het NERGENS vinden. M’n wasmand is leeg, het ligt niet in m’n kast, ook niet nog in een verdwaalde tas (zou ook raar zijn want ik ben niet in m’n badpak naar huis gegaan) en ik wil het aaaaaan het staat me zo goed

2 likes

Ja m’n vriend is al met de buren in contact over een vergoeding. Maar het is gewoon rot dat het onderdeel niet makkelijk te verkrijgen is en we dat ding net gekocht hebben.

En @frozenflame ja niet oke! Mijn hond ligt daar ook best vaak op de grond. Ik zou er niet aan moeten denken dat zo’n pot boven op haar zou vallen.

7 likes

ergens op een rare plek uitgehangen om te drogen? (Dit doe ik weleens en dan kom ik het na weken opeens weer tegen, hangend aan een deur)

1 like

Gelukkig lag je hond er niet! Heb zelf ook een balkon en ben echt altijd goed in de gaten aan het houden of er niks weg kan waaien als ik weet dat er windstoten zijn. Toch wel het minste wat je kan doen.

Hopelijk komen jullie er uit met ze en krijg je de motor gefixt. En als het een vitaal onderdeel is wat niet/zeer ingewikkeld te vervangen is dan kan zoiets gewoon ertoe leiden dat het onbruikbaar en total loss is. Dus volledige vervanging/vergoeding van dagwaarde is dan redelijk

4 likes

Same, toen ik nog een balkon had zette ik mijn planten binnen als het heel hard waaide o.i.d. en had ik sowieso geen bloembakken aan de buitenkant (maar er konden ook mensen onderdoor lopen, dus dat is natuurlijk extra gevaarlijk).
Het is natuurlijk pech maar ze zijn hier in principe wel diegene die verantwoordelijk zijn voor vervanging. Zou een aansprakelijkheidsverzekering zoiets ook niet vergoeden?

1 like