Ik heb vanmorgen om 8 uur een bedrijf gebeld en zoi worden terug gebeld… nog niet gebeurd, echt zo irritant 🫠
Dat heeft er dus wel mee te maken, kwam ik achter via die persoon haha maar idd je moet ongetwijfeld ooit wel een leesbril ![]()
Oohh die persoon had het direct na/als gevolg van de behandeling? Wat kut
Ja! Dus helemaal blij want geen lenzen meer, maar dat was snel bekoeld toen hij na 3 dagen een leesbril moest kopen…
Maar dat klinkt dat ook alsof hij slecht is voorgelicht hierover, lekker kut.
Ik zou ergens ook graag m’n ogen willen laseren maar ik heb ook vaak gelezen dat hele droge ogen een voorkomende bijwerkingen is. Ik heb al redelijk droge ogen dus ik ben bang dat dat dan erger gaat worden dus ik laat het voor nu ook maar.
Ja ongetwijfeld hoor, of misschien de onhandigheid van een leesbril onderschat!
Ik snap je helemaal, ik zou ook nooit mijn ogen laten laseren (maar ik heb geen bril/lenzen nodig dus dat is makkelijk praten
). Echt wat een ellende voor die mensen waarbij het fout ging.
Jaa precies, na wat ik er over heb gehoord zou ik het nooit meer doen is durven.
Dat ik een levi broek begin december heb gekocht en dat ik denk huh wat voel ik en nu is die op 1 plek volledig langs de naad gescheurd en is er nog een dreiging hiervan op 3 andere plekken. Hoezo gaan die broeken maar net iets meer dan een halfjaar mee? Überhaupt minder dan een halfjaar want dit is de eerste keer dat ik hem aan heb sinds de eerste hittegolf.
Lijkt me eigenlijk wel een productiefout want ik herken dit totaal niet bij mijn Levi’s en ik loop er ook nog echt veel mee aka veel wrijving.
Tegenover elke slechte ervaring staan vast een hoop goede ervaringen. Maar het horrorverhaal van mijn collega was zo erg (langdurig niet kunnen werken vanwege haar klachten na laseren) dat ik het ook niet meer zou overwegen.
Ik heb best wel wat Levi’s gehad en ze slojten/scheuren bij mij op een gegeven moment wel aan de binnenzijde van de dijen, maar niet al binnen een half jaar, dat is bizar.
Mijn vriend heeft dit een paar jaar geleden gehad. Mailtje met foto’s naar de klantenservice en er werd zonder problemen een nieuwe broek opgestuurd. Dus zou dat zeker even proberen. Een half jaar is echt bizar snel.
Ja of mensen die maanden lang elke dag ontzettend veel pijn in hun ogen hebben en daardoor niet meer wilden leven.
Mijn broer heeft dit laten doen en kreeg toen een cd-rom (zo lang geleden dus al
) mee waarop een filmpje stond van de operatie. Daar zag je dus echt zijn oog, waarbij ze dus een flapje losmaakten en laserden. Echt zeer fascinerend om te zien.
Ga dit wel proberen en hopen dat ik dezelfde service krijg
Nou ze hebben helemaal niet meer gebeld, en ik dacht dat ze later open waren dus was te laat met terugbellen ![]()
Ligt echt aan de soort. De vintage Levi’s gaan mijn idee veel langer mee omdat de stof lekker dik is. Alle nieuwe zijn van een heel zacht soort denim stof gemaakt, dat scheurt snel. Ik heb ook zo’n cinch waist Levi’s en die wordt ook al helemaal dunner aan de binnenkant.
Waarom moet ik er altijd 10 minuten voor mijn afspraak zijn bij de tandarts en mogen zij het een half uur uit laten lopen?
Dat ik net voor 5 euro een bak bramen koop en dat ze vervolgens hartstikke smakeloos zijn, zo jammer weer.