Waar erger je je aan? #21

Ik volg op Instagram het account van een event met 90s en 00s r&b en ze plaatsten een post met de vraag “als R Kelly zou vrijkomen, zou je dan naar een concert gaan?” en in hun story verwezen ze naar de post met “check the replies and try to be more funny”. Het enige antwoord op dat moment was “hell no” (want ONLY VALID RESPONSE).

Ik haat mannen. (Ja sorry je wéét gewoon dat het een man is.)

(Ja ik heb gereageerd en ik ben nu geblokkeerd lol)

3 likes

Mijn shampoo en conditioner zijn gestolen in de sportschool, die had ik echt net nieuw en vind het echt bizar. Geeft me echt veel gedoe nu want wel gezwommen en nu gaat mijn chloor haar dus opdrogen. Heb thuis ook geen andere shampoo meer.

Huh hoe wordt dit gestolen dan?! Zijn er geen kluisjes?

Jawel, maar iedereen legt zijn handdoek en douche spul al bij de douches. Anders moet je helemaal nat van het zwembad naar de kluisjes lopen en dat mag niet.

1 like

Dat álle zomerjurkjes die ik pas
A) te kort zijn
B) ik niet zonder bh aan kan

Ja sorry maar ik kan echt niet zonder?! Ben er zo klaar mee, echt al zoveel jurkjes gepast.

8 likes

Klanten die op zondag contact opnemen en dan een paar uur later weer of ik het al gelezen. Ik heb ook gewoon weekend mensen

3 likes

Dat ik de stap niet durf te zetten om mijn ogen te laten laseren. Te veel slechte ervaringen gelezen en nu mezelf bang gemaakt.

7 likes

Geen idee of je hier op zit te wachten maar ik heb het 8 jaar geleden laten doen en ik ben echt nog elke dag zo blij dat ik het heb gedaan

4 likes

Goed om te horen! Ik denk ook dat het in 99% van de gevallen goed gaat (?) maar alsnog die verhalen waar het mis gegaan is…

Ik heb het drie maanden geleden gedaan en omg beste aankoop in m’n leven

4 likes

Haha, het is m’n grootste droom en ergste nachtmerrie tegelijk. Maken ze echt dat vliesje van je ogen los?

4 likes

Ik weet niet hoe oud je bent maar ik ken iemand van 45 die het nog heeft gedaan en erna geen gewone bril meer nodig had maar wel een leesbril 🫠 dus ik (36) denk nu zelf laat maar haha

5 likes

Volgens mij wordt het ook wel afgeraden om het na je 45e nog te doen.

4 likes

ik heb dit 6 jaar geleden gedaan en echt 0 nadelen ervaren

edit ja @Foxy ze snijden er een soort flapje in

4 likes

De “hij doet niks” - figuur waardoor zijn klote hond mij net gebeten heeft. Gelukkig spijkerbroek aan dus grote bloeduitstorting nu.
Hou je rot beest bij je

14 likes

Ik heb blijkbaar een pechdag want de onderkant viel net uit mijn waterglas :face_with_spiral_eyes:

Nog een: bananenbrood in de oven doen, staat bakvorm scheef en druipt helft op het rooster.

Ik ben klaar ermee vandaag

11 likes

Ma’am please step away from today and try again tomorrow 🩷

31 likes

Ik heb het ook met 40+ laten doen (ICL, want ogen niet geschikt voor laser), en moet idd uiteindelijk wel ook een leesbril (of nog eens 6k+ neertellen voor nieuwe implantaatlenzen, maar dat zie ik niet gebeuren :sweat_smile:). Maar wakker worden en scherp kunnen zien is zo ongelooflijk chill. Ben inmiddels een paar jaar verder en nog steeds zo blij dat ik het heb gedaan

4 likes

Ja dat wakker worden lijkt me heerlijk, maar ik heb liever lenzen in dan een leesbril gebruiken!

4 likes

Maar die leesbril heeft niets te maken met je ogen laseren of niet. Je moet op een dag sowieso een leesbril (hate to break it to you!!)

5 likes