Ja heb ik ook gewerkt. Maar in dit ziekenhuis zijn de rokken er niet meer
. Of heb ze nog niet gezien! Net buiten de bible belt.
Ik ben gisteren naar een bloemenpluktuin geweest en ik heb nu allemaal krassen op mn benen. Ik heb daar helaal niks van gevoeld? Het brand of jeukt ook niet maar ik snap niet waar het dan van kan komen. Volgens mij kreeg ik dat vroeger ook wel eens als kind als ik in een bos liep. Heel vaag iig.
Omg een rok haha ik krijg daar helemaal pearl harbor (de film) vibes bij waar de zusters in van die jurken liepen. Zo ouderwets.
De refo kraamzorg (rst) werkt ook in rokken. Opzich prima, beinvloed niet hoe je je werk doet denk ik
Ik ben op mijn werk een keer aangesproken door een meisje met de woorden: ‘jij hebt een broek aan. Dat mag niet van God’.
Daarna kwam ze met de optie: ‘of mogen alleen juffen (ik ben logopedist) en papa’s dat?’. Vond ik een mooie oplossing van haar ![]()
Ik kwam gisteren pinballs snoepjes tegen in limited edition aardbeiensmaak. Pinballs zijn mijn crack en ik eet ze maar een paar keer per jaar, maar nu heb ik gisteravond dat hele zakje opgegeten en dat was echt het slechtste idee ooit. Wat een overload aan suiker, ik voel het gewoon nog.
Ik zie de laatste tijd makelaars allemaal droneshots nemen van de buurt, rot op. Zit ik weer in mijn onderbroek op iemands drone, voelt echt als een inbreuk zo’n kutding
Het had ook suikervrij kunnen zijn en dan had je nu dikke diarree ![]()
Ik denk dat het vooral op de brug was? Van wat ik heb gezien in ieder geval.
Ik denk als mensen daar gaan verzamelen om te kijken dat het idd gevaarlijk zou kunnen zijn ook ivm de trams die gewoon reden.
Of misschien een zwakker deel van de kade?
Unpopular opinion blijkbaar, maar ik had dus een plek op de tribune, en ik vond het geweldig. Geen rij voor de wc, een vaste plek, en echt het beste zicht.
Ah nu snap ik waarom er hier ook weleens eentje voorbij vliegt. Ik erger me sowieso al aan alle camera’s in de buurt, laat staan een fucking drone die over m’n tuin heenvliegt ![]()
Hotels op booking.com die alleen maar close-up foto’s van gezellige hoekjes posten. Ik wil gewoon weten hoe de kamer eruit ziet, niet of er een mooi nachtlampje of een sfeervol schilderijtje is.
Ja! Ik wil het liefst gewoon een funda plattegrond
Ik vertrouw accommodaties die alleen foto’s van details hebben voor geen cent.
Oh ja vreselijk irritant, en als de eerste foto het uitzicht is dan weet je ook dat waar je slaapt crappy is
Meestal zoek ik het op in google en bekijk daar foto’s bij de reviews en dan sla ik sowieso de foto’s van de eigenaar over.
Dat mag toch ook helemaal niet in een woonwijk boven tuinen etc?
De rare fusiongerechten van het bedrijfsrestaurant waar ik werk.
“Donburi met bulgur, zoete aardappel en erwten.”
DAT HEEFT NIKS MET DONBURI TE MAKEN
En never forget die keer dat ze ramen op het menu hadden gezet en spaghetti hadden gebruikt in plaats van noedels.
Edit: omfg de chef is lekker bezig deze week: Tex mex poké bowl met rundergehakt, avocado en champignons??? “Ramen-pasta” (???) met scampi’s, courgette en gember???
Dit is echt de creativiteit die je begin 2000’ in de Allerhande kon vinden. Wordt er ook overal ananas in gegooid?
Waarschijnlijk dunne diarree.
Ik heb nog geen ananas gezien!