Waar erger je je aan? #21

In sommige gebieden ook verbod voor beregenen met grondwater hoor

3 likes

Ik vind dit ook vervelend in boeken voor volwassenen eigenlijk. Ik heb geen zin om te bedenken hoe de melodie dan moet klinken en de tekst an sich vind ik vaak niet boeiend genoeg of zelfs wat cringe, dus ik lees daar meestal snel over.

3 likes

Dat vind ik dan weer jammer, ik wil geen telefoon erbij tijdens voorleesmomenten.

1 like

:laughing: dan verzin je toch een melodie en ga je zingen

6 likes

Of rappen, nog leuker en makkelijker :stuck_out_tongue: hahaha

https://youtu.be/3qOif1tEDZ0?si=R7tzbB-3Zt7z7EOm

1 like

Er zit een beest in mijn dakgoot/net onder de eerste dakpan. Ik heb een beetje zitten elimineren en ik verwacht geen muis (blijft maar op 1 specifiek hoekje) en geen wespennest (geen gezoem). Hoor vooral wat geritsel soms, specifiek op 1 hoekje in het plafond, net bij de dakrand.

Ik gok een vleermuis omdat hij vooral 's nachts best actief is en niet constant te horen is. Ik kan er zelf niet kijken omdat het dak te hoog is, dus ik zou bijna een bedrijf moeten inschakelen om te constateren of het echt een vleermuis of toch iets anders is. En als het een vogel/vleermuis is dan mag je die natuurlijk niet weghalen, dus dan komt dat bedrijf voor niks.

Vind het allemaal gezegend maar mijn mystery guest maakt soms echt HERRIE 's nachts :angry:

2 likes

Hahah en dan nog heb je er last van? :crazy_face:

1 like

Hahaha mentaal elimineren wat het zou kunnen zijn :disguised_face: Ben niet met een vlammenwerper aan de slag gegaan.

1 like

Hahaha hier heb ik echt nog nooit over nagedacht maar kan het me heelmaal voorstellenšŸ˜‚

1 like

Helaas heeft de manager van de residency gezegd dat ze er niks aan kunnen doen. Is wel duidelijk wie hier de baas is. Ik krijg nu een soort afdankhutje ergens voor de tijd dat ik niet in de studio kan. Geen zin om nog aardig te doen tegen deze man :disguised_face: Ik ga er achteraf wel een klacht over indienen denk ik. Ik kan zo echt niet geconcentreerd werken. Maargoed, we maken er maar het beste van.

Er is ook een yogadocente in de residentie en die moet zijn vrouw (mede ceo) elke dag prive yogales geven. :princess:t3: :prince:t2:

1 like

Heb met dit bloedhete weer een ns wandeling hedaan: prachtig. Maar nu zijn alle treinen in dit gat geannuleerd en gaan pas over 1,5u weer. Er moeten ook NS bussen zijn maar ik heb daar niet zoveel vertrouwen in :sweat_smile::sweat_smile: gelukkig was er een discutabele shoarmazaak open waar ik fris en een ijsje kon kopen. Maarrr kom door met die bus!

4 likes

Welk gat ben je? Haha

1 like

Velp :sweat_smile: misschien is het geen gat maar ik heb alleen nog het station gezien haha. Afgelopen half uur nog geen bus gezien, ik twijfel of ik het dorp in loop en gewoon een latere trein pak. Heb al ingecheckt want dalvrij joeeee.

1 like

Haha, ik vind het niet een gat. Mooie ns-wandeling is dat, zeker nu de heide bloeit.

1 like

Lekker doen! Even ergens iets drinken is beter dan eeuwig zitten wachten.

2 likes

Haha ja het station is wel echt treurig, maar de wandeling was echt prachtig!
Nu maar met een gewone bus want die NS bus komt nooit meeerrrr.

2 likes

Mijn man zit met mijn kind in een vliegtuig en heeft precies 2 uur en 55 minuten vertraging en pas vanaf 3 uur krijg je compensatie. Maar door gedoe met ov midden in de nacht is hij dan op z’n vroegst om 2 uur 's nachts thuis :upside_down_face: :upside_down_face:

1 like

Hieraan gerelateerde ergernis: ik vind dat sowieso te veel aan je telefoon gekoppeld is.

Wij waren ook op vakantie, en dan heb je soms geen wandelingen met pijltjes of kleuren op paaltjes meer, maar dan moet je navigeren op je telefoon. Dat vind ik zo stom! Ik wil een mooie wandeling en lekker om me heen kijken, niet alsnog de hele tijd op een scherm zitten loeren.

8 likes

Dit is precies de reden waarom ik een garmin heb gekocht. Wilde meer gaan wandelen en dan kan ik met Komoot gewoon de route op mijn pols hebben. Hij trilt dan als je links of rechts moet, dus je hoeft er ook niet steeds op te kijken.

Maar echt stom dat dat überhaupt nodig is :smiling_face_with_tear: Vind goed afgezette routes met duidelijke paaltjes echt heel fijn en het maakt wandelen veel laagdrempeliger. Wil gewoon bij een willekeurig natuurgebied kunnen starten met een duidelijk bord met alle routes en er dan eentje kiezen!

7 likes

Vooral ook dat je sommige dingen dan bijna niet meer zonder kan.

Ik moet paspoorten toevoegen aan een boeking bij KLM en dat kan kennelijk alleen nog maar door te scannen met je telefoon. Ik zie iig geen andere optie, maar met het paspoort van mijn dochter lukt het niet en dan kan je dus niet handmatig toevoegen ofzo.

Dus hang ik alweer bijna 10 minuten in de wacht aan de telefoon bij ze… (andere ergernis, haha)

1 like