Haha ik kreeg daar ook altijd rode bieten. Ik wist niet eens wat op mn bord lag joh. Maar kaassouffle is idd best ruk. Laat het @Zemraluani niet horen. Ik heb iig nog nooit een lekkere kaassouffle gegeten.
Allemaal herinneringen en I love fruit in mijn eten. Vroeger idd āsaladeā van wortel, appel en rozijnen met mayonaise, ananas in de zuurkoolschotel, perziken in de pilav (en chicken tonight), knorr wereldgerecht turkse durum met groene appel.
Mensen die onnodig links fietsen op het fietspad
vandaag al drie keer aan geƫrgerd.
Beetje 70s misschien, maar dit is met dit weer toch lekker hhahah
Hahaha deze at ik vroeger ook allemaal thuis, vooral die pilav vond ik eigenlijk best lekker. Maar zal wel een hype geweest zijn, zie je nu toch een stuk minder (gelukkig), want vind warm fruit zelden lekker in hartig eten.
Behalve salade met gegrilde wilde perzik en burrata, okƩ misschien is het nog steeds hip maar nu verfijnder?
Haha wow pilav! Dat is lang geleden⦠dat was wel lekker idd. En die Knorr Turkse Durum ook! Maar zo random ook haha.
Laatste dagen van onze kampeer vakantie en ik erger me aan dat we tussen allemaal rokers staan Ʃn er opeens allemaal jengelende kleine kinderen zijn. Ik vind kamperen heel leuk, maar ieder jaar ben ik er de laatste 2 dagen best klaar mee, dan wil ik ook eens stilte oid. En we hebben zelf grotere kinderen maar die zijn gewoon niet huilerig of luid (en van mezelf dus wrs ben ik gewoon bevooroordeeld)
En mn man blijft maar voorstellen om nog een paar dagen naar zee te gaan aansluitend op een camping
Wel eens een natuurcamping geprobeerd? Dat vind ik echt heerlijk. Niet te verwarren met naturistencamping.
Ben jij mijn vriendin? ![]()
![]()
Ik zou over mijn gier gaan denk ik
Vorige week bij AH Elvive in de bonus gehaald, vond kruidvat helemaal niet voordelig
In hoogseizoen kan dat ook wel wat tegenvallen: buren die muziek draaien/met veel volume kletsen door de wijn/, mensen met kleine kinderen die veel decibel hebben komen daar ook. Ook mensen met luidruchtige grote kinderen. ![]()
Bij natuurcamping zijn we ook regelmatig eerder vertrokken.
Er bestaan ook adult only campings (maar heb je niks aan als je zelf kids hebt uiteraard),
Dit is toch ook zoān forum klassieker:
![]()
![]()
Ah jammer! Ik heb tot nu toe alleen maar hele goede ervaringen eigenlijk, maar ik geloof het direct.
Ja, paar keer pech gehad hoor en ik ben heel heel heel erg gevoelig voor geluid.
Maar helaas maakt het dus niet uit of iets een natuurcamping is voor veel mensen.
Ik had serieus eens dat iemand met zijn knalpijp-motor het terrein op kwam, tuurlijk precies wanneer de boswachter er niet was, lol. En dat moest allemaal maar kunnen.
Ik ben (ook) een pieperd als ik verwacht/speciaal ergens heen ga dat het ergens rustig is en het is er dan niet. Stiltecoupe, natuurcamping. Als je me woest wilt hebben moet je dan muziek gaan draaien op luid volume haha dan kom ik echt met mān hooivork aan
Ik had een vriendin waarvan de moeder altijd vroeg hoeveel aardappelen ik zou eten. Vond dat altijd zoān rare vraag. Want hoe groot zijn ze? En hoe weet je hoeveel honger je hebt en hoe zet je dat dan vervolgens om in een aantal?
Dit is ook wel peak Hollandse gierigheid hoorš stel je voor dat je een aardappel teveel kookt.
Oh ja of tijdens de lunch āhoe veel boterhammen wil je?ā Brrr
Haha ja dat lijkt me serieus fijn een adult only camping, maarja idd lastig als je kinderen hebt. En ik kan ook wel genieten van kinderen die gezellig samen spelen, maar nu met al die rook, inderdaad muziek bij caravans, van die campers met van de roldeuren, lijkt me heerlijk om gewoon thuis te zitten en even een deur dicht te kunnen doen!
Misschien ligt het aan de plekken waar ik ben geweest, maar naar mijn idee is dit echt iets van de laatste jaren. In mijn herinnering mocht je eigenlijk gewoon geen muziek draaien en als je het wel deed gingen we echt luisteren of het een meter van onze plek af nog te horen was, zo ja dan moest het zachter. Ook bbqen mocht vaak alleen op aangewezen plekken en na 22:00 moest het stil zijn (behalve op het terras, als dat er was). Daar werd dan ook echt op gelet. En dit is niet een ervaring van ƩƩn camping, maar van verschillende in Nederland, Frankrijk en Italiƫ.
Ik vind normale campings steeds meer op een soort festivalcampings lijken. En dat vind ik persoonlijk prima, maar snap echt dat er ook mensen zijn die daar niet op zitten te wachten
Laatst was ik trouwens een nachtje op camping buitenland en daar hadden allerlei mensen een airfryer voor de caravan staan.
Wist niet eens dat dat kon op campingstroom