Waar erger je je aan? #21

Mijn vlucht zou om 22:30 vertrekken. Rond 15:00 werd er al aangegeven dat er 30 min vertraging zou zijn.
Ik ben al sinds 16:15 op het vliegveld, want het kon even niet anders. Wel wetende dat we echt wel even moeten wachten. Ik was voorbereid met kralen en een opgeladen laptop.
Nu staat de vertraging op fucking 01:20. Als het daarop blijft staan, ben ik pas om 04:00 bij m’n auto en om 04:30 thuis. Ik ga nu al van m’n stokkie vanwege de vermoeidheid :’) ben al sinds 06:00 op, ik ken niet meer haha

4 likes

Favoriete koekjespot kapot laten vallen :sob:

1 like

Ohh wat ruk! Hopelijk vlieg je nu!

1 like

Echt nu net geland, meer dan 2,5 uur later dan gepland. Maar mag gelukkig bij m’n vader crashen, dus scheelt weer reistijd. Morgenochtend maar richting huis

9 likes

Ticketswap is echt zo kut geworden. Ik was er ook best goed in, kon bijna altijd wel kaartjes krijgen voor door gewoon snel te zijn. En nu heb je die stomme loterijen en die win ik nooit :frowning:

4 likes

Ik zou echt willen dat er in mijn woning ruimte was voor een vaatwasser. Ik heb al dagen mijn aanrecht vol staan, omdat ik mezelf niet kan motiveren om te afwassen :disappointed: echt een first world problem dit.

Ik erger me dus aan mezelf!!!

4 likes

Een man naast me op de camping die tegen zn kinderen praat alsof hij in een kindermusical acteert. Heel overdreven en luid. En helaas is het ook een Nederlander dus is het moeilijker te negeren omdat je het kunt verstaan.

8 likes

Hahah verdomme die liedjes ook steeds tussendoor wat vreselijk

3 likes

Jammer dat de post van @August geen reactie is op die van @itakepictures, sluit wel naadloos aan :smile:

23 likes

wow hier zou een topic voor moeten komen!

5 likes

Mensen die op een smal fietspad net te ver van de kant fietsen om er langs te kunnen en ook net nog even iets meer van de kant gaan op het moment dat ik er langs wil gaan. Nu ik dit schrijf realiseer ik mij dat ik ook mijn fietsbel kan gebruiken en dat doe ik ook wel maar dan heb ik mij toch al geërgerd haha.
Dit geldt ook voor voetgangers trouwens, die net jouw kant opschuiven als je wil passeren zodat dat net niet lukt.

4 likes

Nog leuker als er ook nog eens joggers op dat fietspad lopen, terwijl er een voetpad parallel er langsloopt :angry:

3 likes

ik vind jassen met capuchon blijkbaar stom want ik heb alleen mn winterjas met capuchon en daar heb ik hem vanaf gehaald omdat ik hem zonder leuker vind :skull: zo puberaal. en nu zit ik dus met een pet op omdat ik geen jas heb voor dit weer

2 likes

Dan doe je 'm er toch weer op? Of heb je 'm eraf geknipt ofzo :joy:

2 likes

Winterjas is denk ik nog iets te warm met dit weer?

2 likes

Dat is zeker zo!

2 likes

Als je nep recensies op je website zet, kies dan iig foto’s die niet overduidelijk AI schreeuwen.

22 likes

Dat ‘bam bam’ liedje wat elk uur gedraaid wordt op de radio. :sob:

3 likes

Die namen ook icm met de foto :joy:

6 likes

Bij ‘Anja’ zie ik toch eerder een kekke boomer met felgekleurde bril voor me :sweat_smile:

2 likes