Heb je nog een rooster in je raam? Want bij mij was dat ook nog een manier om binnen te komen
Haha ja wel mee eens, plus het is toch ook wel iets wat Pippi had kunnen zeggen? Niet zo betweterig allemaal ![]()
Ik wil toch nog even, voor mensen die in de toekomst deze berichten misschien tegenkomen op zoek naar ervaringen, zeggen dat ik echt heel erg blij ben! Ik kom net terug van de laatste nacontrole van mân laserbehandeling en alles is goed en alles is heel voorspoedig gegaan. Ik vond het ook heel eng, maar toen ik erover na ging denken ken ik persoonlijk al twee mensen die serieus problemen hebben (gehad) met hun ogen door lenzen dragen (een daarvan is nu aan één oog blind). Als je echt heel zorgvuldig met je lenzen en lenshygiene bent, en dus inderdaad nooit je lenzen draagt als je gaat douchen of zwemmen (zo iemand was ik dus niet), zijn de risicoâs met lenzen waarschijnlijk heel klein - maar om eerlijk te zijn denk ik dat de kans groter was dat ik nog eens een nare infectie met verstrekkende gevolgen zou krijgen met dagelijks lenzen dragen dan met deze laserbehandeling.
Ja ik snap je punt maar toch zou ik zelf nooit het risico nemen na wat ik heb gelezen. Maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk.
Een klamboe is de oplossing voor dit alles. Ik vind het ook zo heerlijk knus slapen!
Ik kreeg laatst een sms bericht waarin stond âBD: Voorletters, achternaam: voorkom beslaglegging en betaal z.s.m.â
Heel leip dat ze die gegevens gewoon hebben.
Ik heb van mijn 11e tot mijn 41e lenzen gedragen en leer door deze post pas dat dit een ding is? Douchen deed ik weliswaar zelden met lenzen, maar ik kan me echt niet voorstellen hoe ik had moeten zwemmen zonder lenzen. Ik had minder dan 10cm scherp zicht, ik zou zonder lenzen al voor ik bij het water was mijn nek gebroken hebben waarschijnlijk
Zwem wel ook nog steeds met mijn ogen dicht oder water, ook al kunnen er geen lenzen meer uit mijn ogen spoelen ![]()
Ja dit is iets dat ik hier op het forum heb geleerd en wat blijkbaar ECHT HEEL VEEL RISICO HEEFT!! maar zelfs met die wetenschap (moet zeggen dat ik het niet gefactchecked heb maar volgens mij waren er wel legit forummers (maybe een opticien/optometrist?) die het beaamde) deed ik het toch want ik zie gewoon niets zonder lenzen in. Lijkt mij ook typisch zoiets dat 99% van de tijd goed gaat maar als het een keer mis gaat en het goed mis zijn het wel je ogen.
Ik moet door dit woord instantly aan die forumer denken die een heel bullshit verhaal had gepost over dat ze een optometrist aan het daten was
Oh juist! Wie was dat ook weer?
Was er niet een forummer die zicht in 1 oog volledig was verloren door een infectie door haar lens gebruik oid? Wel al heel lang geleden, ik denk dat dit zelfs nog op het ellegirl forum was?
Ik hoor vaker verhalen over catfish verhalen/mensen hier. Ik heb mis die zelf altijd, zo jammer
Ik heb 8 jaar geleden mijn ogen laten laseren. Ik had daarvoor juist heel erg last van droge ogen, kon ook heel slecht lenzen verdragen. Na het laseren heb ik daar helemaal geen last meer van! Ben zo blij met het laseren, ben nu 38 en heb nog geen leesbril nodig haha
Volgens mij was dit dezelfde persoon, dat was wel op dit forum!
Nee, dat waren 2 verschillende. De ene die de optometrist datete had wel iets aan dr ogen geloof ik maar dat was niet dat verhaal over de amoebe in haar oog. Dat was @Bennielava
Dat was iemand met die Simpson avatar, toch? Nevermind of zo? Iets met âNeverâ dacht ik
Daarom neem ik daglenzen op vakantie. Is duurder maar daar zijn. De risicoâs met zwemmen dus niet.
Ja ik idd. En snap dat mensen denken dat ik het overdrijf oid, maarja dat is dus niet zo. Deal al 6 jaar iedere dag met de gevolgen.
Ik dacht dat het ĂŒberhaupt om lenzen en water ging. Dag of week lenzen zal iets uitmaken maar dat een lens en water altijd een slechte combi is qua risico.
Nee daglenzen zijn prima. Het gaat om een amoebe die blijft groeien achter de lens als je die langer draagt.
Ik moest vandaag heel veel doen. Wilde eindelijk eens vroeg opstaan maar helaas⊠zit ik nu nog in mn badjas naar alle stapels schone was in mijn huis te te kijken en dan denk ik âvanavond ga ik dat allemaal doen, dan ben ik actieverâ ![]()