Waar erger je je aan? #21

Ik kan klarna niet meer gebruiken zonder dat ik eerst een kopie van mijn paspoort moet maken en dat wil ik niet.
Uiteraard kan ik de bestelling ook gewoon met ideal betalen, maar ik vind het fijn pas te betalen als het in huis is.

1 like

Mijn jumbo op 9 juli:

:confetti_ball:

6 likes

Ik heb in een week drie gore douchegels weten te kopen

5 likes

Sowieso is douchegels kopen een vergissing

5 likes

Ik heb deze en ben echt fannnn

Zelfs mijn tere eczeem huidje kan er tegen

3 likes

Ja deze is top en lekker goedkoop! En gaat lang mee

1 like

Ik hoor het wel en doet gewoon pijn aan 1 oor, ik vermijd dat kuthuis ook het liefst mogelijk en als ik er toch langs moet wil ik dat ding eigenlijk wegschoppen

5 likes

ik erger me dood aan telefoons en apps. Mijn redelijk nieuwe telefoon is vannacht stuk gegaan, hij werd te heet en kan nu niet meer aan en herstellen etc werkt niet. Maar alles staat natuurlijk daarop in apps en van mijn internetbankieren weet ik elke keer de wachtwoorden niet meer want ik gebruik het nooit op mijn laptop. Het kutte is dan ook dat je niks kan betalen, zoals het opsturen van je telefoon voor reparatie etc. Want bij het instellen van een nieuw wachtwoord wil de website van ING weer dat je bevestigd in je app (die ik nu dus niet heb)

3 likes

Dat je in bepaalde apps/websites van die pop-up meldingen krijgt die je niet kan wegklikken maar waarbij je maar twee opties hebt. En dan zijn de enige opties ‘ja’ of ‘misschien later’ en dan is gewoon nee geen optie. Daar kan ik echt onredelijk boos van worden!

8 likes

Mijn gekochte aardbeien van gisteren! stonden nu beschimmeld in de koelkast + er is allemaal schimmelsap uitgelopen op de peren, dus die durf ik ook niet meer te eten :pensive:

1 like

Ongevraagde huishoudelijke tip, voor de volgende keer want ik denk niet dat dit je aardbeien had kunnen redden.

Dit bakje is een life saver. Van dat kwetsbare fruit blijft hier veel langer vers in.

https://www.action.com/nl-nl/p/3215154/koelkast-vershoudbak/

7 likes

Ja dit is echt de HEL. Sterkte :cry:

4 likes

Jaa? Ik vroeg me altijd af of het echt nut zou hebben. Maar wel dus!

ik dacht ik laat m’n nagels een keer groeien maar brrrrr dat gevoel van lange nagels is echt naar, krijg de hele tijd rillingen als ik iets vastpak

8 likes

Zodra ik mijn lenzen niet meer fijn uit mijn ogen kan halen, weet ik dat mijn nagels te lang zijn. En ik weet dat er manieren zijn om dit met lange nagels te doen, maar ik wil het niet anders doen :laughing:

5 likes

Oh thanks goeie!
Nee die aardbeien waren zo beschimmeld
 ook echt het hele doosje (dus niet 1 of 2), maar dit is wel top

1 like

Ik probeerde dus gisteren een link naar een webshop hier te openen maar kreeg een popup die ik niet weg kon klikken zonder mn emailadres in te vullen voor korting? Echt bizar

Linksboven in de popup zit een kruisje verstopt

2 likes

Damn die is echt sneaky!

1 like

Ik verbrande net mn tong aan een mes die ik in mn mond stak na te testen of mn bananenbrood al klaar was. Dom. Toen dacht ik ik koel het met een ijsblokje. Nog dommer. Mn tong zat vast en nu bloed ik.

5 likes