Waar erger je je aan? #21

Girl you okay?

23 likes

Maar je kan toch zelf ook wel bedenken dat iemand anders een jurk niet wil kopen die onder de kattenharen zit?

1 like

Ik had het niet gezien, zij haalde hem uit de tas en er zaten kattenharen op. Ik zei oh sorry, zij zei geeft niks, we hebben achter een roller en een stomer en toen gaf ze mn geld terug. Als zij gewoon had gezegd, nee sorry dit nemen we niet retour had ik gewoon gezegd oké fijne dag doei.

11 likes

Wat? Een groep kinderen op de speeltuin hoeven toch niet verder entertained te worden. De activiteit is de speeltuin.

15 likes

Haha lekker casual fatphobia. Alle dikkertjes zijn lui en spelen niet met de kinderen.

9 likes

Maar crowd control is net superbelangrijk in het geval er paniek uitbreekt! En na zo’n gebeurtenis is de kans natuurlijk ook groter dat er (nodeloos) paniek uitbreekt.
Da’s wat ik bedoelde :blush:

4 likes

Wat een onzin.
Mijn ervaring is zelfs dat ze meer leuke dingen doen op de bso dan op de kinderopvang.

8 likes

Ik ben met enige regelmaat stikjaloers op wat mijn neefjes allemaal doen met de BSO :joy:

6 likes

Ik dacht eerst echt dat ze met ‘stevig’ streng of star ofzo bedoelde. Wat heeft iemands gewicht (en geloofsovertuiging?) nu weer met dat verhaal te maken. Noem anders ook nog afkomst en huidskleur

14 likes

Ok, ik snap je! Ja dat zal het mogelijk ook zijn inderdaad. Heel erg en eng dat dat moet.

2 likes

Denk dat het alleen maar goed is voor je kind om naar de bso te gaan, krijgen ze misschien nog wat betere normen en waarden mee dan thuis

3 likes

Oh wow ik wist niet dat zoveel mensen hierover zouden vallen. Excuus! Was niet m’n bedoeling. Het was gewoon héél erg passief en wilde dat verduidelijken. Was zeker niet m’n bedoeling te fatshamen. Ik werd er gewoon een beetje boos van. Ik weet dat kinderen zich moeten vermaken in de speeltuin, maar dit zag er gewoon er triestig uit.

Je maakt het niet beter. Je fatshamed gewoon nog een keer😅 je maakt er nu een stereotyperend beeld van dat dikke mensen passief zijn. Want je wilde dat verduidelijken door dit te benoemen.

26 likes

Dank voor het advies! Mijn kinderen gaan al naar het KDV. Waar ze overigens héél veel met de kinderen doen.

2 likes

Oh ja je hebt gelijk. Nou ja ik hou er over op :slight_smile: mijn boodschap is wel duidelijk.

Die half assed excuses :rage:
En hebben refo’s uiterlijke kenmerken waaraan jullie ze herkennen? Bizarre take in ieder geval

16 likes

Even los van dit verhaal, ja dit hebben ze :smiling_face_with_tear:

34 likes

Vaak een combinatie van een lange rok, sobere kleuren, geen makeup en sierraden en een specifieke uitstraling, die kan ik niet helemaal beschrijven.

11 likes

Hoe had je dan gewild dat ik excuses zou maken anders dan het woord ‘excuses’ te gebruiken en mijzelf uit te leggen?

1 like

Dit dus.