Waar erger je je aan? #21

Koop een grote fleecedeken voor over je luchtbed als je daar op ligt.

1 like

ik hoor overal waar ik kom mensen klagen over regen en dat vind ik zooo irritant momenteel. het halve continent aan natuur stond vorige week nog in brand dus stel je niet zo aan aub

72 likes

En @Jip @Kameleon ik heb al een extra trui en dikke sokken gekocht, draag in de avond 2 lagen kleding en slaap onder 2 dekens (in een gewoon bed want “glamping”) maar ik blijf koukleumen. Er staat wel een kachel in de tent maar dat is een oliekachel en dat vind ik doodeng. Ga morgen even zoeken naar een kruik.

Verder is Denemarken leuk en de temperatuur overdag is :heart::heart::heart::heart: maar volgende keer neem in mn thermospullen mee.

4 likes

Ja meer regen meer beter!!!

8 likes

jaaaa vind ik ook! het excuus is ook altijd van ‘ja maar IK word er chagrijnig van’ ja kut voor je sorry maar dat boeit me ff niet in de huidige situatie. ik kan daar nu echt even geen empathie voor opbrengen. bosbranden en dieren met problemen enz is toch nog veel verdrietiger? doet dat je dan niks?

20 likes

Ik kan ook niet goed om met de hoteleigenaars uit de Hoge Venen die klagen over hun lege kamers. Gast, er zijn mensen dood door die brand en je kan alleen maar klagen, bovendien was het 6 weken heet in België.

12 likes

ja echt zo toondoof!!!

5 likes

Sowieso snap ik dat gehaat op regen (en sneeuw/vrieskou) echt nooit en dat anderen voor mij bepalen wat zogenaamd ‘‘slecht’’ weer is. Laat me lekker van regen houden.
I :blue_heart: regen
(en nee, dan hang ik niet opeens hele dag binnen, ben minstens zoveel uur buiten als normaal)

No rain, no flowers (enzo)

24 likes

Jij bent ook de enige bij wie ik het niet ergerlijk vind, juist omdat jij naar buiten gaan en geniet (dat het giet :notes:) haha.

Ik ga ook door weer en wind naar buiten en probeer dan mijn inner @lariks te chanellen om niet als een zuurpruim door de plassen te stampen.

Maar mensen die zeggen: aaaah lekker zonder schuldgevoel onder m’n dekentje de nieuwe Pumpkin spice sexy muffin club lezen, met m’n vanilla chai kaars en herfstdeco van de TK Maxx mogen van mij de gordijnen in de brand vliegen van die kaars. Volg gewoon een cursus assertiviteit.

30 likes

Eens.

2 likes

Ik lag deze week in de ochtend in bed met het raam wagenwijd open, terwijl het buiten hard aan het regenen was, en ik heb daar oprecht zĂł van genoten.

11 likes

Mensen die roken in het bos.
Het bos is te droog ookal heeft het net geregend.
En de lucht is echt vies. Kan precies ruiken waar diegene gelopen heeft.
Ipv van de lekkere net geregend bosgeur.

25 likes

Als je business klas vliegt maar je moet met een bus naar het vliegtuig ipv zo’n tunnel.

17 likes

35 likes

Ben er nota bene zelf een met een gezonde haat tegen lunchwandelen, maar in het centrum van Utrecht lijkt het wel een kudde buffels zoveel ambtenaren doen een wandeling op zoek naar een Turkse pizza of Italiaanse bol.

15 likes

hahaha ja ik noem dit ook altijd kuddes want dat zijn het echt! ik loop altijd alleen :star_struck:

3 likes

nu moet ik denken aan joy beautynezz die helemaal zat te klagen over dat ze ‘wandelende collega’s die pauze hebben’ zo haat. ik vond dat zo irritant van haar aangezien zij nooit een normale baan heeft gehad

11 likes

Maar echt. Ook al die mensen die naar lowlands gaan die praten over modderpoelen en regenlaarzen en verzopen worden. Dude kijk eerst een naar de mm’s die gaan vallen voor je gaat zeuren. Dat is op een dag echt helemaal niks.

I love deze regen en ik vind mensen die schuilen voor een buitje of helemaal moeilijk gaan doen met paraplu’s en regenjassen echt slappelingen.

7 likes

Lol ik woonde vlak naast de Moreelsebrug en stipt om 12uur kwamen daar uit al die kantoren horde mensen naar buiten voor het dagelijkse rondje :sob: meestal met eigen bammetjes maar af en toe deden ze eens gek en werd het een broodje Mario ofzo

10 likes

Haha ik ben er ook zo één :joy: al lunchen we vaak op kantoor (geen bammetjes, maar een uitgebreide lunch) en gaan we daarna nog even ‘een luchtje scheppen’. Ik vind het ook vreselijk om te zien maar toch wel chill op een kantoordag. En vaak langs de Moreelsebrug haha, is een handig rondje voor ons.

4 likes