Haha aantreffen is helemaal het juiste werkwoord. En dit was verder gewoon iemand met wie je kan praten?
Het doet mij ook denken aan deze sketch (niet mijn humor overigens maar moest het laatst gedwongen kijken):
Ik wil met mijn vrienden afspreken, maar iedereen is op vakantie of ze kunnen niet bluhhhhh.
oeh memory unlocked, mijn vader maakte altijd chili con carne met ananas
en we aten het met appelmoes
![]()
![]()
![]()
![]()
biecht: ik vond het wel oprecht lekker en zou het zo weer eten
er waren toch ook forummers die thuis zuurkool met banaan moesten eten oid?
Mijn tante maakte zuurkoolschotel met banaan en ananas! En dan dus ook gehakt, aardappelpuree en paneermeel. Zou het nu niet meer zo maken, maar als kind vond ik het best te doen haha
O, ja! Zuurkoolschotel uit de oven met aardappelpuree en gehakt en zuurkool en banaan! Ik vond het lekker. Vroeger. Sorry not sorry.
Mân ex schoonfamilie: witlofsalade met banaan, ananas en aardbei đ«
Vrienden van mij maken pastasalade met witte kaas of soms mozzarella (geen idee of ze het verschil merken?), appel, banaan en gebakken ei erdoorheen ![]()
U gaat direct door naar de gevangenis en ontvangt geen 1000 gulden
Zo leerde ik laatst dat er regioâs zijn waar men graag slibtong picasso eet, een slibtong met daar een fruitsalade op
Afsnijden van Nederland die regioâs
Hahaha bij een vriendinnetje kreeg je ook vaak de meest rare âsaladesâ met idd witlof en mandarijn en appel?! Zo random en ik was te verlegen om dan te zeggen nee dankje dat hoef ik niet.
weet niet of dit iets met regio te maken heeft.
Mijn Goddd wat lees ik allemaal hahaha, het enige waar ik vroeger banaan of appel in at was baka bana of appelchutney hmmmm ![]()
![]()
Ik ging vandaag buiten de deur eten (for obvious reasons) en had een foto moeten nemen van de Hawaii BBQ Wrap met, jawel, ananas.
Zag er best lekker uit, maar vandaag ben ik voor de chili sin carne gegaan đ«¶
hahahaha wat gebeeeeurt hier in het topic?? wat zijn dit voor een rare maaltijden??
Ik snap soms ananas wel in bepaalde gerechten of bakbanaan obviously.
Maar gatverrrrrrrttt bananen in een salade?!?!???!!! Banaan appel en ei?
Vreselijk hahaha. Witlofsalade met appel eet ik welđ
Ik ![]()
haha ik had vroeger ook een vriendin waar ze allemaal van dat gare eten hadden. dan ging ik daar eten als kind van 12 en was het âlust je koude venkelsoep?â girl weet ik veel??? alsof je vraagt âlust je spaghettiâ haha zo casual.
ik wilde daar ook nooit eten maar toen 1x aten ze pa.tat dus toen durfde ik het wel aan. maar toen was het van die gare slappe ovenfriet met kaassoufflĂ© EN IK HAAT KAASSOUFFLĂ