Waar erger je je aan? #21

Tex mex pokebowl :sob::sob::sob:

5 likes

Oh ik háát fusion.

Never forget dat m’n ex een ‘lekker familiegerecht’ ging koken voor me en dat het toen een maaltijdsalade met shoarma en krieltjes was.

3 likes

Bij dezen dien ik een aanvraag in om wekelijks de highlights te delen van deze chef.

39 likes

met een soort je moet kiezen-poll erbij haha

19 likes

Is hij opgegroeid in een studentenhuis?

7 likes

Ik denk (ik HOOP) dat de chef gewoon op vakantie is en dit een vervanger is, anders ga ik protesteren met spandoek en alles.

2 likes

Haha een vriend van ons werkt al jaren op aruba als chef en daar is ook zoveel fushion :exploding_head:. Maar tex mex poke bowl is wel next level. Gatverdamme hoe verzin je dat.

1 like

De hitte hier op vakantie. En geen airco. Alleen zee maar daar verbrand ik overdag in. Nu voor alleen ventilator slapen maar herrie en niet koud genoeg. Ik ben zo aan het aftellen. Het valt me echt tegen, zolang naar toegeleefd.

Ik ben ook op vakantie en slaap slecht. De nachten zijn echt afzien pff. Warm, vriend die snurkt, kind is onrustig en kan zelf gewoon niet in slaap komen :weary:

Ik heb geen idee, lijkt me dat makelaars zich daar dan toch wel aan zouden houden?

1 like

Tipje, een kleine handdoek goed vochtig maken en dat op je lichaam leggen met de ventilator aan. Toen het echt dagenlang hier boven de 30 was en m’n appartement snikheet was, hielp dat wel goed.

8 likes

Dit doet me denken aan Rudolfs creativiteit. Met bananen in hartige gerechten enzo. Heel traumatiserend.

3 likes

Goeie tip! Die ga ik gebruiken.

2 likes

Ja keten jezelf vast aan de deur van het bedrijfsrestaurant!

2 likes

Never forget die keer dat ik bij een vriendin ging eten en banaan in haar lasagne aantrof

7 likes

Haha omg ik heb een vriendin met een fobie voor banaan ik denk dat zij mij zou shanken als ik haar dat aan zou doen :joy:

4 likes

Ohhh zo maakte mijn moeder vroeger andijviestamppot! Met kaas en banaan! Nu ik erover nadenk denk ik echt why?

7 likes

Ik had even normale goedkope shampoo nodig dus dacht haal wel een fles Andrelon. Maar die prijzen liggen nu ook rond de €7??? Heb nu voor dat geld een shampoo bar gekocht

3 likes

Kruidvat 0,99 dus het kan nog wel goedkoop

(Als je in NL woont)

1 like

Ohja ik zie het. Nou ja, wilde toch al overstappen naar een shampoo bar, heb er alleen niet echt onderzoek naar gedaan nu welke ik fijn zou vinden

1 like