Hondenmensen die zo debiel reageren als iemand hun hond niet leuk vind.
Ik heb een kindertrauma waar ik hard aan heb gewerkt dus het gaat al veel beter, maar ik vind honden gewoon echt niet leuk/nog steeds best eng. En daar bovenop was het na werk toch al een struggle om mezelf naar de supermarkt te slepen, maar he, na mezelf flink moed inpraten lukte het toch.
Bij de glasbak stonden twee mannen te praten en een ervan had twee hondjes aan de lijn. Ja ze waren klein, maar zodra ik in de buurt kwam, kwamen ze meteen mijn richting op. Dus ik doe een paar stappen opzij. Meteen commentaar “ja ze doen niets hoor”, waar ik (ok eerlijk is eerlijk, had anders gekund) zei “en toch zit ik er niet op te wachten”. Ik snap totaal niet dat als je ziet dat iemand iets niet fijn vind en het kost je 0 moeite om de situatie te veranderen (die honden zaten aan de lijn, hij kon ze zonder enige moeite dichter bij houden) dat je dan al met zo’n stom “ze doen niets aankomt”.
Nouja ik naar glasbak, toen kwam die man mijn kant op lopen “hahaha kijk maar uit hoor” dat was het enige wat ik verstond want ik had oortjes in, maar hij riep nog meer, en binnen in de supermarkt sprak iemand me aan die zei dat ik me niets moest aantrekken van die man, dat die dingen die hij zei ook gemeen waren, want blijkbaar had ie ook iets gezegd over hoe ik er uit zag?. Normaal ben ik best temide, maar ik was al geirriteerd dus ik heb wel geroepen dat ie niet zo stom moest doen 
TIEF OP MET JE HUISDIER. Leuk dat jij em lief en leuk vind, maar aangezien dit echt een kut persoon was geloof ik er geen hol van dat die honden wél leuk waren, want als je bij zo’n eikel in huis woont moet dat wel op je afstralen.
Nou dat is er allemaal uit, het was kut