kan dit allemaal naar moeder-kind zaken?
Haha jeezus
Nou daar mag je ook gewoon nog boos en verdrietig om zijn! Voel je daar iig niet schuldig over ![]()
Kraamweek ‘hoort’ fijn te zijn en als dat wordt tegengewerkt door iemand (dus zonder bijv ziek kind of omstandigheden) dan is dat ook gewoon niet oké, laat staan als het diegene is waarmee je het kind hebt, wat een eikel
Oh ja! Zo hing er laatst een collega over/tegen mijn kinderwagen aan… ga weg
Heb mn lip gescheurd en alles doet zeer. Praten, lachen, eten…
Ja kanonnen zeg inderdaad
Elke zomer weer hebben we last van een bewoner hier in de buurt, we kunnen niet plaatsen waar, die fucking blokfluit speelt op AMV niveau dat zo twee uren doorgaat. Elke keer weer hetzelfde deuntje herhalen en vals.
Ik heb 25 jaar piccolo gespeeld dus ik mag klagen haha. + nooit thuis geoefend omdat ik mijn buren dit niet aan wilde/kon doen en dan krijg ik er dit voor terug. Ben in staat om op balkon te gaan spelen haha.
Oh wat kut maar toch ook een klein beetje grappig.
Kan ook onprettig zijn om met dat soort dingen geconfronteerd te worden in topics waarin je het niet verwacht. Weet niet of dat voor Janniebeton ook het geval is, maar lijkt me sowieso iets om rekening mee te houden. Zijn niet voor niets aparte topics voor, toch?
Hahaha. Ik heb lang in Hoog Catherijne gewerkt- voor de verbouwing- waar onze trommelvliezen jarenlang werden getergd door de blokfluitvrouw die er twee tonen uit wist te persen. Soms hoor ik het nog, als ik alleen al een blokfluit zie.
Ik vind een blokfluit ook echt het instrument van de duivel. Ik ben ook jarenlang getergd door een fluitende straatmuzikant. Had toen eindelijk een ander rondje om te wandelen, verscheen hij opeens op een andere hoek met een soort DUBBELE blokfluit. Werd echt gek, heb echt mijn agressie in moeten houden om het niet af te pakken en hem ermee te slaan.
Voor mij staat de blokfluit op gelijke voet met een accordeon, draaiorgel en panfluit. En alle vier maken mij WOEST. Ik woon nu nog net niet in het spreekwoordelijke hutje op de hei, dus de kansen op ontmoetingen met die instrumenten in het wild zijn gelukkig geminimaliseerd.
Ik vind echt dat je politie mag bellen voor blokfluitende mensen.
De melodica is dan jouw nachtmerrie instrument
Ik heb zelf geen problemen mee met een blokfluit, tenzij iemand ongelofelijk schel erop zit te toeteren.
ja omg ik woonde vroeger in een best wel christelijke straat dus op zondag was het vaak relatief stil. maar ik had dus 1 gereformeerd buurmeisje met een blokfluit en zij mogen niks op zondag met als gevolg dat ze iedere week de hele fucking dag op die kk blokfluit aan het oefenen was. en dat hoorde je ook gewoon een paar huizen verderop dus dan zat ik in de tuin te chillen en opeens keihard TÚÚÚUÚÚtuuuTÚÚÚÚÚÚÚ. dat valse snerpende geluid ging echt door merg en been, ik hoor het gewoon nog door mijn hoofd echoën als ik eraan denk gadverdamme. ik heb nog liever hamza uit parijs dan een kind dat blokfluit speelt
Sorry, maar op de rustdag van God blokfluiten is echt een expresticket naar de hel.
Toen ik nog naar de kerk ging hadden we wel eens de combi orgel + blokfluit als muziek, ik krijg nogsteeds de rillingen van die combinatie. Blokfluit werd ook altijd gedaan door een veertienjarige die het veel te serieus nam (en het ook net niet goed genoeg kon)
i love de fluit in eurovisieliedjes
Ja had ook altijd die vrouw die eeuwig zo’n zielig accordeondeuntje zat te spelen onderaan de roltrap bij de ingang. Was altijd een gezellig begin van mn week ![]()
Een kleine vakantie-ergernis met overlap naar relatieleed: ik had op de laatste dag voor vertrek nog gewassen en mijn korte broeken lagen nog te drogen, zodat ik ze 's middags nog in de koffer kon doen. Mijn partner wilde de koffer op een gegeven moment al in de auto doen en ik zei nog: dan moet ik niet vergeten mijn korte broeken later nog in de auto te leggen. Nu zit ik dus op vakantie met alleen twee sportbroekjes mee… En ik heb echt genoeg korte broeken thuis, dus wil ook niets kopen (en de dichtstbijzijnde stad is meer dan een half uur rijden). Gelukkig heb ik wel acht verschillende t-shirts mee.