Waar erger je je aan? #21

Ja het moet zoiets zijn, mijn vader opperde ook al losse spaken maar dat is het ook niet. Maar goed, de fietsenmaker moet het maar weer fixen want zelf kan ik niks anders dan een band plakken en dat heb ik al een aantal keer geprobeerd :joy: Maar ik vind het ook stom van mijzelf dat ik niet meteen ben terug gegaan toen ik de winkel uit ging en 'm al zacht vond. Maar ik dacht dat ik gewoon neurotisch was :joy: Niet dus…

1 like

Eens!!! Ik ben ook gebeten door een hond op straat die dat nooooooit zou doen. Van de week ook weer iemand die zijn hond naast mij neerlegt en als ik dan boos wegga en zeg dat ik dat echt raar vind een beetje lachen. Nou fijn dat jij het grappig vindt dat ik een trauma + levenslange zenuwschade heb :+1:.

Ik vind jouw reactie overigens nog best netjes, want als ik er weer eentje heb die schaapachtig gaat giechelen en niet ingrijpt als een hond keihard op me afrent roep ik tegenwoordig: of je komt hem halen of ik geef hem een schop. Dan kunnen ze toch ineens blijkbaar wel iets doen om hun hond in bedwang te houden.

Dit is echt mijn nummer 1 ergernis denk ik en ik word al boos als ik dit alleen al type😅.

5 likes

En als het de derde keer nog niet goed is zou ik een andere fietsenmaker vragen om er naar te kijken

5 likes

Ja mijn fiets is ook 3x naar dezelfde fietsenmaker geweest om mijn achterlicht (op dynamo) te repareren. Uiteindelijk heeft mijn vader er een keer naar gekeken toen hij weer stuk was en toen bleek een kabel helemaal niet aangesloten te zijn. De fietsenmaker had dat dus 3x over het hoofd gezien.

@ciselering Is je velglint misschien versleten? Dat werkt als beschermingslaag tussen je band en je velg.

3 likes

Heb nu net om 8:35 een mail gestuurd met “goedemiddag” :clown_face:

2 likes

Mijn vader had er al naar gekeken en kon niks vinden! Velglint lijkt me ook niet want er is nog heel weinig gefietst op deze fiets… en ik vind jullie suggesties lief maar ik kan er niet zoveel mee :sweat_smile: Want ik ga dat wiel er niet zelf uithalen (en mijn ouders wonen niet om de hoek), dus ik vind dat de fietsenmaker dit maar gewoon mag oplossen. Maar geen zin in om er mee te moeten dealen haha.

1 like

Dat ik eruit zie als een klein kind met tieten in een badpak. Het ziet er gewoon niet uit. Heb ook geen lange benen en gewoon blegh. Bij een bikini breekt dat beeld nog een beetje voor mijn gevoel. Maar ik wil een badpak!

Ik heb dat ook met lange jurken! Ik vind het zo mooi en er zijn echt veel leuke. En iedere keer probeer ik het weer, maar het staat me gewoon niet.

En met kortere is het altijd weer zo’n gedoe om eentje te vinden die niet te kort is en niet te wijd want dan lijk ik weer te verdrinken in mijn kleding etc etc.

3 likes

Nee joh ik zou dat wiel er ook niet zelf uithalen, maar misschien kun je een poging wagen bij een andere fietsenmaker als je die in de buurt hebt.

2 likes

Ik erger me echt intens kapot aan al die middelmatige huismoekes die denken een UGC carrière te hebben.

5 likes

Die is helaas nog een stuk duurder, plus ik hoop dat deze wat schappelijk is in zijn prijs omdat ‘ie het niet gefixt krijgt (de laatste keer heeft hij enkel de prijs voor buitenband gerekend, geen arbeidskosten enzo). Het zijn al dure grapjes genoeg :sweat_smile:

1 like

Ik zit ook helemaal in een huismoeke algoritme. Alleen maar weekmenus, boodschappen shoplogs en schoonmaak en wasroutines. Echt hersendodend.

2 likes

Ja dat ligt ook wel een beetje aan jezelf want ik heb echt 0 van die dingen haha. Het algoritme ben je zelf grotendeels.

31 likes

Ik zit godzijdank niet in dat algoritme, maar ik krijg wekelijks verzoeken in de DM’s van het merk waar ik voor werk. Vreselijk.

4 likes

Het was echt raar druk op werk de afgelopen dagen met veel uitzoekwerk en brandjes blussen, waardoor mijn normale werkzaamheden een beetje stil lagen, daardoor alles steeds doorschoof en ik vandaag echt een lange to do list heb. Dusdanig dat mijn brein er van blokkeert en ik dus maar beetje zitten te forummen en scrollen op instagram, terwijl ik die taken wel gewoon af wil en moet hebben vandaag. Meh.

1 like

Haha ja net als sommige mannen

“Ik krijg alleen maar vrouwen in bikini’s te zien en Andrew Tate, echt zo raar!”

20 likes

Ik neem op werk best vaak per ongeluk de telefoon op met “goedemorgen” terwijl het 3 uur is en ik al sinds 8.30 aan het werk ben. Of Goedemiddag om 10 uur, dat laatste vooral als het heel druk is en ik er voor mn gevoel al een halve dag op heb zitten.

6 likes

Ik weet ook nooit hoe laat het is dus moet halverwege mn zin op de klok kijken. “Stukadoor Skippers Nederland goedeee…middag met wherethelightis”. Lijkt me ook echt irritant voor degene die belt.

2 likes

Heb mezelf om deze redenen aangeleerd om gewoon ‘goedendag’ te gebruiken en dat is me toch effe lekker hoor

7 likes

Doet me denken aan Limburgers die de klantenservice van DigiD belden toen ik daar vroeger werkte haha, zij probeerden altijd goed verstaanbaar te zijn. Goedendaaag, u spreekt met Mien Janssen uit Mestreeech

2 likes