Waar erger je je aan? #21

Maar iemand mag toch gewoon even balen van dat kutzand de hele tijd in je huis zonder dat mensen gaan zeggen dat ze moet stofzuigen? Ik denk dat Junebug dat zelf ook wel kan bedenken.

88 likes

Ja ik bedoelde inderdaad een elektrische koelbox! Wel stressvol als je kat zo gevoelig is :frowning:

2 likes

Nee dat sowieso, maar mijn opmerking ging ook meer over waarom iets eeeecht niet zou kunnen. En dat vind ik altijd zo overdreven. Geen zin is ook een goede reden toch.

6 likes

Dit klinkt zó kut dat ik deze eigenlijk heel graag wil lezen nu. Fleur van 34 geschreven door een man van 75 :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik had voor 60 euro boodschappen gedaan bij de ah, dus ik wou thuis eens even lekker 6x aan het prijzenrad draaien, maar ik heb niks gekregen. :unamused:
Nu wacht ik al een half uur op een chatmedewerker, en ik vind echt echt dom en knieperig van mezelf om hier tijd aan te besteden maar ja ik wil het wel hebben?!

1 like

Niks? Geen korting, geen product?
Is het rad stuk?

Geen draaipogingen!

2 likes

Ah ja, zoiets heb ik bij het krassen weleens gehad geloof ik. Grote boodschappen gedaan en geen kraskaarten. Maar dan waren ze er later ineens wel

1 like

Ik heb precies hetzelfde! Hoop dat het een tijdelijke bug is

Ik heb ze inmiddels gekregen, maar na een paar keer draaien stopte het rad er ook weer mee. Werkt allemaal niet echt lekker dus.
Ik heb trouwens vooral korting gekregen op producten die ik niet hoef, dus uiteindelijk is het ook echt de moeite niet waard. :expressionless:

2 likes

Bring krassen back!! Ik wil ook gratis producten. Ik haalde niet altijd alles op maar wel veel en als ik het zelf niet dronk/at/gebruikte dan maakte ik er wel weer een ander gelukkig mee

11 likes

Hahaha 70% korting op cup a soup, thanks :woozy_face: Echt stom, meteen geen leuke actie meer.

5 likes

@VickyViolence even bij de buren de situatie uitleggen? Ik had het geen probleem gevonden als je wat bij mij in de vriezer koelkast moest doen

6 likes

Ik heb een heel aardige buurvrouw die het sowieso zou doen maar ik krijg het niet over mijn hart om haar de hele week ā€˜s ochtends en ā€˜s avonds te storen met het stinkende natvoer van mijn kat :pleading_face:

Ik ga straks langs de Action in de hoop ze daar de elektrische koelbox hebben die ze online hebben. En anders ga ik morgen ijs halen zodat ik de ā€œschadeā€ toch tot 1 zakje per dag kan beperken.

2 likes

Oh ik bedenk mij net dat ik vanmorgen idd ook niks gekregen heb in de app

1 like

Echt een non-probleem eigenlijk of niet maar ik erger me de laatste tijd aan mijn moeder en haar man om de volgende reden.

Ze komen weleens onverwachts langs (ze bellen dan wel met we komen eraan) omdat ze even wat langs willen brengen. En vandaag was m’n kind met ze mee naar de Apenheul maar haar fiets was ook kapot. Ze hebben de sleutel van de achterdeur dus ze kwamen ineens via de achterkant naar binnen. Dus ik vroeg wel of ze voortaan even aan wilden bellen.

En vanmorgen zijn ze nog even langs mijn huis gereden (ik was op kantoor) om een vest voor mijn dochter te pakken. Maar ik zeg ook weleens dat ik naar kantoor ga terwijl ik gewoon thuis werk in de vakantie als dochter bij oma is.

Maar mijn non-issue is dus: stel nou dat ik aan het daten ben (ben ik dus niet haha) en ik wil dat nog voor mezelf houden. Of ik heb ineens zin in een booty-call (ja ook zeer kleine kans) En ik ben dan met die man en dan bellen ze ineens dat ze eraan komen. Of ze komen binnen om een jas te pakken.

Ik vind dat echt helemaal niet fijn?
klinkt ook niet zo erg en logisch van dat vest bijvoorbeeld maar merk toch dat ik het heel irritant vind. Ik wil gewoon dat mijn huis van mij is waarin ik helemaal kan doen wat ik zelf wil zonder daar bij na te hoeven denken.

Hoe gaan anderen hiermee om? Gebeurt dit bij jullie ook wel eens?

6 likes

Ik vind dit geen non-probleem hoor. Alleen vrienden in kritieke toestand mogen onverwacht bij mij langskomen. Ik heb ook bewust mijn ouders en schoonouders geen sleutels gegeven. Maar goed, wel moeilijk om wat van te zeggen als ze het al regelmatig doen. Maar ik vind wel dat je gewoon mag zeggen dat je het niet wil

5 likes

Mijn vader heeft dit een aantal keer gedaan en ik heb echt direct gezegd dat ik dat absoluut niet wil hebben.

De huissleutel is voor nood situaties en anders bel je gewoon aan. Doe ik bij hen ook.

Zeker geen non-probleem en kan je absoluut aangeven!

6 likes

Ik weet niet of je dit hebt thuis maar ik doe dan de deur van binnen ā€œop de knipā€, dan kun je het niet van buitenaf openen. Al is dat niet een geweldige oplossing want dan staan ze in de tuin naar je te bellen enz. Ik kan me voorstellen dat mijn moeder dit soort goedbedoelde dingen ook zou doen en dan helemaal beledigd zou zijn als ik zou zeggen dat ik het niet fijn vind…

4 likes

Ik vind dat geen non-issue hoor! Je huis is jouw plek. Mijn moeder begon dit ook opeens te doen na mijn bevalling. Ik heb haar hier een keer casual op aangesproken, toen kwam het niet goed binnen en bleef ze het doen. Daarna wat serieuzer besproken dat de sleutel echt alleen voor noodgevallen is en ik het niet fijn vind als ze zomaar hem gebruikt. Is verder prima verlopen, en ze begreep het goed. Het wil nog steeds weleens gebeuren dat ze de sleutel gebruikt om iets te droppen / pakken, maar altijd in overleg.

1 like