Waar erger je je aan? #21

Is het heel vreemd dat je niet met je kind speelt? Ik zou denk ik niet de hele tijd op de lip gaan zitten ze moeten zich zelf vermaken toch? (Uitgezonderd hele kleintjes)

5 likes

Ja, dat is toch het hele idee van die krijspaleizen, dat die kinderen daar met elkaar kunnen spelen en de ouders met een koffie erbij naar het gegil mogen luisteren?

17 likes

Hahaha dit is wel een accurate omschrijving. Bij het krijspaleis waar ik kwam mag je als volwassene ook niet in dat hele 4+ klimdoolhof? Maar in dat peutergedeelte ging ik altijd wel even meespelen

1 like

Ik was er gisteren ook en wij zagen een kindje (denk 6 ofzo) met haar hoofd uit het dakraam komen de hele tijd.
Dan spoor je toch niet

Niet meegekregen wat er in Berlijn is gebeurd? :sweat_smile:

Niet dat een hek met doeken een auto kan tegenhouden, maar ik begrijp wel dat er bepaalde voorzorgsmaatregelen worden genomen.

3 likes

Nee, wat dan?

Natuurlijk wel. Het waren geen blokkades maar hekken met doeken ervoor.

Maar wellicht was het dan voor crowd control zoals Eileen hierboven aangaf.

2 likes

Even los van de teleurstelling (die ik helemaal begrijp): wat goed dat je je dochter hier naartoe neemt!

5 likes

Hoezo netjes? Kinderen snappen subtiele hints vaak niet dus die hebben gewoon duidelijkheid nodig.
Nu gaan we even alleen spelen/zwemmen etc. We zien jullie misschien straks wel weer.

Ik zou er denk ik wat resoluter in zijn. Ik neem aan dat de kinderen in het zwembad (zonder de ouder) al hun zwemdiploma hebben dus die snappen dat echt wel.
Je wil een ontspannen vakantie bent niet van het animatie team dus even “ hard “ optreden scheelt veel ergernis

5 likes

Dank je wel! Ja vind dat heel belangrijk

3 likes

er is een aanslag gepleegd tijdens pride in berlijn waar een busje (typte eerst auto) op mensen in is gereden

1 like

Oh sorry dat weet ik. Ik was sarcastisch maar dat stond een stukje verderop. Lief dat je het me even uit wilde leggen :smile::two_hearts:

oh lol had dat niet gezien en vond t al raar maar ik dacht zal wel :sob::sob::sob::sob:

haha wauw het staat ook overduidelijk in de volgende zin wtf

3 likes

Om hier op aan te haken: hebben jullie soms ook dat de sarcasme of grapje zo goed is dat mensen denken dat je dom bent?

Ik zei een tijd geleden tegen een vriendin: wij produceren vooral vrouwen, dus dat moet wel in mijn genen zitten!

En toen reageerde ze met dat het zaad van de man het geslacht bepaald.
Maar ze dacht echt echt dat ik dat niet wist :rofl:

Dit is gewoon een goede vriendin, maar blijkbaar spreken we dus niet dezelfde taal :sob::sob::sob:

17 likes

of juist andersom haha dat ze zitten van ‘wow inderdaad’ als jij sarcastisch bent. ik zei een keer dat corona door 5g kwam en toen reageerde iemand van ‘oh daar heb je wel een heel goed punt!!!’ :skull:

14 likes

Of
 diegene was ook weer sarcastisch :dotted_line_face:

nee het was in het echt dus ik kon toen niet een volledige alinea met tekst negeren zoals hier in bovenstaand voorbeeld

zij bleek later ook wel wappie hahaha

Ik ging net iets retourneren en er zaten een paar kattenharen op, maar de mevrouw van de winkel zei dat dat niet erg was en dat ze achter wel kledingrollers en een stomer hadden. En toen was ik nog even aan het browsen door die winkel en toen stond de deur naar het kantoor open en toen hoorde ik haar tegen een collega zeggen hoe asociaal het wel niet was dat ik een vieze jurk terugbracht.

Accepteer de retour dan gewoon niet? Of hou je mond. Ik weet niet wat precies mijn ergernis is, maar jullie snappen het denk ik wel.

9 likes

Mijn god ja ik had dit afgelopen vrijdag in de speeltuin. Daar was een BSO groep met een nogal stevige begeleider die er uit zag als een refo en op een bankje zat en nog geen vinger bewoog. Die kinderen verdeelden zich kapot en gingen dus om mij en mijn dreumes en peuter hangen en wilden dus steeds met hun speelgoed spelen. Mijn kinderen zeiden duidelijk nee. Toen kwam die begeleider dus naar mij toe gelopen om te zeggen dat haar kinderen best met die van mij mochten spelen. Ja no shit sherlock. Jij wordt letterlijk betaald voor dit werk maar steekt geen vinger uit. Ik ga écht niet jouw kinderen entertainen.
Vond het zo sneu ook voor die kinderen, ze hingen maar wat rond. Een van de redenen dat ik er echt tegenop zie dat mijn oudste straks naar de BSO moet. Het beeld dat ze daar letterlijk alleen in leven gehouden worden tot ze worden opgehaald is nu wel versterkt :slight_smile:

1 like

Misschien een hot take, maar ik ben het daar wel mee eens.

50 likes

Dan had ze het niet moeten accepteren, vind ik.

4 likes