Waar erger je je aan? #21

Kringloop!! Daar liggen er vaak ook van Auping

5 likes

Achter de wasmachine? Achter in je kledingkast? Tussen een stapel shirts?

Dat er onaangekondigd iemand mijn balkon komt schilderen via de VVE en er dus de hele dag een schilder in mijn huis is.

Mijn vriend is gevoelig voor de chemische stoffen in lak en ik kan dus al het contact met die man alleen doen, want mijn vriend gaat nu weg.

Kon binnen 5 minuten ons huis proberen op te ruimen, liep halfnaakt en ongedouched rond dus ook even fatsoenlijk aankleden.

Heb het ondertussen heel druk op mijn werk, kan nu niet naar buiten met de lunch en mijn balkon grenst aan mijn slaapkamer en die zit straks onder het stof door het schuren, wat ik natuurlijk ook weer allemaal kan gaan schoonmaken.

Ik kan niet zo goed dealen met onverwachte situaties en vind het ook best asociaal dat er niet even van tevoren een briefje in de bus wordt gedaan. :roll_eyes:

8 likes

Ja je zou denken zoiets maar ik heb gisteren het hele huis opgeruimd en schoongemaakt en ben het niet tegengekomen @Lentex ook al op die plekken gekeken maar niet gevonden, zal straks nog een keer grondiger kijken maar ik denk niet dat het daar ligt!!

3 likes

Voor de volgende keer: aangeven dat het niet is aangekondigd, vandaag niet gelegen komt en een afspraak maken. Je hoeft niet je leven aan te passen aan een onverwachte klusser, dan gaat ie maar naar de buren! En je kan voor vandaag best zeggen dat je tussen 12 en 13 bv weg moet dus dat hij daarna terug komt.

9 likes

Ja daar ben ik het mee eens, maar mijn vriend heeft hem binnengelaten en gezegd dat het nu kon (ik was boven aan het werk). :sob:

2 likes

En dan weggaan en jou het laten doen? :cry:

10 likes

Haha ja en bedankt hè

2 likes

Ja en specificeer gevoelig voor lak in deze situatie. Zwelt zijn keel op? Stikt ie? Want wie is niet gevoelig voor chemische dingen? :woozy_face::joy:

10 likes

Ik weet dat hij er echt niet tegen kan en ga dat hier niet definiëren, maar vind het wel irritant dat het nu mijn probleem is ja.

Als je het kan inplannen is het niet zo stessvol. Zijn redenatie is: dan hebben we het maar gehad, want het moet toch gebeuren. Dat is alleen wel makkelijk gezegd als je 'm zelf bent gepeerd natuurlijk.

1 like

Smulrol ook nergens meer in het assortiment. Jenken.

2 likes

Ik vind dat dit stukje Nederlandse cultuur beschermd moet worden. In elke wijk tenminste 1 snackbar waar je ALLE snacks kan halen. Want hoezo ik kan nergens een souflesse halen of een belcrunch?
In Utrecht heb je 1 snackbar, de Rhijnsnack, die heeft ALLES. Maar bezorgt niet meer in mijn gebied :sob::sob:

6 likes

Waarom heb ik ook nooit ergens een bonita kunnen bestellen behalve in mijn oude buurt in Rotterdam?! Love bonita!

5 likes

Oh die mensen daar zijn zo lief! En goeie vega snacks.

1 like

Ik heb een prive lespraktijk die vol zat en er is een plekje vrijgekomen voor iemand op de wachtlijst. Ik heb die ouders gevraagd om de beschikbaarheid van hun kind (met de mededeling erbij dat ik dan kan puzzelen), vervolgens kom ik met een aanbod dat in hun rooster zou passen na een heel moeilijke schuifpuzzel en krijg ik ipv een akkoord “is dat ook niet nog een optie?” op “is dat ook niet nog een optie” nee truus wat denk je nou ik heb met 33 andere mensen rekening te houden

5 likes

eindelijk kan ik de ramen opengooien maar het ruikt naar verbrandt plastic buiten?! :sob:

1 like

Ik zag al kruidnoten in de supermarkt.
En de nieuwe herfstcollectie in sommige kledingwinkels. Het is pas juli !

2 likes

Oh was het kruidnotenergernissenseizoen al geopend?

13 likes

Grote kans dat we Mariah Carey de volgende hittegolf alweer op de radio horen.

5 likes

Vanaf vandaag officieel geopend !

1 like