Dat er hier in de straat om fucking 5:45 een gehuurde hoogwerker wordt opgehaald die tering hard en hoog piept als je hem verplaatst. En die vent is gelukkig maar 20 minuten bezig geweest met dat ding perfect op zn wagen te krijgen.
Dat is dweilen met de kraan open als ze de hele dag in en uit lopen
Ja dat plus ik heb ook nog andere dingen te doen met 2 jonge kinderen in huis dan de hele dag achter ze aan stofzuigen @VickyViolence
Het is ook echt een rotgevoel. Beter niet op blote voeten lopen idd.
Meit nie zo dramatisch doen hoor hahaha gewoon die stofzuiger neerleggen en af en toe over dat zand heengaan, duurt nog geen minuut
Godver ik bestelde zaterdag een koel-vriescombi want de mijne is stuk, dus ik dacht âik bestel bij Coolblue want die leveren maandagâ. Ik betaal, boek de levering voor maandagâŠ
Zie ik gisterenavond dat ik de levering geboekt heb voor maandag 3 augustus!!! En dat was de vroegst mogelijke datum!!!
Hoe de fuck moet ik nog een week zonder koelkast overleven???
Kijk ik kan voor elke maaltijd naar de winkel lopen (dure grap maar okĂ©), maar mijn kat krijgt duur hypoallergeen natvoer waarmee ik haar medicatie meng. Normaal doe ik met zoân zakje 3 dagen, en nu moet ik dus fucking veel weggooien telkens ![]()
Want dat is ook handig met kleine kinderen, de stofzuiger constant in de kamer hebben staan.
Ze moet lekker zelf weten of ze wel of niet wil stofzuigen maar we kunnen ook overdrijven hoor. Een steelstofzuiger vermoord echt niet je kinderen als het in de hoek van de kamer ofzo staat.
Ik zou ze bellen, coolblue heeft soms best chille klantenservice.
Moet je die wel hebbenâŠ
Nog los van wel of niet stofzuiger in je kamer hebben staan, het is met zand soms ook wel dat je kan stofzuigen tot je een ons weegt, maar je krijgt niet alles opgezogen.
Jezus het is ook een kunst om het leven onnodig zwaar te maken he
De meeste kleuters op school vinden het geweldig om te helpen vegen met een grote bezem, met handveger en blik en al helemaaal met een stofzuiger. Weet niet hoe oud je kinderen zijn.
Oja misschien kennen ze wel een liedje om alle kleding uit te kloppen buiten en te stampen, of samen met jou verzinnen, dat scheelt echt. Schoenen in de tuin laten staan en slippers binnen aan scheelt ook.
En geen broek met zakken of zomen aantrekken.
Koelbox van iemand lenen? Of zelf een goedkope kopen? En inderdaad even bellen, misschien is er iets mogelijk
Heb ik gedaan! 3 augustus was het vroegste
Ja ik dacht er ook aan om elke dag een paar zakken ijs te halen en in de (kapotte) vriezer te leggen, maar ik ben bang dat ik de temperatuur niet goed onder controle kan houden en mijn kat heeft al zoân gevoelig maagje ![]()
Er zijn ook elektrische koelboxen! Verkoop je m daarna weer
I feel you, ik werd ook helemaal gek van zand in huis icm blote voeten. Vind dat zoân naar gevoel en met jonge kinderen niet tegenop te stofzuigen. Ik deed gewoon slippers aan, nam me voor er niet over te klagen tot ze in bed lagen en 1x stofzuigen ipv de hele dag bezig zijn.
Eens hoor, alleen dan wel sokken ipv slippers ivm krassen op je vloer
Ellende