En bij Ilias geen vrouw en al helemaal niet felblond.
Ik heb opruimwoede de laatste tijd en kom spullen tegen waar ik graag vanaf wil, maar er dan toch nog te gehecht aan ben op de een of andere manier. Te waardevol om weg te gooien of te doneren of je weet niet aan wie je het weg kan geven maar te veel moeite of toch te waardeloos om online te verkopen. Het is zo dubbel. En doet je inzien dat alles wat je aankoopt meteen zo veel (financiele) waarde verliest ![]()
Ik heb wel eens gelezen dat mensen er dan een foto van maken ipv het te houden.
Omg ja dat was gisteren weer een ergernis van me. Ik deed geprinte werkdocumenten weg met de gedachte ja daar kijk ik toch niet meer naar, maar dan gaat daarna de gedachte door me heen wat als het later toch van pas komt?? Toen heb ik ze online gedownload en nu staan ze op mijn computer. Daarmee stel ik mezelf dan gerust dat het niet definitief weg is. Toen dacht ik echt omg twijfelaar wat een wisseltruc aan troep zo. Digital clutter is real ![]()
nee maar winterjas lijkt me vrij overtrokken met 20 graden?
Ik moet ook al tijden een nieuwe winterjas en herfstjas met capuchon want ik loop veel buiten, maar vind het zoo moeilijk. Een paraplu vind ik kut (vooral als er veel wind is) en hij moet niet alleen een capuchon hebben maar ook nog een beetje water tegen kunnen houden als je een tijdje in de regen loopt. Zonder dat je je alsnog kapot zweet omdat de jas een vuilniszak is zoals die van America Today.
Ik heb zelf die van America Today en niet het vuilniszak-gevoel, maar misschien is voor jou een jas met van die ritsen die je open kan doen dan beter? Geen idee welke merken die hebben, ik zou een keer naar een outdoorwinkel gaan. Of wil je niet zoân soort jas?
Laatst had ik ook last van opruimwoede en heb toen een hele doos met onzin weggegooid alleen zaten daar toch ook nog spullen in die prima nog even bewaard konden worden en nu heb ik spijt haha
Dus ik zou de spullen die je weg wil gooien even ergens neerleggen waar je ze niet ziet en als je ze écht niet gebruikt, dan pas weg doen
Dit is zo herkenbaar, ik kan precies zo zijn (ook met spijt en zo). Maar ik ben ook het type om het inderdaad aan de kant te zetten in een doos in de berging en dan ga ik op een gegeven moment gewoon âshoppenâ in mijn eigen berging. Dan trek ik weer een doos open en denk ik
ooooo wat leuk
en dan gaat het weer mee terug het huis in of maak ik plannen om het te verkopen, wat meestal veel tijd en moeite kost
Ja ik heb die van America Today ook jaren gehad maar ik loop echt veel (en hard haha) in de regen en dan merk ik wel een wereld van verschil met deze jas en zo een softshell a la Ilse Jacobsen bijvoorbeeld. Die hield veel meer water tegen maar was alsnog ademender. Mss koop ik die wel weer maar vind m ook beetje suf,
Ik wilde net last minute kleding kopen voor een paar dagen vakantie. Maar alles is helemaal herfst en winter. Uit pure wanhoop naar new yorker gegaan, wel echt een mooie jurk gevonden was de rits kapot. Maar ik was er echt klaar mee dus ik heb net 20 euro betaald voor een blinde rits in een 7,50 new yorker jurk ![]()
Heb je geen korting gevraagd voor die kapotte rits?
Nee want dan kon ik hem niet meer terugbrengen en wist niet zeker of de naai meneer hem zou kunnen maken voor 18:00. Maar die korting was sws maar 15%
Karl, had echt verwacht dat je er meer uit kon halen.
Laatst bij h&m was er een mooie jurk waarvan nog een in mijn maat met een vlek op. Ik heb gevraagd om
Mij korting te geven en ook garantie dat ik de jurk na mijn vakantie kon terugbrengen als ik de vlek er niet uitkreeg want was ook last minute aan het shoppen.
Alles is mogelijk
Ja misschien wel
maar het moraal was gewoon erg laag gezakt inmiddels. En ik had gedacht dat hij de oude rits kon maken maar er moest dus toch een nieuwe in.
Misschien Seasalt cornwall jas? Die vind ik keuk en is goed bestand tegen regen!
Ik ga even kijken, bedankt!
Wij gaan dus binnenkort verhuizen, maar ik vind het echt heel erg vervelend dat zoveel mensen vragen of we al hebben ingepakt en dat ze geshockeerd zijn als ik zeg dat ik nog niets heb ingepakt. Het komt allemaal goed, het is zo ingepakt en de vorige keer zijn we ook in 2 dagen verhuisd. Relaaaaaax
Mân schermtijd is heel hoog dus ik heb Tiktok verwijderd zodat ik minder lang zou scrollen. Zit ik nu veeeel meer op het forum en ben echt topics van 5 jaar terug aan het lezen, slaat echt helemaal nergens op
Herkenbaar haha! Het maakt niet uit hoeveel apps ik verwijder, schermtijd blijft hangen ![]()