Je begint je post met “ik wist niet dat er zoveel mensen over zouden vallen” en gaat dan door met even beledigende woorden in een mooiere verpakking. Je had die excuses van mijn part mogen houden want ze betekenen niet veel.
Ik geef een paar posts hierboven een andere user die dit (terecht) opmerkt toch gelijk?
Als ik typ dan zie ik niet wat er een minuut voor mij gepost is. En ik ben niet voor posts wissen, dus ja
Ja is wel zo (en ik weet dat jij alleen een vraag beantwoord) maar voor het verhaal was het echt totaal niet relevant om te benoemen
Never forget dat ik stage liep in het ziekenhuis en een refo collega aan me vroeg: ben jij kerkelijk (als in: ben je refo?). En ik: nee hoor ik ga niet naar de kerk. Ik dacht toen: zie ik eruit als een refo??? Was 21 en m’n ego was een beetje gedeukt.
Maar in het ziekenhuis draag ik natuurlijk een uniform, weinig tot geen make up (ik dan), haar in een knotje en dan kom ik er wel
.
Maar… dan is ‘ie toch juist niet goed?? Ik heb ook een vriend die continue te serieus sarcastisch doet en dan imo is het geen geslaagde grap maar juist slecht ![]()
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, met waarom die dan slecht zou zijn!
Maar ik wil gewoon dat ze mee gaat in de grap en die aanvult!
Haha nee laat maar mijn punt is ook helemaal niet relevant voor jouw verhaal! Ignore me
Ik heb een persoonlijke ergernis waar ik op aan ging ![]()
Eens!
Ik ruik alleen maar bbq om me heen, maar ik ben vanavond alleen met mijn saaie salade.
Hahaha fair ik zou ook echt beledigd zijn
ik heb 2 banen en voor mijn weekendbaan moet ik vaak filmen op locaties. en ik krijg dan ALTIJD de opmerking van mannen van ‘oh jij bent zeker bezig met een schoolproject’. nee?? ik ben 31 en gewoon een professional met 6 jaar ervaring in mijn vakgebied? 1x kreeg ik zelfs ‘maar jij bent geen professional toch?’ terug, toen kookte mijn bloed al helemaal. echt zo fucking denigrerend.
Nee zeker niet. Ik speel het liefste ook niet mee maar mijn kind lijkt mensenschuw dus die durft niet zonder ons. Als bonus krijgen we dus andere kinderen erbij.
Op mijn keukenweegschaal kun je kiezen tussen grammen en mL maar dan doet ‘ie dus gewoon een 1 g = 1 mL omrekening en ik voel me elke keer echt beledigd in m’n intelligentie als ik dat zie, wat een onzin functie
Ik weet wel een ziekenhuis (in de Bible belt) waar ze bij het uniform niet alleen broeken maar ook rokken hebben. Dus daar kun je nog wel makkelijk refo onderscheid maken ![]()
Hahaha de mijne ook, ik heb precies dezelfde ergernis elke dag!
Leuk dat wij ook 50/50 zijn ![]()
Haha same, ik ben trouwfotograaf en vrijwel elke bruiloft komt er minstens 1 persoon naar me toe: “Ben jij een vriendin van de bruid?” “Huh is dit je werk?? Oh echt? Wat leuk!!”
Ik snap dat ze het niet verkeerd bedoelen (en ik doe het zelf soms ook!! en dan zeg ik ook, sorry, dit vind ik zelf altijd heel irritant en nou doe ik het zelf, lol) maar pfft… ik heb toch niet voor de lol zulke dure spullen om mijn nek hangen ![]()
Ik zie echt het verschil niet tussen een camera van 300 of 3000 euro (bestaat dat?) ![]()
Haha nee fair enough, maar ik heb er sowieso al 2 om wat voor de meeste hobbyfotografen al wat veel is (tenzij je Henk heet en 50+ bent, die hebben sowieso bizar dure apparatuur zodat ze vogels kunnen fotograferen o.i.d.
)