Waar erger je je aan? #21

Oh ja zo irritant he.
Nou bij het consultatiebureau krijg je een tijd en in de mail staat: kom 10 minuten eerder voor wegen en meten… ja geef me dan gewoon een tijd 10 minuten eerder :joy: kan hier toch niks mee

4 likes

Nog altijd niet, dus net zelf maar weer gebeld…

1 like

Ja dat vind ik ook zo stom! Zeg idd gewoon 12:10 wegen, 12:20 consult.

4 likes

Dat ik naar de kapper ben geweest om het extra kort te laten knippen maar dat ze het alleen heeft bijgepunt. Terwijl ik meerdere keren heb aangegeven dat het echt nog wel korter mocht maar ‘dat kwam goed’

1 like

Nooo er zit een barst in mijn muur (stucwerk, niks boeiends maar lelijk). Mijn huurhuis was 2 jaar geleden toen ik er in ging flink opgeknapt en nu begint alles te slijten, ook het schilderwerk :sweat_smile: Waarom zo snel?!

maar heb je het toen ze klaar was niet nog een keer gezegd dan?

3 likes

Zeker wel maar dat lag aan de manier dat ze het geföhnd had. Als ik het zelf zou doen zou het wel korter zitten (?)

2 likes

Er zijn nu echt overal bramen dus hop een bakje mee en die fiets op!

3 likes

Dat er de laatste tijd altijd zoveel zand in m’n bosui zit? Dat was vroeger nooit! Ik ga ook echt niet m’n bosui wassen als prei

1 like

Dat ik overal al weer herfst Vibes tegen kom op sociale media inclusief mensen die nu al de collectie van de Action delen. Ik weet dat het elk jaar al zo is maar ik wil gewoon echt nog even ontkennen dat de herfst er ooit weer aankomt.

11 likes

Ik vermoed dat de scammers volop aan de slag zijn gegaan met de odido data want ik word om de haverklap gebeld door mensen die precies weten wie ik ben, waar ik woon, dat er zonnepanelen op mijn dak zitten en dan claimen dat we geschiedenis hebben (je hebt een contract hier lopen, we hadden belooft je te bellen als de markt zou veranderen). Ben er echt zo boos over.

7 likes

“Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan”. Vind dat zo’n stomme uitspraak

51 likes

Extra irritant als mensen dit als een Pippi Langkous quote posten want dat is het niet!!!

62 likes

Zelfs op de camping kan je last hebben van het geluid van een airco. Waarom maken die dingen zoveel geluid en sinds wanneer hebben caravans dat ook

7 likes

Kan me zo ergeren als mn nagels breken
Ugh
Morgen mag ik gelukkig weer

3 likes

Maar ik wil gewoon graag onterecht flexen dat ik dit weet en andere mensen niet. Dat werkt buiten dit forum vrij goed :joy:
Je hebt helemaal gelijk hoor haha. Echt beetje pick me om dit tot je heuvel te maken, maar guilty as charged

1 like

Haha fair.

2 likes

Dit! WOEST werd ik ervan.

3 likes

Hahaha ik zat hier een keer op te haten bij collegas van een andere afdeling, kwam ik er een week later achter dat een van hun dat op hun linkedin profiel heeft staan :joy:

4 likes

Dat er teringveel muggen in mijn slaapkamer zijn die allemaal één voor één komen rondvliegen en als je er een hebt doodgeklapt het vijf minuten stil is en dan de volgende komt. En ik heb een hor?? Heb die vannacht al helemaal geïnspecteerd op gaten natuurlijk. En!! En dit is nog het ergste, ze blijven gewoon komen ook al is het nu licht én heb ik de ventilator aan. Vuile teringlijers. Ik heb vannacht twee uur geslapen :cry:

1 like