Ik denk dat dat wel minder slecht voor je is dat TikTok. A win is a win.
Je leest nu ipv alleen kijken.
Ik moet weer boeken op mn telefoon gaan zetten. Heb ik schermtijd maar dan lees ik, vind ik nuttiger dan filmpjes kijken.
Zoek eigenlijk een site of app met leuke 1 of 2 minuten lees artikelen die interessant en nuttig zijn ipv weer een artikel over dat iemand zn schoonmoeder vervelend is. Of een verhaal over tikkie teveel.
Ik ga soms artikelen lezen op National geographic, die hebben soms wel interessante stukken. Beetje dit soort dingen:
https://www.nationalgeographic.com/animals/article/color-change-camouflage-animals-explained
Zelf hou ik van reizen dus ook reismagazines (lonely planet, columbus travel) artikelen lees ik dan op de websites.
En ik heb de app van de online bibliotheek! Om inderdaad boeken te lezen.
Goeie tips! Dit vind ik ook leuk inderdaad.
Aan mijn uitstelgedrag. Ik moet een scriptie schrijven en ik kom zo moeilijk echt lekker op gang, terwijl ik het mega interessant vind.
Eigenlijk is het een dubbele ergernis. How silly of me om te denken dat ik dit als volwassene veel beter of soepeler aanpak dan toen ik full-time student was
.
Doet me denken aan die neptelefoon. Eigenlijk een stukje doorzichtig plastic in de vorm van een telefoon om iets in je hand te hebben ![]()
Pas zag ik ook dat er een website bestaat waar je nep eten kunt bestellen?! Gewoon zodat je door dat proces van uitzoeken en bestellen kunt gaan zonder echt geld te betalen. Weet niet of het echt is, maar als ik dit plaatje hierboven zie zou het me niet verbazen!
Hahaha wat ![]()
Ik moet zeggen dat ik dus wel eens doe met shoppen. Bij zalando allemaal kleren uitzoeken en dan heel lang nadenken over ‘ja dit vind ik wel mooi en dit niet’. En dan heb ik m’n mandje vol en dan sluit ik het scherm gewoon ![]()
Aaargh ik werd gebeld door een 06 nummer, tegenwoordig is dat vaak spam dus neem ik niet op. Toch maar opgenomen, maar het bleef helemaal stil aan de lijn en toen ik ophing hoorde ik net een ‘hallo’. Nu heb ik me voor wat dingen aangemeld/besteld dus het is mogelijk dat het géén spam is, maar nu heb ik al 2x teruggebeld en wordt er niet opgenomen en ben ik zooo nieuwsgierig ![]()
Maarten van der Weijden en de aandacht die hij steeds krijgt en opeist.
en ook steeds faalt…
Ook dat.
Ja insane he
Die foto’s van een aantal jaren geleden van die verrimpelde ledematen door urenlange blootstelling aan water krijg ik ook nooit meer van mijn netvlies.
Aahh het zou droog zijn vanavond en nu regent het van 7 tot 8 en ik moet om 7u weg om een half uur naar naailes te fietsen… dat wordt regenpak aan (ben vorige week ook al niet geweest, want toen kwam er verder niemand lol, en vind het zonde van mijn geld als ik 2x niet ga
) en natuurlijk alsnog nat zijn van het zweet grrr.
Ik ben op vakantie en heb het elke avond en nacht ZO KOUD. Het is verder heel leuk: gezellig met de kinderen, geen gedoe, leuk land, veel leuke dingen gedaan, lekker eten etc. Maar die kou, en mn gebrek aan voldoende kleding voor die kou, vind ik echt vervelend. Ik heb eigenlijk gewoon weer zin om in mn geisoleerde huis te zitten ipv in een tent
Ik was net vergeten mijn lenzen uit te doen voor het douchen. Dus ik was mijn ogen met cleansing balm, stap de douche in en voel mijn ogen pijn doen. Gelijk uitgedaan en nu zit ik met rode ogen op de bank.
Vraag me echt af hoe die ene chick met 20 lenzen in jaar ogen heeft geleefd
Yuk, been there, survived that. Als ik een tip mag geven, probeer ergens goedkope fleecedekentjes te vinden. Als je een Aldi of Lidl of zelfs een Action in de buurt hebt dan heb je wel grote kans om die te vinden.
Heb je al een muts? Dat heeft mij echt een keer gered tijdens een vakantie in mei waarbij het in de avond en nacht ook heel erg afkoelde. En een extra isolerende mat onder mijn slaapmat. We hadden bij een bouwmarkt van die speciale folie gekocht voor tussen de verwarming en de muur en gebruikten dat als isolerende mat. En ik weet niet of er toevallig een Uniqlo in de buurt zit (of een outdoor winkel ofzo) maar een extra laag heattech of merino wol is ook nog fijn.
Wat extra warms gaan aanschaffen joh!