Waar erger je je aan? #21

Dure vakantiehuizen die het geld niet waard zijn. De bodem van het zwembad maakt onze handen en voeten open tot bloedens aan toe, het is smerig in het huis, sommige sloten werken niet, de wc beneden is verstopt en de bedden lijken wel hunebedden. Ben echt liever thuis dan pfff

4 likes

Kikkererwten hebben ook gevoel.

1 like

Maar grondwater is altijd nog beter dan kraanwater toch?

Voorleesboeken waarin zoiets staat als ā€œEn de juf zong een liedje: tietatintje wat ben je een lief kindjeā€¦ā€ En dan regels lang een niet bestaand liedje.

Als je het zingende stukje voor gaat lezen, klinkt het achterlijk. Maar dan moet je ineens gaan zingen en zelf een melodie gaan verzinnen. En dat klinkt ook achterlijk.

20 likes

ā€œIk bied 2 euro meer, wil je dan wel verzendenā€.

Nee Gerda, misschien als je 2 keer meer biedt dat ik het wil overwegen.

Met deze droogte niet hoor. De natuur heeft grondwater uiteraard ook nodig op momenten van extreme droogte.

5 likes

Hahaha hier ben ik het zo mee eens.

Ik lees nu Hotel Zweefkees en ik zag ook al nummers MAAR daar staat qr bij waarmee je de liedjes kunt afspelen!! Hoe geniaal

7 likes

Ik lees net dat het inderdaad zonder account geblokkeerd gaat worden. Echt irritant dat alles achter een soort betaal- of accountmuur zit. Je moet overal je gegevens voor achterlaten om het te kunnen gebruiken tegenwoordig.

4 likes

Ja eens, maar dan nog liever grondwater dan kraanwater.

2 likes

Oh heerlijk juist verzenden, geen gekkies aan de deur!

6 likes

Niet mee eens. Natuurlijk zijn beide opties op dit moment niet wenselijk, maar het watertekort in de natuur is op dit moment vele malen groter dan het drinkwatertekort. Of ik moet info gemist hebben

3 likes

Ja ze mochten Velden toch ook niet meer met grondwater en slootwater sproeien maar wellicht wel met drinkwater?

Zij je buren überhaupt thuis trouwens, of is het zo’n geautomatiseerde installatie…?

Waarom zijn er zoveel openbare toiletten zonder een haakje voor je tas?? Zo’n kleine moeite :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

35 likes

Ja, voor kleine dingen misschien wel fijn inderdaad. Maar dit ging om dingen als een lamp en twee grote plastic platen, heel onhandig om goed in te pakken. De platen kosten bijna niks en raak ik hier ook wel kwijt en de lamp wordt nu opgehaald door familie van de koper die bij mij in de buurt woont.

Heb gelukkig ook nooit vervelende dingen meegemaakt aan de deur, wel wonderlijke figuren maar dat vind ik juist wel leuk, haha.

1 like

Ik ben op residentie in italie om de hele maand nieuwe muziek te schrijven, het is hier echt prachtig. Het is ook een heel landgoed met luxe appartementen en een hotel en ik slaap ik een oude villa. Er zou een eigen studio zijn waar ik de hele maand kan werken. Maar het is heel onrustig, de CEO is namelijk eigenaar van de studio ook en hij claimt constant de ruimte omdat hij zelf aan dingen zou moeten werken. Niet als vraag maar als mededeling. Hij zit er ook de hele tijd te blowen, is er ook op tijdstippen waarop ik erin zou mogen, stoort me vaak als ik aan het werk ben. Hij zei dat dit tot afgelopen weekend zou duren maar nu heb ik wƩƩr een appje van hem met de mededeling dat hij hele dagen de studio gaat gebruiken. Ik vind het zo belachelijk en voel me zo niet gerespecteerd, ik kan net zo goed thuis gaan zitten werken. Ik heb nu de manager en directeur van de residentie benaderd en ik hoop dat ze hem op het matje gaan roepen.

24 likes

Groot gelijk, hij krijgt wss ook gewoon goed betaald voor jouw residentie dus dit is echt onzin en machtsmisbruik.

9 likes

Het is veel schadelijker dat iedereen naar believen met grondwatertafels speelt, kraanwater in de lage landen komt voor een groot deel uit waterlopen die op een veel consequentere wijze gevoed worden. Als waterbedrijven zelf grondwater onttrekken hebben ze ook veel betere know how om dit te doen.

4 likes

Ja zo voelt het wel… Ik ben vooral benieuwd of hier duidelijke afspraken over zijn gemaakt tussen hen, hopelijk wel. Hij vroeg het vorige week, toen zou het na het weekend klaar zijn en dacht ik nog ok prima ik doe dan even wat anders, het is ook de ceo enzo. Maar nu laat ik niet meer over me heen lopen hoor doei :woman_shrugging:t3:

1 like

Kun je elk uur even inchecken so we know ur safe :skull_and_crossbones::wilted_flower: Nee grapje hoor, hopelijk komt het helemaal goed en krijg je er geen gedoe van!

1 like

Oppervlaktewater mag niet meer, dat is water uit sloten, beken e.d.

1 like