Waar erger je je aan? #21

Ja, dat is hartstikke hip

@Zemraluani ja dat soort mensen (ik kijk dat niet dus geen idee verder)

4 likes

Woord vh jaar 2026 :clap:

10 likes

Oke dit is dus wel een wespennest en het zit onder het dak, precies in het plafond boven mijn hoofd als ik slaap. Zit er al maanden natuurlijk, maar nu slaap ik niet chill totdat iemand ze komt killen :smiling_face_with_tear:

3 likes

ik heb net alle deuren en ramen geopend om door te luchten maar er zit iemand buiten hardcore te luisteren dus ik hoor dat gedreun helemaal :sob: muziek vind ik niet erg maar waarom van die asociale teringherrie die nooit op een normaal volume kan omg

3 likes

Laatst bij een verblijf in een hotel ben ik helaas een jas vergeten in de kamer. Heeft even geduurd voor ik erachter kwam want die jas had ik dus lang niet nodig :joy:. Maar toen meteen contact opgenomen per mail om te vragen of ze hem gevonden hebben en ik krijg gewoon 0 reactie. Ook als het antwoord nee is kun je toch wel terug mailen. Nou ja, ga maar bellen binnenkort maar toch stom en het was ook m’n lievelings jack :cry:

4 likes

Altijd als ik aardbeien koop vergeet ik ze voor het eten uit de koelkast te halen :smiling_face_with_tear:

1 like

Campings waar geen zeep op de wc’s is, maar wel nog uitgebreide hygiëne-instucties uit de coronatijd hangen.

10 likes

Promotors van de VriendenLoterij bij de ingang van musea en dierentuinen

26 likes

Ik vind die uitlegfilmpjes op NOS vaak wel goed, maar deze is echt zo kut om te kijken, ik wilde gewoon wat de deal is met El Nino en dat kon echt de helft korter. Mand nos mand!!!

4 likes

Mijn hemel ik ging 'm ook kijken want leek me interessant, maar dit heeft sowieso een of andere popiejopie gen-z figuur ge-edit, ik word er helemaal onrustig van!! Geef me gewoon de feiten, niet al die ‘grappige’ dingen joeee.

2 likes

Ik ben onderweg terug naar NL maar we hebben bij een stop de snacktas daar laten staan :sob: en de laadplekken daarna hadden ze niks dus nu ben ik sad omdat ik niet kan snacken (sowieso al omdat de vakantie voorbij is)

6 likes

Aan mijn schoonvader die me drie zoenen geeft en daarna zegt: oh ja hopelijk ben ik niet meer besmettelijk net drie dagen op bed gelegen met een griepje.

:fu:t3:

4 likes

Een man met een ‘griepje’ heeft een paar keer geniest, you’re good.

40 likes

Een griep duurt ook echt wel langer dan drie dagen toch?

3 likes

Bij mannen kan het 1 dag of 3 maanden duren he

11 likes

Ik had eten besteld met friet als bijgerecht. Krijg ik gebakken aardappels geleverd. DAT IS GEEN FIRET :triumph:

12 likes

Mijn vriend is drie dagen naar Dynamo Open Air en heeft net Primus gezien. Ik ben thuis met de kinderen en dat is prima maar ik ben ook stiekem zoooo jaloers. Hij is niet eens fan en krijgt toch zo’n vette show voorgeschoteld. En nu erger ik mij aan mijzelf omdat ik jaloers ben terwijl ik hem zijn festival gun. En zelf de band al vaak heb gezien.

7 likes

Ik was op onze bloedhete kamer mijn bloedhete lange haar aan het vlechten. Maar ik doe dat ondersteboven zodat de vlecht eindigt op mijn voorhoofd. Dat slaapt fijner. Komt m’n bloedhete kind om mn nek hangen terwijl ik dat doe. Ik dacht alleen maar aan hoe ik aanval van achter met los haar niet overleef. Waarom zo heet en waarom op zo een moment om me heen hangen!!

1 like

Mijn mannelijke collega was laatst ziek, hij had griep. Volgende dag was hij weer op kantoor, want het ging alweer beter. Normaal duurde een griep 3 dagen, maar nu was hij in een dag alweer opgeknapt :rofl:

1 like

Ligt eraan of er wat leuks te doen is vlak daarna. Bij huishoudelijke klussen 3 maanden, maar bij een voetbalwedstrijd 1 dag

1 like