Er zit wenkbrauw verf op met nét gelakte nagels en het gaat er niet meer af ![]()
Ik heb dat ook zo vaak, moet echt slijten. Heel kut
Echt stom, ook nog gellak dus was eigenlijk van plan het nog wel een week of 2 te laten zitten haha!
Tnx! Ja was het ook wel echt helemaal zat dus moest het wel echt zeggen. Ik heb dit ruim 20 jaar geleden ook al eens gezegd toen ze ook wel eens onverwachts voor de deur stond maar het was er weer ingeslopen.
Wij zijn een paar weken op vakantie geweest en gevraagd aan de buurman waar we goed contact mee hebben om even regelmatig te sproeien met die warmte. Vond ie helemaal prima, ging hij doen. Komen net thuis, zoveel planten dood, echt zo zonde. Is hij in bijna 4 weken 2 keer langs geweest. Vind dit echt jammer, andersom zou ik in iemands afwezigheid echt m’n best doen om de tuin goed te onderhouden ![]()
Ik heb een ‘glowy skincare routine’ en ik gebruik botox. Een collega vroeg laatst welke foundation ik gebruikte en dat waren 2 verschillende spf’s waarvan 1 getint is. Ze vroeg welke die getinte was, dus ik stuurde die haar door. Maar zei al dat ik heel veel dingen gebruik waardoor mijn huid er zo uitziet en dat ik niet weet of die creme bij haar ook zo glimt.
En daarbij is ze bijna 70 en ik niet ![]()
en nu heeft ze hem gekocht en appt ze me dat ie bij haar helemaal niet mooi is en hoe dat kan. Vind dat echt irritant en dan voel ik me schuldig
ik haat dat ook zo, dan heb je zo dat gevoel alsof het jouw schuld is. een vriendin van me met een ander huidtype heeft een keer mijn skincare routine exact gekopieerd en toen kwam ze bij mij klagen dat die producten bij haar niet werkte. en dan voel jij je lullig ofzo haha
Waarom krijg ik continu overal reclames van de McDonalds, ik kom er nooit, wil er niet heen en door die reclames nog minder. Echt rot op met je gore burgers
Vertel, wat is je geheim, of durf je dat nu niet
VRETEEEEEE
Is lekker hoor
Dat ik maar niet kan beslissen waar ik op vakantie wil gaan!! Heb steeds 3000 tabs open staan met alle mogelijke opties, maar ik hak de knoop maar niet door om effectief te boeken.
Mensen die hun pad naar de brievenbus niet een klein beetje onkruidvrij houden. Net weer vol door de brandnetels gelopen (die ik niet gezien had) en m’n hele onderbeen doet zo fucking veel pijn
Zet een poll in Stel je persoonlijke vraag en dan beslissen wij voor je ![]()
Tis nogal specifiek vrees ik, wil een 2tal weken rondtrekken/hiken en kamperen. Picos de Europa was al half gepland, route uitgezocht etc, maar realiseer me nu dat het daar nog vrij warm kan zijn en ook relatief druk. Wel erg mooi denk ik, uitdagend en redelijk eenvoudig om er te geraken.
Optie 2 is Noord Zweden/Finland. Schitterend mooi, desolaat, maar zeker 2,5 dag ingewikkeld reizen met meerdere (duurdere) treinen. Vliegen is voor mij geen optie (en overigens net zo duur als de treinen).
Wat zal ik doen:
- Samenland
- Picos de Europa
0 stemmers
Ga op zoek naar weegbree. Staat bijna altijd in de buurt van brandnetels en groeit bijna overal wel tussen de stoep. Als je een blad even over je ben wrijft gaat de pijn meteen weg.
Hiken in warmte en drukte is geen pretje is mijn persoonlijke ervaring. Maar hangt af of je alles te voet inclusief backpack wil doen. Als je nu al bedenkingen hebt, zou ik kiezen voor noord europa.
Het verkeeeeer mensen.
Op een kruispunt met vier richtingen verleen ik voorrang aan een wagen die van rechts komt en ik maak alvast aanstalten om door te rijden terwijl links van mij een andere auto wil doorrijden (lees: mij wil afsnijden).
Dus ik toeter en die vrouw toetert terug. Mijn raam is open dus ik zeg “mevrouw, voorrang van rechts”
Zegt ze: “NOU IEMAND KAN TOCH FOUTEN MAKEN, HOEF JIJ TOCH NIE DOOR TE RIJDEN”
Mevrouw u heeft een kind in de auto ![]()
Hoezo wordt zoiets teruggebracht naar wie fout is (eh, zij) en niet naar wat voor gevolgen het kan hebben om de regels aan je ongeduldige laars te lappen.
Ik deed vanochtend kleding aan naar werk waarvan ik dacht: mooi, kan ik vanavond ook aan als ik afspreek met een vriendin, want weinig tijd tussendoor. Laat ik nu ff snel de hond uit, zie ik een etensvlek op m’n shirt en een bloedvlek op m’n beige broek. ![]()
![]()
Het zit me echt niet mee met online bestellen. Ik bestelde woensdag het natvoer voor mijn kat, krijg ik gisteren het verkeerde product geleverd
![]()
Nu moet ik mijn kat het hele weekend dat pilletje dwangvoeren.
Ze zit nu boos onder de bank.